Przetargi.pl
Przebudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Regulicach, gmina Alwernia

Gmina Alwernia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-566 Alwernia, Ul. Zbigniewa Gęsikowskiego 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 283 11 15 , fax. 12 283 17 92
  • Data zamieszczenia: 2016-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Alwernia
    Ul. Zbigniewa Gęsikowskiego 7 7
    32-566 Alwernia, woj. małopolskie
    tel. 12 283 11 15, fax. 12 283 17 92
    REGON: 35155596700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.alwernia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Regulicach, gmina Alwernia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem robót budowlano - remontowych jest wykonanie przebudowy istniejącego Ośrodka Zdrowia w miejscowości Regulice. Zakres robót przewidzianych do wykonania będzie polegał na przebudowie istniejącego pomieszczenia izolatki na toaletę dla osób niepełnosprawnych oraz na przebudowie istniejącej toalety na toaletę dla personelu poprzez wyburzenie ścian działowych i wymurowanie nowych ścianek oddzielających projektowane pomieszczenia. Prace budowlane mają również na celu dostosowanie pomieszczeń Ośrodka Zdrowia do wymagań ppoż. poprzez poszerzenie istniejących korytarzy i otworów drzwiowych oraz dostosowanie obiektu do obowiązujących wymagań sanitarnych. Roboty budowlane przewidziane do wykonania na zewnątrz budynku będą polegać na wykonaniu docieplenia istniejących ścian zewnętrznych metodą lekką mokrą oraz na budowie zewnętrznej, stalowej pochylni dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres robót przewidzianych do wykonania został określony w projekcie budowlanym i w przedmiarze robót, który stanowi materiał pomocniczy do projektu budowlanego. Ze względu na to, że powyższe roboty budowlane będą wykonywane w oparciu o decyzję o pozwoleniu na budowę, Wykonawca zapewni na koszt własny osobę - Kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami, która będzie odpowiedzialna za całość wykonywanych robót łącznie z prowadzeniem dokumentacji budowy. Po zakończonych robotach budowlanych Wykonawca dostarczy 2 komplety dokumentów wymaganych obowiązującymi przepisami prawnymi i zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie przedmiotu umowy (wszystkie kopie uwierzytelnione przez Kierownika budowy), niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, a w szczególności zawierające m.in.: certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały; dokumentację powykonawczą (budowlaną); oświadczenie Kierownika budowy o zakończeniu budowy; protokoły z pomiarów instalacji elektrycznej; protokoły badań i sprawdzeń sieci gazowej, wod. - kan., c.o.; protokoły badań kominiarskich; świadectwo energetyczne /jeśli jest wymagane/; instrukcję ppoż.; instrukcję konserwacji i eksploatacji zabudowanych materiałów; inwentaryzację geodezyjną powykonawczą zrealizowanych robót budowlanych; inne wymagane przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę poprzez wniesienie wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego (decyduje termin zaksięgowania wpłaty na rachunku): Bank Spółdzielczy w Chrzanowie O/Alwernia, Nr rachunku 40 8444 0008 0040 0400 0013 0058; w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ, należy podać numer rachunku bankowego, na który należy zwrócić wadium; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4) Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Przebudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Regulicach, gmina Alwernia. 5) Wniesienie wadium w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, będzie skuteczne, jeżeli w terminie składania ofert wadium będzie się znajdować na rachunku bankowym Zamawiającego. 6) Jeżeli wadium zostało wniesione w innej formie niż przelew, oryginał dokumentu należy dołączyć jako odrębny załącznik do oferty, umożliwiający łatwe oddzielenie od pozostałych dokumentów ofertowych. Kopia tego dokumentu powinna być dołączona do oferty. 7) Jeżeli wadium zostało wniesione w formie gwarancji, to z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 8) Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 9) Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości, dopuszczonej formie, w określonym terminie i na wymagany okres, zostanie wykluczony a jego ofertę Zamawiający uzna za odrzuconą. 10) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktów 13 i 14. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.alwernia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach