Przetargi.pl
Przebudowa ciągu drogi leśnej Nr 34 w Leśnictwie Witoldówka w km od 0+000 do km 2+130.

Nadleśnictwo Sieniawa ogłasza przetarg

  • Adres: 37-530 Sieniawa, ul. Kościuszki 11
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6227965 , fax. 016 6227965
  • Data zamieszczenia: 2013-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Sieniawa
    ul. Kościuszki 11 11
    37-530 Sieniawa, woj. podkarpackie
    tel. 016 6227965, fax. 016 6227965
    REGON: 65001718700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.lasy.gov.pl/sieniawa
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ciągu drogi leśnej Nr 34 w Leśnictwie Witoldówka w km od 0+000 do km 2+130.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ciągu drogi leśnej Nr 34 w Leśnictwie Witoldówka w km od 0+000 do km 2+130 Stan istniejący: Droga położona jest na terenie leśnym należącym do Lasów Państwowych - Leśnictwa Witoldówka Nadleśnictwo Sieniawa, za wyjątkiem działki nr 475 której właścicielem jest Gmina Sieniawa. Ze względu na regionalizację przyrodniczo-leśną inwestycja zlokalizowana jest w krainie małopolskiej na płaskowyżu Tarnogrodzkim, stanowiącym wschodnią część Kotliny Sandomierskiej. Obszar ten charakteryzowany jest jako równina położona w widłach Sanu i Lubaczówki z Radawką, gdzie znajdują się rozległe obszary lasów sieniawskich (około 4 500 ha), które stanowią największy kompleks leśny, gdzie przeważają lasy mieszane (66%), ale również występują tu lasy iglaste (18%) i liściaste (12%) występujący nad Sanem, wysokość bezwzględna terenu to 187-210 m n.p.m. Droga przebiega przez obszary zalesione oraz miejscami przecinają obszary bezleśne. Najbliższa zabudowa zagrodowa przysiółka Ścieżki miejscowości Dobra usytuowana jest w odległości około 1,8 km od terenów inwestycji. Korona istniejącej drogi waha się od 4 - 5 m, z poboczami gruntowymi 2 x 0.50 - 0,75 m z obustronnymi rowami (częściowo zamulonymi i zarośniętymi samosiewami). Pochylenie skarp i przeciwskarp 1:1 - 1:1,5. Droga przekracza istniejące cieki wodne oraz lokalne zaniżenia gdzie znajdują się przepusty wymagające przebudowy. Zgodnie z Opinią geotechniczną wierzchnią warstwę drogi stanowią piaski drobne średnio zagęszczone o miąższości 0,0 - 3,0 m, ił twardoplastyczny o miąższości 1,40 - 3,0 m oraz gliny zwięzłe twardoplastyczne o miąższości 0,5 - 3,0 m. Woda gruntowa kształtuje się na poziomie 1,2 - 1,9 m. Założenia projektowe: Trasa projektowanej drogi leśnej rozpoczyna się na drodze powiatowej rejon Leśniczówki Witoldówka km 0+000 (zakres robót od pasa drogowego 0+006) i biegnie w kierunku północnym, aby w km 1+556 skręcić w kierunku wschodnim kończąc się w km 2+130 na istniejącej drodze leśnej. Trasę projektowanego odcinka poprowadzono śladem istniejących dróg w pasie przeznaczonym na ten cel, trasa składa się z odcinków prostych i załomów. Projektowane parametry techniczne: Przyjęto następujące parametry techniczne dla projektowanej drogi: Klasa drogi: wewnętrzna zamknięta - przekrój drogowy, Prędkość projektowa: Vp=30 kmh, Szerokość pasa ruchu: 3.50 m, Spadek jednostronny: 3% Ilość pasów ruchu: 1 z mijankami, Szer. jezdni w rejonie mijanki: 6,00 m, Obustronne pobocza: 2 x 0,75 m, Dopuszczalny nacisk na oś: 100 kNoś Odwodnienie dróg: powierzchniowe rowami przydrożnymi, Przepusty z rur HDPE: średnica 60 i 80 cm, Promienie wyokrąglające łuki: 12,0 m na zjazdach Konstrukcja nawierzchni: Projektuje się nawierzchnię twardą nieulepszoną z powierzchniowym zamknięciem górnej warstwy kruszywa emulsją asfaltową: dwukrotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni, 8 cm górna warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej 031,5, 12 cm dolna warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej 031,5, 10 cm warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej - pospółki, geowłóknina separacyjna,30 cm razem Na terenie składnicy przydrożnej oraz na skrzyżowaniu w km 0+999 strona prawa poza promieniami wyokrąglającymi należy wykonać profilowanie i zagęszczenie podłoża W celu zapewnienia dojazdu do przyległych terenów leśnych należy wykonać skrzyżowania zgodnie z Planem sytuacyjnym, pod którymi zaprojektowano przepusty z obudową wlotu i wylotu kamieniem łamanym na zaprawie cementowo-piaskowej. W ciągu projektowanego odcinka występują skrzyżowania z istniejącymi drogami leśnymi(działami) w km 0+006 (PO), km 0+352, km 0+663, 1+556 oraz km 2+130 (KO). Krawędzie skrzyżowania wyokrąglone są łukami o promieniach R=12m. Mijanki i składnica Projektuje się mijanki samodzielne oraz zintegrowane ze skrzyżowaniami o parametrach: długość 23 m (bez skosów), skos wjazdowy i wyjazdowy - 17,5 m. W km 0+999 po stronie prawej przewiduje się urządzenie składnicy o nawierzchni gruntowej, należy wykonać prace polegające na wyprofilowaniu i zagęszczeniu terenu składnicy. Przekrój podłużny Wartości pochyleń podłużnych mieszczą się w przedziale spadków od 0,13% do 3,01%. Przekroje poprzeczne Podstawowym przekrojem projektowanej drogi jest przekrój drogowy: jezdnia szerokość 3.50m pobocza 2 x 0.75m. szerokość korony 5.00m Elementom przekroju nadano spadki: jezdnia jednostronny 3% w dostosowaniu do istniejących spadków i ukształtowania terenu, poboczom 8%, pochylenie skarp rowów i nasypów 1:1.5. Odwodnienie Dla odprowadzenia wody z projektowanego odcinka zastosowano odwodnienie powierzchniowe bezpośrednie do rowów przydrożnych i dalej do cieków naturalnych. Dla przeprowadzenia wód płynących przez drogę i skrzyżowania wykorzystano przepusty rurowe Przepusty W ciągu omawianego odcinka na ciekach wodnych i lokalnych zaniżeniach zlokalizowane są przepusty: Km 0+593 - istniejący przepust z rur ?30 - do likwidacji, woda sprowadzona rowami do przepustu w km 1+230, Km 1+230 - istniejący przepust z rur ?600 - do likwidacji, projektowany przepust z rur HDPE ?80 L=9 m wraz z obudową wlotu i wylotu kamieniem łamanym na zaprawie cementowo-piaskowej oraz odmuleniem cieku wlot 50 m, wylot 150 m, Km 1+759 - istniejący przepust z rur ?40 - do likwidacji, projektowany przepust z rur HDPE ?60 L=9 m wraz z obudową wlotu i wylotu kamieniem łamanym na zaprawie cementowo-piaskowej oraz odmuleniem cieku wylot 150 m. Niezależnie od ww przepustów pod koroną drogi przewidziano również przepusty z rur HDPE ?60 L=9 - 11 m pod skrzyżowaniami - zgodnie z dokumentacją projektową. Roboty ziemne Z uwagi na fakt, że trasę poprowadzono śladem drogi z wykorzystaniem istniejącego korpusu - zakres robót ziemnych ograniczy się jedynie do uzupełnienia poboczy gruntowych, robót na skrzyżowaniach, miejscowego poszerzenia korony drogi i poszerzenia korpusu drogowego pod mijanki i składnice oraz pogłębienie istniejących rowów przydrożnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 2,3 i 4 Ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_sieniawa/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach