Przetargi.pl
Przebudowa ciągu komunikacyjnego ulic Bolesława Krzywoustego i Wały Chrobrego w Głogowie od skrzyżowania z ul. Piotra Skargi do ronda z rozwiązaniem skrzyżowań z ul. Kołłątaja oraz przyległymi odcinkami ulic Rzeźniczej i Staromiejskiej jako I etap realizacji zadania pn.: Przebudowa ciągu komunikacyjnego od ronda poprzez ulice: Bolesława Krzywoustego, Wały Chrobrego, Piastowską wraz z przebudową skrzyżowania ulicy Piastowskiej z ul. Kazimierza Wielkiego

Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 076 7265437
  • Data zamieszczenia: 2010-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
    ul. Rynek 10 10
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7265437, 527, fax. 076 7265437
    REGON: 39064729700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.sbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ciągu komunikacyjnego ulic Bolesława Krzywoustego i Wały Chrobrego w Głogowie od skrzyżowania z ul. Piotra Skargi do ronda z rozwiązaniem skrzyżowań z ul. Kołłątaja oraz przyległymi odcinkami ulic Rzeźniczej i Staromiejskiej jako I etap realizacji zadania pn.: Przebudowa ciągu komunikacyjnego od ronda poprzez ulice: Bolesława Krzywoustego, Wały Chrobrego, Piastowską wraz z przebudową skrzyżowania ulicy Piastowskiej z ul. Kazimierza Wielkiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Branża drogowa Dane techniczne: 1. Kategoria jezdni Z i ronda KR5 2. Obramowania - Krawężniki, oporniki, obrzeża i opaski: - ławy pod krawężniki, obrzeża i oporniki z betonu - 499,00 m3 - krawężniki betonowe o wym. 20 x 30 cm bez ław na podsypce cem. piaskowej - 2.542,00 m - krawężniki betonowe najazdowe o wym. 15 x 22 cm bez ław na podsypce cem. piaskowej - 62,00 m - oporniki kamienne o wym. 12 x 20 cm, oporniki kamienne z odzysku - 744,00 m - obrzeża betonowe o wym. 20 x 8 cm na podsypce cem. piaskowej - 2.942,00 m - ścieki - opaski przykrawężnikowe z kostki kamiennej z odzysku o wys. 16 cm - 954,00 m2 3. Podłoża i podbudowy - jezdnie, rondo, zatoki, pierścień ronda i zabruki: - profilowanie i zagęszczenie podłoża mechaniczne pod warstwę konstrukcyjną - 12.350,90 m2 - ułożenie geowłókniny lub folii zbrojonej - 500,00 m2 - stabilizacje cem. piaskowe grubość warstw od 10 do 20 cm - 13.366,70 m2 - warstwy odcinające zagęszczone mechanicznie o średniej grubości 12 cm i 14 cm - 13.328,70 m2 - podbudowa zasadnicza i pomocnicza z kruszywa łamanego gr. 20 cm - 12.216,20 m2 - podbudowa betonowa gr. 20 cm - 373,30 m2 - podbudowa z mieszanki beton asfalt 0/31,5 gr. 8 cm (14 cm) - 10.058,30 m2 - podbudowa z betonu asfaltowego 0/31,5 gr. 7 cm - 1.184,20 m2 4. nawierzchnia jezdni, zatok autobusowych i pierścienia ronda: - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/20 gr. 6 cm - 1.067,20 m2 - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/20 gr. 8 cm - 10.058,30 m2 - nawierzchnia z betonu asfaltowego SMA gr. 4 cm (warstwa ścieralna) - 1.184,20 m2 - nawierzchnia z betonu asfaltowego SMA gr. 5 cm (warstwa ścieralna) - 10.058,30 m2 - nawierzchnia z kostki rzędowej z odzysku o wysokości 16 cm - 788,80 m2 - nawierzchnia z kostki nieregularnej 9/11 cm z odzysku - 184,90 m2 5. Przygotowanie podłoża i podbudowy pod zjazdy, chodniki, ścieżki rowerowe i perony autobusowe: - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 5.197,20 m2 - warstwy odcinające zagęszczone o średniej grubości 10 cm - 5.197,20 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego gr. 10 cm - 5.197,20 m2 6. nawierzchnia chodników, zjazdu na posesję, ścieżek rowerowych i peronów autobusowych: - nawierzchnia z betonu asfaltowego o gr. 4 cm (warstwa ścieralna) - 749,80 m2 - nawierzchnia z kostki nieregularnej 9/11 cm z odzysku - 1.105,90 m2 - chodniki i zjazd z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - 3.341,50 m2 7. Zieleń uliczna i zabezpieczenie skarp - wykonanie trawników dywanowych siewem na terenie płaskim z nawożeniem i pielęgnacją - 6.744,50 m2 - zabezpieczenie skarp płytami darniny z przymocowaniem do podłoża - 1.012,60 m2 8. Oznakowanie pionowe, urządzenia zabezpieczające i ogrodzenia: - słupki z rur stalowych śr. 70 mm - 100 mm dla znaków - 106 szt. - tablice poddrogowskazowe - 2 szt. - tablice znaków drogowych i znaki drogowe - 149 szt. - montaż ogrodzenia segmentowego - 358,30 m - montaż furtki w ogrodzeniu przepompowni - 1 szt. - oznakowania poziome - 659,00 m2 9. Schody terenowe i mury oporowe: - schody terenowe z krawężników betonowych na ławie betonowej - 6,60 m2 - mury oporowe z żelbetowych wsporników - 94,00 m2 - okładziny z płyt kamiennych z piaskowca gr. 5 cm - 43,00 m2 10. Remont istniejącego wiaduktu: - demontaż balustrad - 50,50 m - rozebranie chodników z pod sypką i izolacją - 159,90 m2 - rozebranie podłoży betonowych - 12,41 m3 - rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej - 131,02 m2 - rozebranie krawężników kamiennych - 50,20 m - przygotowanie i montaż zbrojenia betonu ochronnego - 2.692,00 kg - wykonanie betonu wyrównawczego B 30 gr. od 5 do 10 cm - 28,80 m2 - wykonanie betonu ochronnego B 30 gr. 10 cm - 25,20 m3 - naprawy powierzchni betonowych zaprawami PCC, SPCC i cementowo - polimerowymi - 4,07 m3 - izolacja pozioma z papy termozgrzewalnej - 292,42 m2 - wykonanie nowych balustrad i malowanie - 308,00 kg - odwodnienie warstwy ochronnej izolacji - drenaż - 50,00 m 11. Karczowanie: krzewów - 0,02 ha, pni drzew po dokonanej przez Zamawiającego wycince drzew - 124 szt. Branża sanitarna 1. Sieci wodociągowe: - rurociągi z rur polietylenowych (PE. PEHD) o ? od 32 mm do 90 mm - w sumie 44,5 mb, - rurociągi z rur polietylenowych (PE. PEHD) o ? 110 mm - 75,5 mb, - rurociągi z rur polietylenowych (PE. PEHD) o ? 125 mm - 228,5 mb, - rurociągi z rur polietylenowych (PE. PEHD) o ? 160 mm - 134,0 mb, - rurociągi z rur polietylenowych (PE. PEHD) o ? 225 mm - 181,5 mb, - rurociągi z rur polietylenowych (PE. PEHD) o ? 355 mm - 267,0 mb, - hydranty pożarowe podziemne z zasuwą o ? 80 mm - 6 kpl. 2. Kanalizacja deszczowa: - rurociągi z rur PVC ? 200 mm - 401,0 mb, - rurociągi z rur PP X-Stream ? 300 mm - 357,0 mb, - rurociągi z rur PP X-Stream ? 400 mm - 124,0 mb, - rurociągi z rur PP X-Stream ? 500 mm - 60,0 mb, - rurociągi z rur PP X-Stream ? 600 mm - 106,0 mb, - przepompownia w studni betonowej ? 2500 mm z separatorem (np. Ekol-Unicon) - 1 kpl., - studnie rewizyjne z kręgów betonowych ? 1000 mm - 21 szt., - studnie rewizyjne z kręgów betonowych ? 1200 mm - 2 szt., - studnie rewizyjne z kręgów betonowych ? 1500 mm - 5 szt., - studzienki ściekowe betonowe ? 500 mm z osadnikiem i syfonem - 54 szt. 3. Sieć gazowa: - rurociąg z rur polietylenowych (HDPD) o ? 50 mm z rur w zwojach - wykonanie bypassa z demontażem - 247,0 mb, - rurociąg z rur polietylenowych (HDPD) o ? 90 mm z rur w zwojach - 163,80 mb, - rurociąg z rur polietylenowych (HDPD) o ? 125 mm z rur prostych - 14,4 mb, - rurociąg z rur polietylenowych (HDPD) o ? 225 mm z rur prostych - 68,6 mb, 4. Roboty demontażowe: - demontaż studni rewizyjnych betonowych ? 1000 mm - 5 kpl., - demontaż studzienek ulicznych betonowych ? 500 mm - 24 kpl., - demontaż rurociągu betonowego ? 300 mm - 297,0 mb, - demontaż rurociągu betonowego ? 200 mm - 12,0 mb. Branża elektryczna i teletechniczna Branża elektryczna : - montaż słupów ośw. drog. S - 60 P - 1 szt. - montaż słupów ośw. drog. S - 80 P - 6 szt. - montaż słupów ośw. drog. S - 110 P - 42 szt. - montaż uziemień - bednarka ocynk. FeZn 20 x 5 - 210 mb. - montaż fundamentów prefabrykowanych - 50 szt. - montaż kabla n/n 0,4 kV YAKXS 4 x 35 mm ( ośw. drog. ) - 2700 mb. - montaż kabla n/n 0.4 kV YAKXS 4 x 120 mm ( przebudowa sieci ) - 220 mb. - montaż kabla ś/n 20 kV YHAKXs 1 x 120 mm ( przebud. sieci ) - 2125 mb. - montaż muf kablowych Raychem 20 kV - 4 kpl. - montaż opraw do lamp sodowych ( z wysięgnikami ) - 64 szt. - montaż rur przepustowych AROT ( DVK i SRS 110 i 160 ) - 850 mb. Branża teletechniczna : - budowa kanalizacji kablowej - 2, 3 i 4 warstwowej - 600 mb. - budowa studni kablowych SKR i SKM - 11 szt. - budowa ław betonowych - 200 mb - budowa linii kablowej ( miedzianej ) - 6712 mb - budowa linii kablowej ( optycznej ) - 320 mb. Branża drogowa ( instalacja sygnalizacji ulicznej ) przy ul. Staromiejskiej : - budowa sygnalizacji na przejściu dla pieszych przy ul. Staromiejskiej - montaż studni kablowych - 4 szt. - montaż fundamentów - 6 szt. - montaż wysięgników rurowych i masztów sygnalizacji - 7 szt. - układanie kabli YKSY 7 x 1,5 mm - 451 mb - układanie kabli YASY 10 x 1,5 mm - 453 mb - montaż latarń sygnałów ulicznych - 12 szt. - montaż przycisków i czujników - 11 szt. Przyłącze energetyczne do zasilania pompowni ścieków deszczowych: - montaż rozdzielnicy n/n 0,4 kV ( złącze kablowe ) - 1 szt. - montaż linii kablowej YAKXs 4 x 25 mm - 280 mb. - montaż rur osłonowych AROT 110 - 30 mb. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 100 000,- zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp 3) Wykonali w okresie pięciu lat roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający za robotę podobną uzna robotę polegającą na budowie/przebudowie drogi o nawierzchni asfaltobetonowej o długości nie mniejszej jak 1000 mb wraz z odwodnieniem i oświetleniem. 4) dysponują lub będą dysponować, osobami posiadającymi uprawnienia do: - kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, - kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, - kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, - kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, - kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia + zaświadczenie w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach, posiadającymi aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB, 5) Posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł . 6) Posiadają ubezpieczenie działalności od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający żąda następujących dokumentów : 1. Formularza ofertowego - zał. Nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorysu ofertowego opracowanego metodą szczegółową 3. Harmonogramu rzeczowo - finansowych w układzie miesięcznym Na etapie zawierania umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania aktualizacji harmonogramu rzeczowo - finansowego. Uwaga ! Podane przy poszczególnych pozycjach przedmiaru numery katalogów mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca ma prawo stosować przy wycenie poszczególnych pozycji przedmiaru kalkulację własną. 4. Dowodu wniesienia wadium. 5. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ,w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy, 6. Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów, przez pozostałych wykonawców, do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie. 7. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 pzp - zał. Nr 2 do SIWZ. 10. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust.1- zał Nr 3 do SIWZ 11. Oświadczenia na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3-ch lat przed upływem terminu składania ofert , a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zał. Nr 4 do SIWZ. 12. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych ,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał Nr 4 do SIWZ. 13. Oświadczenie, że osoby ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 14. Informacja nt. części zamówienia jakie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom- zał. Nr 5 do SIWZ. 15. Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia ,wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie .z podaniem ich rodzaju i wartości ,daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - zał. Nr 6 do SIWZ. 16. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł. lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł. wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 17. Zapłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia należy przedłożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w p.9.1 pp.5,7,8 i 10 SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy ,a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia należy przedłożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w p.9.1 pp.16 SIWZ. 3. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach