Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych: nr 180359C ul. Skarbka, hm 0+03,00-6+23,00 nr 180344C, ul. Konopnickiej, hm 3+52,00-5+11,00 w Osięcinach.

Gmina Osięciny ogłasza przetarg

  • Adres: 88-220 Osięciny, ul. I Armii Wojska Polskiego 14
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2650030, 2650034 , fax. 054 2650185
  • Data zamieszczenia: 2015-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osięciny
    ul. I Armii Wojska Polskiego 14 14
    88-220 Osięciny, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2650030, 2650034, fax. 054 2650185
    REGON: 00053704200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug-osieciny.samorzady.pl//; www.osieciny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych: nr 180359C ul. Skarbka, hm 0+03,00-6+23,00 nr 180344C, ul. Konopnickiej, hm 3+52,00-5+11,00 w Osięcinach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Przebudowa dróg gminnych: nr 180359C ul. Skarbka, hm 0+03,00-6+23,00 nr 180344C, ul. Konopnickiej, hm 3+52,00-5+11,00 w Osięcinach. 2. Zakres rzeczowy zamówienia: Projektowana przebudowa odcinków dróg gminnych nr 180359C, ul. Skarbka, od hm 0+03,00 do hm 6+23,00 i nr 180344C, ul. Konopnickiej, od hm 3+52,00 do hm 5+11,00 polegać będzie na : - całkowitej wymianie istniejących, zniszczonych nawierzchni bitumicznych jezdni na nowe, dwuwarstwowe (warstwa wiążąca grubości 4cm i ścieralna grubości 3cm), - uzupełnieniu brakujących odcinków ciągów pieszych wraz z zjazdami do posesji (lewostronny chodnik ul. Konopnickiej, chodnik przy skrzyżowaniu z ul. Kurzawy oraz prawostronny chodnik ul. Skarbka na odcinku do ul Leśnej do drogi nr 301), - umocnienie lewostronnego pobocza ul. Skarbka, wzdłuż lasu, przed skrzyżowaniem z drogą nr 301 materiałem z frezowania nawierzchni bitumicznych, - przebudowa skrzyżowania ulic Konopnickiej i Kurzawy na skrzyżowanie skanalizowane typu małe rondo z wyspą środkową, przejezdną o średnicy 10,00m i średnicą zewnętrzną 20,00-22,00m co skanalizuje kierunki ruchu pojazdów i ograniczy prędkość, - wykonanie dodatkowych miejsc parkingowych dla samochodów osobowych (7stanowisk) oraz zatoki postojowej dla autobusów przy stadionie, - oznakowanie poziome i pionowe przebudowanego skrzyżowania oraz przejść dla pieszych na pozostałych odcinkach objętych opracowaniem . Wykonanie brakujących odcinków ciągów pieszych polegać będzie na wykonaniu chodników i zjazdów indywidualnych o nawierzchni z kostki betonowej, drobnowymiarowej grubości 6 (8) cm. Przewiduje się całkowitą wymianę krawężnika betonowego oddzielającego jezdnię od chodnika na tych odcinkach. Nowy krawężnik ustawiony zostanie na ławie betonowej z oporem. Podstawowe parametry techniczne szerokość jezdni - 6,00-6,10m, szerokość chodników - 1,50-1,00m, szerokość poboczy umocnionych - 1,50-2,00m, spadki poprzeczne jezdni - 2,0%, spadki poprzeczne chodników - 1,0%, spadki poprzeczne poboczy - 6,0%, rodzaj nawierzchni jezdni - bitumiczna, rodzaj nawierzchni chodników - kostka betonowa, rodzaj nawierzchni pobocza - destrukt asfaltowy. Technologia robót a)roboty ziemne Mechaniczne roboty ziemne to wykonanie koryta gruntowego pod chodniki, zjazdy indywidualne, parking i zatokę postojową. Łączna ilość gruntu z wykopy - 163,5m3. Roboty ziemne ręczne obejmują plantowanie powierzchni gruntu - 180m2. b) chodnik - warstwa odcinająca z piasku grubości 10cm, - nawierzchnia z kostki betonowej grubości 6cm (szarej). c) zjazdy - warstwa odcinająca z piasku grubości 10cm, - podbudowa betonowa grubości 10cm, - nawierzchnia z kostki betonowej grubości 8cm (szarej). d) podbudowa parkingu i zatoki - warstwa odsączająca z piasku grubości 10cm, - dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubości 15cm, - górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubości 8cm. e) nawierzchnia jezdni - mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową w ilości 0,3kG/m2, - warstwa wiążąca grubości 4cm z mieszanki mineralno-bitumicznej II standardu, częściowe zamkniętej, - warstwa ścieralna grubości 3cm z mieszanki min.-bitumicznej II standardu, zamkn. f) nawierzchnia małego ronda - podbudowa betonowa grubości 20cm z betonu B15, - podsypka cementowo-piaskowa grubości 5cm, - nawierzchnia z kostki granitowej grubości 16cm. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dokumentacja projektowa b) przedmiar robót c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Przedstawione w/w dokumentacji projektowej, siwz, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej, siwz i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem projektu. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać w swojej ofercie, ze oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany przedstawić foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych, zawierające ich parametry techniczne. Zamówienie poniżej 5.186.000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: Piętnaście tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm) 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Osięciny KDBS O/Osięciny 87 9550 0003 2002 0000 0101 0023 z dopiskiem na blankiecie przelewu wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej - Przebudowa dróg gminnych: ul. Skarbka, ul. Konopnickiej w Osięcinach. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczeniu pieniężnym SKOK lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed­siębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. tj. do dnia 24.04.2015 r. do godz. 9:45. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podst. art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24. ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug-osieciny.samorzady.pl//
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach