Przetargi.pl
Zagospodarowanie działki w sołectwie Stara Wieś II (bis)

Gmina Limanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Matki Boskiej Bolesnej
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 18 337 22 52 , fax. +48 18 337 22 52 wew.111
  • Data zamieszczenia: 2017-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Limanowa
    ul. Matki Boskiej Bolesnej 18 B
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. +48 18 337 22 52, fax. +48 18 337 22 52 wew.111
    REGON: 491892363
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie działki w sołectwie Stara Wieś II (bis)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa siłowni zewnętrznej, altany, placu zabaw wraz z utwardzeniem powierzchni gruntu oraz budową ogrodzenia na działce ew. nr 996, położonej w sołectwie Stara Wieś II (Wola). Teren posiada bezpośredni dostęp do drogi powiatowej Limanowa - Świdnik nr ew. 880. 2. Budowa siłowni zewnętrznej – wymagania i parametry techniczne: Nawierzchnia siłowni zewnętrznej zostanie wykonana z trawy syntetycznej, parametry trawy podano w projekcie oraz w przedmiarze robót. a) Parametry trawy: -wysokość źdźbeł trawy nawierzchni: 20 mm na podbudowie z kruszywa, -gęstość (ilość włókien/m2): minim. 300-330 tyś, -rodzaj włókna: 100% polietylen (PE), włókna monofilowe, -ciężar włókna: min. 12000 Dtex, -grubość włókna min.180 mikronów, -wypełnienie trawy: piasek kwarcowy. b) Wymagania dotyczące wykonania prac nawierzchniowych: Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. c) Odwodnienie i podbudowa nawierzchni siłowni zewnętrznej: -ułożenie sączków drenarskich z tworzywa sztucznego fi 100 mm ze spadkiem 1,0%, -wypełnienie rowów drenarskich kruszywem łamanym mineralnym płukanym (podsypka filtracyjna), - wykonanie zbieracza drenażu z rur PCW fi 160 mm ze spadkiem 1,0%, zbieracz drenażu układać na podłożu z materiałów sypkich takich jak pospóła o drobnej frakcji, wszystkie sączki drenażu należy włączyć do zbieracza za pomocą trojaków PCW, d) Podbudowa nawierzchni terenu siłowni zewnętrznej: - ułożenie obrzeży o wym. 100x30x8 cm na ławie betonowej o wym. 20x15 cm, - wykonanie warstwy odsączającej o (dolnej-kliniec 31,5-63mm) gr. 21 cm, - wykonanie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa kamiennego (górna-kliniec fr 20-31,5mm) o gr. 8 cm, - warstwa wyrównująca z kruszywa kamiennego o frakcji od-1 do 5mm, gr. 5cm. Nazwy urządzeń siłowni są opisane na rysunkach projektu. W projekcie również podano strefy bezpieczeństwa dla poszczególnych urządzeń. Siłownia zostanie wyposażona w ławki, a także w tablicę z regulaminem. e) Wymagania dotyczące urządzeń siłowni zewnętrznej: - siedziska i oparcia muszą być wykonane ze stali nierdzewnej, - minimalne dopuszczalne obciążenie urządzeń 150 kg, - konstrukcja nośna słup okrągły wykonany ze stali konstrukcyjnej wzmocnionej S355J2G3 o średnicy 185 mm, grubość min. 4.0 mm, - elementy muszą być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów odpornych na warunki atmosferyczne, - muszą być zgodne z polskimi Normami oraz warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów, - muszą być rozmieszczone w sposób umożliwiający zachowanie bezpiecznych stref pomiędzy urządzeniami, - sprzęt musi być pomalowany technologią proszkową farbami podkładowymi oraz nawierzchniowo farbami poliestrowymi, - zabezpieczenie przed korozją (także spawy)-proces kataforezy, malowanie elektroforetyczne, - muszą być zamontowane na fundamentach żelbetowych , min. 30 cm pod poziomem zerowym, - wszystkie urządzenia siłowni przeznaczone do zamontowania muszą być fabrycznie nowe i posiadać atesty i certyfikaty wydane przez jednostki certyfikujące , posiadające akredytacje polskiego Centrum Akredytacji, a także spełniać wymogi Polskich Norm i UE. 3. Altana: Budowa altany o wym. 7,0x5.0 m, o konstrukcji drewnianej na fundamencie ze stóp betonowych, dach czterospadowy, pokrycie dachu blacha powlekane trapezowa, altana wyposażona w stolik i ławki, impregnacja preparatami oleistymi w kolorze drewna z dwóch stron poszycie z desek struganych w układzie poziomym. Do niniejszej specyfikacji załączono rzuty altany w folderze „Projekt zagospodarowania”. 4. Plac zabaw – wymagania i parametry techniczne: Budowa placu zabaw dla dzieci- nawierzchnia placu zabaw zostanie wykonana z płyt typu puzle absorbujących upadek wys. 1.50 m gr. 4.5 cm (granulat gumowy pochodzący z recyklingu z górną warstwą granulatu EPDM w kolorze czerwonym. Wyposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowe zgodnie z projektem i przedmiarem robót . Wszystkie montowane urządzenia i elementy wyposażenia placu zabaw muszą posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa potwierdzające, że zostały wykonane w oparciu o obowiązujące normy w tym zakresie oraz posiadać dopuszczenie do stosowania w kontakcie z dziećmi. W przedpolu placu zabaw projektuje się utwardzenie działki szer. 1,80m z kostki brukowej na którym zostaną ustawione ławki. a) Odwodnienie i podbudowa nawierzchni placu zabaw: - ułożenie sączków drenarskich z tworzywa sztucznego fi 100 mm ze spadkiem 1,0%, - wypełnienie rowów drenarskich kruszywem łamanym mineralnym płukanym (podsypka filtracyjna), - wykonanie zbieracza drenażu z rur PCW fi 160 mm ze spadkiem 1,0%. - zbieracz drenażu układać na podłożu z materiałów sypkich takich jak: pospóła o drobnej frakcji, wszystkie sączki drenażu należy włączyć do zbieracza za pomocą trojaków PCW, b) Podbudowa nawierzchni teren placu zabaw: - podbudowa z kruszywa naturalnego warstwa dolna (pospóła)po zagęszczeniu 25 cm(na nasypie), - ułożenie obrzeży absorbujących upadek na ławie betonowej, - wykonanie warstwy odsączającej o (dolnej-kliniec 31,5-63mm) gr. 21 cm, - wykonanie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa kamiennego (górna-kliniec fr 20-31,5mm) o gr. 8 cm, - warstwa wyrównująca z kruszywa kamiennego o frakcji od-1 do 5mm, gr. 5cm. c) Urządzenia zabawowe: urządzenia zabawowe mają być wykonane z drewna klejonego, natomiast sprężynowce oraz daszki i burty w zestawach zabawowych mają być wykonane z płyty HDPE. 5. Ogrodzenie placu zabaw: Ogrodzenie placu zabaw (przebieg wg projektu zagospodarowania) zostanie wykonane z siatki powlekanej wys. 1,5 m na słupkach stalowych z rur fi 50 mm, cokół ogrodzenia z obrzeży gumowych absorbujących upadek na ławie betonowej z betonu B-20 Zamocować siatkę ogrodzeniową, powlekaną w kolorze zielonym o oczkach 6x6cm, gr. drutu 3,5 mm w otulinie zabezpieczającej, siatkę mocować na linkach z drutu stalowego ocynkowanego min. fi 4.0mm, montaż przesuwnej furtki wejściowej na teren placu zabaw o wymiarach 2,0x1,45m ze stali ocynkowanej. Zaprojektowano furtkę o wymiarach 2,0m x 1,45m z kształtowników stalowych zamkniętych ocynkowanych. a) Parametry ogrodzenia: - ogrodzenie z siatki powlekanej wys. 1,5 m –76,00 m(114,0 m2) siatki ogrodzeniowej. b) Ogrodzenie terenu działki z pozostałych stron: - od strony południowo-wschodniej i północno-zachodniej ogrodzenie istniejące sąsiadów (bez zmian). - od strony północno-wschodniej w celu uniemożliwienia dostępu osób postronnych na przedmiotową działkę (od ogrodzenia placu zabaw zostaną wykonane odcinki ogrodzenia w celu połączenia ogrodzenia placu zabaw z ogrodzeniami sąsiadów) oraz zostanie wykonany cały odcinek od strony drogi powiatowej. Ogrodzenie zostanie wykonane z siatki powlekanej wys. 1,5 m na słupkach stalowych z rur fi 50 mm, cokół ogrodzenia z obrzeży betonowych 8x30x100cm na ławie betonowej z betonu B-20 Zamocować siatkę ogrodzeniową powlekaną w kolorze zielonym o oczkach 6x6cm, gr. drutu 3,5 mm w otulinie zabezpieczającej, siatkę mocować na linkach z drutu stalowego ocynkowanego min. fi 4.0mm, montaż przesuwnej bramy wjazdowych na teren inwestycji o wymiarach 4,50x1,50m ze stali ocynkowanej. Pod projektowane bramy wykonać fundament o głębokości 120cm poniżej terenu z betonu B20 -rozwiązanie systemowe. Zaprojektowano furtkę o wymiarach 1,0m x 1,50 m z kształtowników stalowych zamkniętych ocynkowanych. 6. Utwardzenie powierzchni gruntu: a) podbudowa terenów utwardzanych-323,0m2 b) nawierzchnia z kostki brukowej - 323,0m2 c) Nawierzchnie utwardzane: Utwardzenie powierzchni gruntu polegało będzie na profilowaniu i zagęszczanie podłoża,wykonanie rowów pod obrzeża, ułożenie krawężników i obrzeży na ławie betonowej ułożenie podbudowy z warstwy dolnej i górnej . d) Warstwy podbudowy utwardzenia powierzchni gruntu: - 8 cm - kostka brukowa betonowa, - 6 cm - podsypka z grysu 2-8 mm gr warstwy 6-8 cm, - 8 cm - podbudowa górna z tłucznia kamiennego 25-40 mm z zaklinowaniem, - 21cm - podbudowa dolna z tłucznia kamiennego 31.5-63 mm, stabilizowanej mechanicznie. 7. Szczegółowy zakres robót budowlanych określają udostępnione przez zamawiającego dokumenty, w tym przedmiar robót, specyfikacja techniczna, projekt zagospodarowania oraz karty urządzeń. 8. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 380 ze zm.) minimalny okres rękojmi za wady przedmiotu wynosi 5 lat (60 miesięcy). Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości nie był krótszy niż 60 miesięcy (okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi za wady). 9. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) zamawiający wymaga, aby wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę na okres, co najmniej trwania umowy zawartej z zamawiającym, osoby wykonujące wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia – o czym dokładniej stanowi rozdział XIV pkt 8 niniejszej specyfikacji. Ponadto zamawiający, jeżeli uzna to za konieczne, ma prawo na każdym etapie realizacji zamówienia zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o przeprowadzenie kontroli, czy wykonawca spełnił obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. 10. W sytuacji, gdyby w udostępnionych przez zamawiającego opracowaniach (dokumentach) załączonych do niniejszego postępowania wystąpiły nazwy, typy i pochodzenie produktów, wówczas zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że spełnione będą wymagania w zakresie standardów jakościowych oraz istotnych parametrów technicznych i technologicznych przewidzianych w dokumentacji technicznej. Ponadto zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może mieć wpływu na zmianę ustalonej ceny ryczałtowej w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Wszelkie zmiany trzeba będzie uzgadniać z inspektorem nadzoru. 11. Zamawiający poleca, aby wykonawcy dokonali wizji w terenie, celem dokładnego przygotowania oferty. Koszty związane z dokonaniem wizji w terenie ponosi w całości wykonawca. 12. Kody CPV: a) główny kod: 45.11.27.20-8 b) dodatkowe kody: 45.23.32.50-6 45.34.20.00-6
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 9.000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 08.02.2017 roku do godz. 11:00. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie zamawiającego. 3. Wadium w pozostałych akceptowanych formach (oryginał) należy złożyć w siedzibie zamawiającego tj. w sekretariacie (I piętro, pokój nr 1) Urzędu Gminy Limanowa znajdującego się pod adresem: 34-600 Limanowa, ul. Matki Boskiej Bolesnej 18B 4. Wadium musi być w posiadaniu zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu składania ofert. Kserokopię dowodu wpłaty/wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek zamawiającego prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Limanowej o numerze: 29 8804 0000 0000 0000 0723 0057, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach