Przetargi.pl
Świadczenie usługi kontroli strefy płatnego parkowania w Zakopanem

Gmina Miasto Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 20 20 448
  • Data zamieszczenia: 2022-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zakopane
    Kościuszki 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 18 20 20 448
    REGON: 000654948
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi kontroli strefy płatnego parkowania w Zakopanem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa kontroli strefy płatnego parkowania w Zakopanem (zwanej dalej: SPP), polegająca na:1) kontroli wnoszenia opłat w SPP obejmującej kontrolę ważności biletów parkingowych, abonamentów oraz innych dokumentów przewidzianych uchwałą Rady Miasta Zakopane Nr XV/147/2003 z dnia 30 grudnia 2003r., zmienionej uchwałami Nr XXXVII/488/2013 z dnia 28 lutego 2013r., Nr XIII/206/2015 z dnia 24 września 2015r., XVI/255/2015 z dnia 18 grudnia 2015r., XXXII/498/2017 z dnia 30 marca 2017 r., Nr IX/122/2019 z dnia 26 czerwca 2019r. i Nr XI/ 136/ 2019 z dnia 5 września 2019r., Nr XXXIII/462/2021 z dnia 2 grudnia 2021 r., Nr XXXIX/553/2022 z dnia 14 czerwca 2022 r.,2) wykonywaniu dokumentacji fotograficznej potwierdzającej datę, godzinę i miejsce postoju pojazdu podlegającego kontroli,3) sporządzanie dokumentacji i przekazywanie do Zleceniodawcy zbiorczym protokołem (raz dziennie) wszystkich kopii oraz skanów wystawionych zawiadomień o obowiązku zapłaty opłaty dodatkowej za nieuiszczenie opłaty za postój lub postój ponad opłacony czas w SPP i dalszego dochodzenia przezZleceniodawcę należności według przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,4) gromadzenie kopii zapasowych dokumentacji (także dokumentacji zdjęciowej) w celu ewentualnych wyjaśnień w postępowaniu wyjaśniającym – po stronie Zleceniodawcy,5) przekazywanie informacji i wyjaśnień dotyczących funkcjonowania SPP i wykonywanego zadania,6) prowadzeniu pełnej ewidencji wydawanych zawiadomień o przeprowadzonej kontroli i obowiązku uiszczenia opłaty dodatkowej w trybie i na zasadach zatwierdzonych przez Zleceniodawcę, w sposób umożliwiający ich weryfikację i kontrolę, z uwzględnieniem obowiązku zabezpieczenia dostępu do wszelkich danych, w tym w oparciu o obowiązujące przepisy w zakresie ochrony danychosobowych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.3. Opis czynności kontrolnych i związanych z nimi czynności administracyjnych SPP w Zakopanem stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63712400-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej -Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:a) w zakresie doświadczenia zawodowego:w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał/wykonuje min. 1 usługę w zakresie odpowiadającej przedmiotowi zamówienia lub prowadził/prowadzi działalność w zakresie prowadzenia, obsługi parkingu przez min. 6 miesięcy, potwierdzone dowodami określającymi, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,b) w zakresie potencjału kadrowego:dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 osobami pełnoletnimi, niekaranymi, posiadającymi doświadczenie z zakresu prowadzenia, obsługi parkingu przez co najmniej 6 miesięcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach