Przetargi.pl
Przebudowa ciągów ulic Zadębie, Wandzin wraz z ulicą Rataja z utwardzeniem poboczy w Bychawie (drogi gminne nr: 107191L, 107192L, 107195L).

Gmina Bychawa ogłasza przetarg

  • Adres: 23-100 Bychawa, ul. Partyzantów 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5660004 w. 42 , fax. 081 5660048
  • Data zamieszczenia: 2011-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bychawa
    ul. Partyzantów 1 1
    23-100 Bychawa, woj. lubelskie
    tel. 081 5660004 w. 42, fax. 081 5660048
    REGON: 43102009000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bychawa.e-bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ciągów ulic Zadębie, Wandzin wraz z ulicą Rataja z utwardzeniem poboczy w Bychawie (drogi gminne nr: 107191L, 107192L, 107195L).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest: ? przebudowa drogi gminnej Nr 107191L ul. Zadębie, o długości 319,5 mb, z utwardzeniem poboczy z kostki brukowej, ? przebudowa drogi gminnej Nr 107192L ul. Wandzin, o długości 1570 mb, z utwardzeniem poboczy z kostki brukowej, ? przebudowa drogi gminnej Nr 107195L ul. M. Rataja, o długości 470 mb, z remontem chodnika, ? przebudowa włączenia ul. Zadębie do drogi wojewódzkiej Nr 836, ? przebudowa włączenia ul. Rataja do drogi powiatowej nr 2287L, ? przebudowa włączenia ul. Wandzin do drogi powiatowej nr 2284L w zakresie: I. Roboty budowlane : - ustawienie krawężników betonowych typu ciężkiego o wym. 20x30 cm, - ustawienie krawężników betonowych typu ulicznego o wym. 15 x 30 cm, - ustawienie krawężników betonowych 12 x 25 cm, - ustawienie obrzeży chodnikowych 30 x 8 cm, - ustawienie obrzeży chodnikowych 20 x 6 cm, - wykonanie jednostronnego utwardzenia pobocza ulicy Zadębie, Wandzin kostką brukową o grubości 6 cm i szerokości zmiennej od 1,00 do 1,50 oraz kostką brukową o grubości 8 cm, - wykonanie remontu chodników kostką brukową o grubości 6 cm oraz kostką brukową o grubości 8 cm, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego na całej długości ulic, - przebudowa istniejących wpustów ulicznych i studzienek deszczowych, - przebudowa sieci odwodnienia ulicznego z rur PCV 200, - przebudowę istniejącego załamanego przepustu o średnicy 150 cm, - wykonanie ścieków z prefabrykatów gr. 15 cm. II. Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu: a) znaki poziome; b) znaki pionowe; c) znaki pionowe aktywne; d) urządzenia optycznego prowadzenia ruchu oraz zabezpieczające ruch pojazdów; e) urządzenia zabezpieczające ruch pieszych. 4.2. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do: - uzyskania w imieniu Zamawiającego zezwolenia na zajęcie pasa drogowego od właściwych zarządców dróg w wymaganym czasie przed rozpoczęciem robót budowlanych - poniesienia ewentualnych kosztów związanych z przygotowaniem kompletnego wniosku na zajęcie oraz zajęciem pasa drogowego, zapewnienia odbioru pasa drogowego przez właściwych zarządców po zakończeniu robót. Zamawiający upoważni Wykonawcę do uzyskania w jego imieniu odpowiednich dokumentów zezwalających na zajęcie pasa drogowego od właściwych zarządców dróg. - informowania zarządców mediów, urządzeń oraz cieków wodnych znajdujących się w obrębie prowadzonych robót o rozpoczęciu i zakończeniu robót, ponoszenie ewentualnych kosztów nadzoru z ramienia tych służb, zapewnienia odbioru wykonanych robót przez właściwych zarządców po zakończeniu robót. - zapewnienia odbioru wykonanych prac przez przedstawicieli odpowiednich zarządców mediów znajdujących się w obrębie prowadzonych robót, - informowania mieszkańców terenu objętego inwestycją o rozpoczęciu, zakończeniu i utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami w formie ogłoszenia w miejscu dostępnym publicznie w pobliżu placu budowy, - zapewnienia obsługi geodezyjnej w trakcie budowy oraz wykonanie inwentaryzacji w stanie odkrytym i powykonawczej na koszt własny, - zorganizowania i ponoszenia kosztów zaopatrzenia w energię elektryczną i wodę we własnym zakresie i na koszt własny, - utrzymania dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku - zgodnie z art. 20, ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115 z późn.zm.), - wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz ponoszenia kosztów tych badań, - ustanowienia kierownika budowy i powierzenie tych czynności osobie z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, - zapewnienia uczestniczenia kierownika budowy lub robót w naradach okresowych w terminach wyznaczanych przez Zamawiającego (średnio co 1 mies.) - przesortowania materiałów z rozbiórek i dostarczenia oddzielnie frakcji całej oraz frakcji gruzu w miejsca wskazane przez Zamawiającego (transport do 2 km), - opracowania graficznego harmonogramu robót przedstawiającego terminy realizacji poszczególnych etapów robót oraz uwzględniającego zakończenie robót. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram do akceptacji Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 4.3. Roboty powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją budowlaną, obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną. 4.4. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót - zał. nr 6, dokumentacja projektowa - zał. nr 7 oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 8 do SIWZ. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, w celu uzyskania dodatkowych informacji koniecznych do prawidłowego przygotowania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wpłacenia wadium przez Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bychawa.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach