Przetargi.pl
Przebudowa budynku Domu Społecznego w Husowie, gmina Markowa

Centrum Kultury Gminy Markowa ogłasza przetarg

  • Adres: 37-120 Markowa, Markowa 1491
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 226 53 46 , fax. 17 226 53 46
  • Data zamieszczenia: 2012-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kultury Gminy Markowa
    Markowa 1491 1491
    37-120 Markowa, woj. podkarpackie
    tel. 17 226 53 46, fax. 17 226 53 46
    REGON: 00100054500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckgm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku Domu Społecznego w Husowie, gmina Markowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Domu Społecznego w Husowie polegająca na przebudowie sanitariatów oraz wymianie okien wraz z parapetami i podokiennikami. Budynek Domu Społecznego zlokalizowany jest w miejscowości 37-121Husów 1, na działkach o numerze ewidencyjnym 2658/3 i 2658/2 obręb Husów 1 należącej do Inwestora. Budynek wybudowany został w latach 70- tych w konstrukcji murowanej. Inwestor zamierza przeprowadzić przebudowę polegającą na wyburzeniu ścian, demontażu oraz wymianie przyborów i armatury sanitarnej. W tym celu Inwestor zamierza przeprowadzić niezbędne prace budowlane polegające na odtworzeniu funkcji poprzez ponowne wymurowanie ścian działowych. Konieczna jest też w sanitariatach przebudowa instalacji wodociągowej, ciepłej wody użytkowej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, wentylacji oraz wewnętrznej instalacji elektrycznej. Planowana jest również wymiana 34 okien w pomieszczeniach przeznaczonych na działalność statutową Ośrodka Kultury oraz wymianę parapetów wewnętrznych oraz podokienników zewnętrznych przy wymienianych oknach Na w/w roboty Inwestor posiada pozwolenie na wykonanie robót budowlanych wydane przez Starostę Łańcuckiego nr 522/12 z dnia 20 września 2012 r. oraz zgłoszenie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej w budynku Domu Społecznego nr AB-III.6743.43.2012 z dnia 10 września 2012 roku. Zaleca się, aby wykonawca zapoznał się z obiektem planowanej inwestycji. Zakres zamówienia obejmuje min: W ramach przebudowy zostaną wykonane następujące czynności: - demontaż ścian działowych drewnianych i murowanych; - demontaż instalacji wod- kan wraz z armaturą; - demontaż grzejników i instalacji c. o.; - wymurowanie ścian działowych wraz z robotami wykończeniowymi; - wewnętrzna instalacja wodociągowa z rur miedzianych ze złączkami zaciskowymi; - wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej z rur PVC z przyborami; - wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania z rur miedzianych ze złączkami zaciskowymi, włączona do istniejącej instalacji centralnego ogrzewania; - instalacja wentylacji - przebudowa instalacji elektrycznej w sanitariatach - wymiana 34 okien oraz wymianę parapetów wewnętrznych i podokienników zewnętrznych przy wymienianych oknach Prace prowadzone będą w czynnym obiekcie. Zakres szczegółowych prac do wykonania został ujęty w dokumentacji technicznej, przedmiarach robót oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. (Załączniki Nr 5 , 6 i 13 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000, 00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00,100 zł). 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Głogów Małopolski o, Markowa Nr rachunku: 56 9159 1036 2004 4000 0055 0001 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego ,wniesienia,. Przez ,,wniesienie, rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. . Wadium wnoszone w pieniądzu powinno znajdować się fizycznie na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie opisanej ,Wadium Przebudowa budynku Domu Społecznego w Husowie, gmina Markowa, . 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: ­ odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, ­ musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, ­ zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 uPzp) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 uPzp. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową (ubezpieczeniową) nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności (np.: przesłania wezwania za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek ), jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckgm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach