Przetargi.pl
Prowadzenie obsługi Stref Płatnego Parkowania na terenie Miasta Bochnia

Gmina Miasta Bochnia ogłasza przetarg

  • Adres: 32700 Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 61 49 100 , fax. 014 611 83 99
  • Data zamieszczenia: 2017-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Bochnia
    ul. Kazimierza Wielkiego 2
    32700 Bochnia, woj. małopolskie
    tel. 014 61 49 100, fax. 014 611 83 99
    REGON: 52389600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie obsługi Stref Płatnego Parkowania na terenie Miasta Bochnia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zadanie obejmuje: prowadzenie obsługi płatnych niestrzeżonych parkingów na terenie miasta Bochnia w ustalonej przez Radę Miasta Strefie Płatnego Parkowania (SPP). 2. Zamówienie będzie realizowane w oparciu o Uchwałę Nr XXXII/321/09 Rady Miejskiej w Bochni z dnia 26 marca 2009 r. w sprawie wprowadzenia strefy płatnego parkowania pojazdów samochodowych na obszarze Gminy Miasta Bochni oraz ustalenia opłat za parkowanie pojazdów w tej strefie (z późniejszymi zmianami). 3. Dni i godziny odpłatnego parkowania oraz stawki opłat określa Uchwała stanowiąca zalącznik do SIWZ. 4. Zakres zamówienia obejmuje: Zarządzanie siedmioma parkingami w Strefie Płatnego Parkowania obejmującymi parkingi : PL. PUŁASKIEGO (pod sklepem „Jubilatka” i pod sklepem „Floris”), PL. OKULICKIEGO (ul.Bracka/Kowalska), UL. FISCHERA (zatoka oraz ulica), UL. RYNEK (pierzeja południowa), UL. BIAŁA, UL. FLORIS, UL. GAZARIS (zatoka oraz ulica), o łącznej ilości miejsc postojowych około 297, w tym: a) zatrudnienie niezbędnego personelu do pobierania opłat, b) czynności pobierania i rozliczania opłat za parkowanie pojazdów w SPP, c) zapewnienie kas fiskalnych generujących potwierdzenia faktu i czasu zaparkowania pojazdu oraz wysokości pobranej opłaty, d) zagwarantowanie na własny koszt i ryzyko dostarczenia do banku lub kasy Urzędu pieniędzy pobranych z parkingów, celem dokonania ich wpłat na rachunek Zamawiającego, z częstotliwością w każdym dniu roboczym. e) wyposażenie na własny koszt osób pobierających opłaty w jednolite umundurowanie (kamizelka) wg wzoru zaakceptowanego przez Zamawiającego – umundurowanie musi zostać jednolicie oznakowane w sposób widoczny, odblaskowy, niebudzący żadnych wątpliwości dla kierujących iż jest to parkingowy SPP, f) utrzymanie w czystości miejsc parkingowych w obszarze SPP przez cały rok, a w okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie śliskości, g) zapewnienie pełnej informacji i kulturalnej obsługi użytkowników SPP. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a. Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca i jego Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji umowy, wszystkie osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z realizacją usługi, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy wszystkich osób skierowanych do realizacji usługi, wykonujących fizycznie proste czynności w zakresie realizacji zamówienia tj, pobieranie i rozliczanie opłat za parkowanie pojazdów, utrzymanie czystności, odśnieżanie i usuwanie śliskości w okresie zimowym. 6. Zatrudnienie i skierowanie przez Wykonawcę do bezpośredniego udziału w wykonaniu zamówienia przez cały okres jego realizacji 4 osób bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, zarejestrownaych w Urzędzie Pracy będzie punktowane w sposób opisany w kryterium aspekt społeczny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63712400-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wpłaty wadium w kwocie: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięcset złotych i 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Polska Kasa Opieki S.A. ul. Rynek, Bochnia nr 74 1240 1431 1111 0010 0293 1934.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach