Przetargi.pl
Przebudowa bazy sportowo - rekreacyjnej w miejscowości Stare Pole

Urząd Gminy Stare Pole ogłasza przetarg

  • Adres: 82-220 Stare Pole, ul. Marynarki Wojennej 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2713531 , fax. 055 2713531
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Stare Pole
    ul. Marynarki Wojennej 6 6
    82-220 Stare Pole, woj. pomorskie
    tel. 055 2713531, fax. 055 2713531
    REGON: 00054262300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starepole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa bazy sportowo - rekreacyjnej w miejscowości Stare Pole
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa bazy sportowo rekreacyjnej w miejscowości Stare Pole polegająca na : 1 Modernizacji istniejącej płyty boiska do piłki nożnej rozebranie istniejącej nawierzchni przebudowa warstwy podbudowy płyty boiska wyprofilowanie gruntu wykonanie systemu drenaż - wg odrębnego opracowania branżowego wykonanie warstwy wegetacyjnej montaż systemu nawadniającego murawę - wg oddzielnego opracowania branżowego obsianie przygotowanego podłoża trawą montaż elementów sportowych - bramki piłkochwyty, tablica świetlna. 2 Modernizacja i budowie bieżni lekko atletycznych ( bieżnia około 400 m - 4 tory oraz prosta 110 m - 100 m 6 torów rozebranie istniejącej nawierzchni wykonanie koryta na całej szerokości biezni o głębokości ok. 40,0 cm zamontowanie nowych nabrzeży chodnikowych wykonanie warstwy podbudowy bieżni wykonanie warstwy nawierzchni bieżni 3 Budowa dodatkowych elementów rzutnia do pchnięcia kulą skocznia do skoku w dal wykonanie nowego ogrodzenie aranżacja zieleni na stadionie montaż elementów wyposażenia stadionu modernizacja istniejących zjazdów na stadion od ul Bema - wymiana nawieszchni budowa nowych ciągów pieszych budowa trybun
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 56 000,00 zł. ( pięćdziesiąt sześć tysięcy zlotych)Wadium może być wniesione w jednej lub następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym. c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego 75 8303 0006 0040 0400 0329 0017 BS Malbork O/Stare Pole.Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w oddzielnej kopercie opisanej Przebudowa bazy sportowo - rekreacyjnej w miejscowości Stare Pole - Wadium w sekretariacie Zamawiającego Urząd Gminy Stare Pole ul. Marynarki Wojennej 6, 82-220 Stare Pole, I p. sekretariat do dnia otwarcia ofert czyli do 18.02.2010 do godziny 10.00. Z treści gwarancji(poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień Publicznych. Wadium w formie pieniężnej musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu tj. do dnia 17.02.2010 r. do godz 15:00 w pozostałych formach jak w pkt. 4 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Zwrot wadium - wadium zostanie zwrócone zgodnie z art. 46 ustawy *. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. 1a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia pro-testu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 4a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przy-czyn leżących po stronie wykonawcy. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. a) prowadzą działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dołączony do oferty Wykonawcy dokument, tj.: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej nisz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Należycie wykonali przynajmniej 2 roboty budowlaną w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegającą na modernizacji obiektów sportowych w stopniu równym lub większym jak opisywane zamówienie w pkt 3 niniejszej SIWZ tj Modernizacje , budowa płyty boiska do piłki nożnej , budowa modernizacja bieżni lekkoatletycznych (nawierzchnia poliuretanowa), wykonanie trybun, wykonywanie drenażu oraz systemu nawadniającego boisko. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dołączony do oferty Wykonawcy dokument, tj.: dokument potwierdzający należyte wykonanie robót, o których mowa w pkt. 7.2 a) SIWZ. 3. dysponują potencjałem technicznym do wykonywania zmówienia i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) kierownik budowy posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie obejmującej kierowanie robotami budowlanymi w specjalności związanej z przedmiotem umowy wpisany na Listę Członków Izby Inżynierów Budownictwa. - 1 osoba b) pracownik budowlany - 4 osoby Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dołączony do oferty Wykonawcy dokumenty, tj.: - Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , o których mowa w pkt. 7.3 SIWZ. - Kopia uprawnień kierownika budowy, - Ważne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzające opłacenie składek przez kierownika budowy. 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dołączone do oferty Wykonawcy oświadczenie. tj oświadczenie wykonawcy 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 oraz 24 ustawy *. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dołączone do oferty Wykonawcy dokumenty, o których mowa w pkt. 7 SIWZ i oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokumenty te nie mogą być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokument potwierdzający, że wykonawca w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonał przynajmniej 2 roboty budowlaną, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegającą na modernizacji obiektów sportowych w stopniu równym lub większym jak opisywane zamówienie w pkt 3 niniejszej SIWZ tj. modernizacje , budowa płyty boiska do piłki nożnej , budowa modernizacja bieżni lekkoatletycznych (nawierzchnia poliuretanowa), wykonanie trybun nasypowych, wykonywanie drenażu oraz systemu nawadniającego boisko. (należy przedstawić dokumenty z których wynikać będzie że wykonawca posiada wiedze w wykonywaniu płyty boiska do piłki nożnej, układaniu masy poliuretanowej na podbudowie z kruszywa kamiennego stabilizowanego mechanicznie, oraz montażu systemów drenaży oraz nawodnień boiska) 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ze szczególnym uwzględnieniem osób wymienionych w pkt 7.3 SIWZ - wzór druku B. 4. Dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji i uprawnień przez kierownika budowy oraz ważne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa (IIB) potwierdzające przynależność do IIB kierownika budowy . 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 7. oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 i 24 uzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starepole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach