Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych: - nr 291725K Brzyna Pański Majerz i nr 291873K Maszkowice-Zawodzie - nr 291902K Na Koniec Wsi-Byniowa w m. Zabrzeż i nr 291904K Na Bucznik w m. Zabrzeż - nr 291870K w miejscowości Maszkowice

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 33-390 Łącko, Łącko 445
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4140710 , fax. 018 4140740
  • Data zamieszczenia: 2009-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    Łącko 445 445
    33-390 Łącko, woj. małopolskie
    tel. 018 4140710, fax. 018 4140740
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lacko.iap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych: - nr 291725K Brzyna Pański Majerz i nr 291873K Maszkowice-Zawodzie - nr 291902K Na Koniec Wsi-Byniowa w m. Zabrzeż i nr 291904K Na Bucznik w m. Zabrzeż - nr 291870K w miejscowości Maszkowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:przebudowy dróg gminnych: - nr 291725K Brzyna Pański Majerz i nr 291873K Maszkowice-Zawodzie - nr 291902K Na Koniec Wsi-Byniowa w m. Zabrzeż i nr 291904K Na Bucznik w m. Zabrzeż - nr 291870K w miejscowości Maszkow
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art.24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych e) udzielą minimum 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot umowy licząc od dnia odbioru końcowego robót f) ponadto Wykonawcy muszą spełniać warunki dodatkowe tj. 1) posiadają doświadczenie - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , to w tym okresie, wykonali roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia , oferent musi udokumentować wykonanie nawierzchni asfaltowych o zakresie nie mniejszym niż przedmiot zamówienia 2) mają lub będą mieć do dyspozycji kierownika budowy o odpowiednich uprawnieniach budowlanych do kierowania robotami drogowymi, 3) mają lub będą mieć do dyspozycji następujący sprzęt : równiarkę samojezdną 74 kW , walec samojezdny wibracyjny, walec statyczny samojezdny ogumiony, rozkładarkę mas bitumicznych, 4) potwierdzą że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 100.000,00 zł, 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w cz. III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania . Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4. Wymagania postawione przez Zamawiającego Wykonawcy, musi spełniać każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym warunki w zakresie : sytuacji ekonomiczno-finansowej, doświadczenia, potencjału technicznego i osób mogą spełniać wspólnie. 5.Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawią umowę regulującą współpracę wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składając ofertę na formularzu wg wzoru - zał. nr 1 SIWZ zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 2 SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ,odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. - na druku stanowiącym zał. nr 3 do niniejszej SIWZ jako potwierdzenie warunku zapisanego w rozdz.II.pkt.1 f), Uwaga ! Oferent musi udokumentować wykonanie nawierzchni asfaltowych o zakresie nie mniejszym niż przedmiot zamówienia 4. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz załączenie kserokopii właściwych uprawnień z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa kierownika budowy - wg wzoru zał. nr 4 SIWZ. 5. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załączonym przedmiarem robót - zał. nr 8 do SIWZ 6. Wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń ,jakie Wykonawca posiada lub jakimi będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zał. nr. 5 do niniejszej SIWZ jako potwierdzenie warunku zapisanego w rozdz.II.pkt.1 f), 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , lub potencjału technicznego, jeżeli w wykazie , o którym mowa w pkt 4 i 6 SIWZ wykonawca wskazał osoby lub potencjał techniczny którymi będzie dysponował 8. Polisę lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 100.000,00zł Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą Pełnomocnictwo dla pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagane dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawidłowości zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Miejsce publikacji: Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zmianą Dz.U .z2008 r Nr 188, poz 1155.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lacko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach