Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w ciągu ulic 3 Maja, Bystry Potok , oraz Turystyczna w Cięcinie

Urząd Gminy w Węgierskiej Górce ogłasza przetarg

  • Adres: 34-350 Węgierska Górka, ul. Zielona 43
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8641501 , fax. 033 8641780
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Węgierskiej Górce
    ul. Zielona 43 43
    34-350 Węgierska Górka, woj. śląskie
    tel. 033 8641501, fax. 033 8641780
    REGON: 00055218800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w ciągu ulic 3 Maja, Bystry Potok , oraz Turystyczna w Cięcinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przebudowa dróg gminnych w ciągu ulic 3 Maja, Bystry Potok , oraz Turystyczna w Cięcinie o długości remontowanego odcinka 1885 mb , szerokości jezdni od 2,7 do 4,0 m , szerokości poboczy 2 x 0,25 i 2 x 0,50 m, spadku poprzecznym jednostronnym 2% 2.Konstrukcja nawierzchni Zaprojektowano następująca technologię remontu nawierzchni : -oczyszczeniu istniejącej nawierzchni bitumicznej -skropieniu nawierzchni asfaltem -mechanicznym profilowaniu istniejącej nawierzchni masa mineralno- bitumiczna w ilości 100 kg/m? -wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 5 cm -uzupełnienie poboczy tłuczniem kamiennym grubości warstwy 8 cm -poprawie odwodnienia 3.Odwodnienie - odwodnienie powierzchniowe poprzez nadanie nowej nawierzchni spadku poprzecznego 2% do rowów przydrożnych, korytek betonowych lub na skarpę drogi - czyszczenie rowów przydrożnych z ręcznym profilowaniem skarp i dna rowu oraz czyszczenie przepustów drogowych i przepustów pod zjazdami. 4.Roboty ziemne W ramach robót ziemnych należy wykonać wykopy pod konstrukcję mijanek oraz czyszczenie rowów przydrożnych, ścięcie i planowanie poboczy. Wykopy ręczne lub mechaniczne powinny być dostosowane do głębokości wykopów, danych geotechnicznych oraz posiadanego sprzętu mechanicznego. Wywóz nadmiaru ziemi w miejsce wskazane przez Inwestora. 5. Pobocza Na całej długości remontowanego odcinka projektuje się dwustronne pobocze z tłucznia kamiennego o szerokości 0,25 m i 0,5 m grubości 8 cm - 7% spadek na odcinkach prostych zapewni odpływ wód powierzchniowych z korony drogi 6.Mijanki Przewidziano 8 mijanek o nawierzchni bitumicznej. Parametry techniczne mijanki : -długoścć25 mb -szerokość 2,0 m Szerokość pobocza 0,25 m i 0,50m -spadek poprzeczny 2% (zgodny z pochyleniem jezdni) -szerokość jezdni w obrębie mijanki b=5,0 m -skosy wjazdowe i wyjazdowe 1:2 -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 5 cm -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grubości 4 cm -podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego grubości 20 cm -warstwa mrozoodporna z pospółki grubości 20 cm Nawierzchnie mijanek będą przeznaczone pod ruch lekki na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki; 1.1Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r., Nr 223 poz. 1655 ze zm.) 1.2 Udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. Wartość tych robót nie może być mniejsza niż wartość składanej oferty. 1.3 Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. pełnienie funkcji kierownika budowy w specjalności; drogowej 1.4 Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie w wysokości minimum 200 000 zł, 1.5 Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł; 2.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty oświadczeniach i dokumentach oraz informacjach zawartych w treści tych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do formularza oferty, w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, należy załączyć następujące dokumenty: 1.1.Wypełniony szczegółowo Formularz Ofertowy na załączonym druku B 1.2.Kosztorys ofertowy szczegółowy z cenami jednostkowymi, tabelą elementów scalonych i wartością robót stanowiącą wartość ryczałtową zamówienia, opracowany na podstawie przedmiaru, 1.3.Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej wykonawcy: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 3.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4- 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności na załączniku nr 1 wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego z określonym w nim terminem ważności 6.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem co najmniej jednego dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością zał. nr II. Wartość tych robót nie może być mniejsza niż wartość składanej oferty. 7.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9.Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - zał. Nr III. 10.Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - zał. nr IV. 11.Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji wraz z załącznikami i przyjmuje je bez zastrzeżeń - zał. nr V. 12.Wzór umowy zaparafowany przez upoważnioną do reprezentowania wykonawcy osobę(osoby). 13.Harmonogram robót w ujęciu rzeczowo - finansowym, który będzie stanowił podstawę do wystawienia faktur częściowych, zawierający zestawienie kosztów elementów robót, bez podatku VAT. - Dokumenty z pkt. 1.3 mogą być przedstawione w formie oryginałów albo czytelnych kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę ( osoby upoważnione do reprezentacji),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wegierska-gorka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach