Przetargi.pl
PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA- ZAGOSPODAROWANIE POSCALENIOWE OBRĘBU JÓZEFIN, GMINA KAMIEŃ, POWIAT CHEŁMSKI, WOJEWÓDZTWO LUBELSKIE

Starostwo Powiatowe w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5627501 , fax. 082 5627510
  • Data zamieszczenia: 2011-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Chełmie
    Plac Niepodległości 1 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5627501, fax. 082 5627510
    REGON: 11020011300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chelmski.iap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA- ZAGOSPODAROWANIE POSCALENIOWE OBRĘBU JÓZEFIN, GMINA KAMIEŃ, POWIAT CHEŁMSKI, WOJEWÓDZTWO LUBELSKIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie pełnego nadzoru inwestorskiego nad robotami branży drogowej dotyczącymi zadania pn. Zagospodarowanie poscaleniowe obrębu Józefin, gmina Kamień, powiat chełmski, województwo lubelskie. W trakcie realizacji zadania inwestycyjnego Wykonawca będzie sprawował funkcję nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie, wynikającym z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623/ oraz będzie odpowiedzialny za realizację zadania i jego rozliczenie. Do zadań Wykonawcy w trakcie realizacji zadania należy w szczególności: 1.Prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową. 2.Bieżąca kontrola oznakowania robót w zakresie zgodności z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu. 3.Kontrola i dopilnowanie, aby wszystkie używane urządzenia i materiały posiadały stosowne świadectwa i certyfikaty wymagane przepisami i dokumentacją projektową. 4.Sprawdzenie ważności ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu. 5.Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego. 6.Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu. 7.Uczestniczenie przy prowadzeniu przez Wykonawcę robót koniecznych prób, pomiarów i sprawdzeń. 8.Egzekwowanie od Wykonawcy dodatkowych badań i pomiarów względnie przeprowadzenia badań niezależnych w przypadku wątpliwości, co do wiarygodności badań Wykonawcy. 9.Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: wykonywania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. 10.Kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. 11.Zawieszenie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne. 12.Kontrola i weryfikacja wszelkich przedkładanych przez Wykonawcę dokumentów. 13.Kontrola postępu wykonywanych robót. 14.Potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do wystawienia faktury zgodnie z postanowieniami umowy zawartej między Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych. 15.Weryfikacja, analizowanie i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez Wykonawcę robót budowlanych w związku z realizacją umowy na roboty budowlane. 16.Uzgadnianie z Wykonawcą robót budowlanych rodzaju dokumentacji powykonawczej, sprawdzanie jej i zatwierdzanie w porozumieniu z Zamawiającym. 17.Uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych, w tym prowadzenie wraz z Zamawiającym przeglądów gwarancyjnych. Zamawiający zakłada, że w okresie gwarancyjnym przynajmniej raz na rok dokonywane będą przeglądy stanu technicznego wybudowanych i przebudowanych obiektów. 18.Zarządzanie całym procesem przekazania obiektu do użytkowania. Zakres robót objętych nadzorem inwestorskim obejmuje: 1.ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych- trasa dróg w terenie równinnym- 2,20 km, 2.ROBOTY ZIEMNE a)roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 w gr. kat. III-IV z transp. urobku na odl. do 1 km sam. samowyład.- 440,74 m3, b)dodatek za każdy rozp. 1 km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej (kat. gr. I-IV), krotność= 4- 440,74 m3. 3.PODBUDOWA a)warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr. 10 cm- 199,70 m2, b)podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,50 MPa, warstwa gr. 15 cm- 199,70 m2, c)warstwa podbudowy z kruszyw łamanych 0-31,50 gr. 20 cm- 199,70 m2. 4.NAWIERZCHNIA a)wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno- bitumiczną asfaltową mechanicznie- 1 210,00 t, b)ułożenie geosiatki typu GLASSTAR 50/50- 12 100,00 m2, c)nawierzchnie z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna)- 12 100,00 m2. 5.POBOCZA- warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych 0-31,50 gr. 8 cm- 2 048,90 m2. 6.ZJAZDY a)podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o Rm= 1,50 MPa, warstwa gr. 15 cm- wykonana w wytwórni- 783,36 m2, b)podbudowa z kruszyw łamanych 0-31,50 gr. 20 cm- 735,48 m2, c)nawierzchnie z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm (warstwa ścieralna)- 749,60 m2, d)oczyszczenie rowów w wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 10 cm- 500,00 m, e)oczyszczenie przepustów śr. 0,6 m z namułu do 50 % jego średnicy- 25,00 m. 7.ROBOTY TOWARZYSZĄCE: wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej- 2 egzemplarze w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej. Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna stanowiąca Załącznik Nr 10 do SIWZ, tj. w szczególności: 1.Dokumentacja projektowa: projekty budowlano- wykonawcze, przedmiar robót. 2.Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmski.iap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach