Przetargi.pl
Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Gnojewo ,Pogorzała Wieś ,Mątowy Wielkie w gminie wiejskiej Miłoradz

Gmina Miłoradz ogłasza przetarg

  • Adres: 82-213 Miłoradz, ul. Żuławska 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2711531 , fax. 055 2711565
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miłoradz
    ul. Żuławska 9 9
    82-213 Miłoradz, woj. pomorskie
    tel. 055 2711531, fax. 055 2711565
    REGON: 17074791600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miloradz.malbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Gnojewo ,Pogorzała Wieś ,Mątowy Wielkie w gminie wiejskiej Miłoradz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Gnojewo ,Pogorzała Wieś ,Mątowy Wielkie w gminie wiejskiej Miłoradz. 2.Szczegółowy zakres prowadzenia nadzoru inwestorskiego polegać będzie na: a) reprezentowaniu inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem , pozwoleniem na budowę ,przepisami ,obowiązującymi polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej b) udziału w przekazaniu przez Zamawiającego placu i terenu budowy Wykonawcy robót, c) sprawdzenia prawidłowości wykonania robót zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót i pozwoleniem na budowę d) udziału w naradach , komisjach technicznych, częściowych i końcowych odbiorach inwestycji e) udział przy rozliczeniu inwestycji przez Samorząd Województwa Pomorskiego w ramach PROW. f) wizytowanie budowy minimum 3 razy w tygodniu ,potwierdzone wpisem do dziennika budowy, g) udział w czynnościach związanych z ujawnieniem i usunięciem wad w okresie rękojmi oraz przeglądach gwarancyjnych organizowanych przez Zamawiającego. h) nanoszenie zmian w dokumentacji technicznej , w związku z nieprzewidzianymi robotami wynikłymi w trakcie realizacji inwestycji. Zakres obejmuje: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad: budową sieci wodociągowej i przepompowni ścieków we wsi Gnojewo: - sieć wodociągowa fi 90 mm PE - 1372,50 m - przepompownia ścieków z wyposażeniem - kpl.1 budową sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej w Pogorzałej Wsi: - sieć grawitacyjna fi 160 mm PVC - 25 mb fi 200 mm PVC - 2346 mb fi 200 mm PE - 192,50 mb - sieć tłoczna fi 160 mm PE - 3508,50 mb fi 125 mm PE - 1071,50 mb fi 90 mm PE - 719,50 mb fi 75 mm PE - 794,50 mb fi 63 mm PE - 404 mb - przyłącza fi 200 mm PVC - 42 mb fi 160 mm PVC - 13,50 mb fi 160 mm PE - 1039 mb - przepompownie ścieków z wyposażeniem - kpl.6 budową sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej w Mątowach Wielkich: - sieć grawitacyjna fi 160 mm PVC - 41 mb fi 200 mm PVC -2302,50mb fi 315 mm PVC - 4,0 mb fi 200 mm PE - 180 mb - sieć tłoczna fi 110 mm PE - 4117,50 mb fi 90 mm PE - 146 mb fi 75 mm PE - 638 mb fi 63 mm PE - 63,50 mb - przyłącza fi 200 mm PVC - 117,50 mb fi 160 mm PVC - 991 mb - przepompownie ścieków z wyposażeniem - kpl.3 Szczegółowy zakres robót zawiera : specyfikacja wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową która jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego - pok.nr10 oraz znajduje się na stronie internetowej zamawiającego www.wrotapomorza.pl, jak również z załączonym przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przetargu nie jest wymagane wniesienie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy : 1) Spełniają warunki określone w artykule 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych 2) Posiadają doświadczenie w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia , to jest wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym krótszym okresie co najmniej dwie usługi - prowadzenia nadzorów inwestorskich nad robotami budowlanymi o podobnym charakterze jak opisywane zamówienie (budowa sieci kanalizacyjnej wraz z przyłączami ,przepompowniami ścieków, instalacjami elektrycznymi ,studzienkami ,potwierdzone referencjami). 3) dysponują co najmniej jedną osobą ,która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru, posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania nadzoru inwestorskiego w zakresie budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej , przy czym osoba ta musi posiadać co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru w zakresie budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: 4) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami,oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią siwz 2.Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków. Ocena warunków będzie odbywać się w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia, czyli jeżeli Wykonawca wymagane postanowieniami niniejszej SIWZ oświadczenia oraz dokumenty załączy do oferty, wówczas spełni postawione warunki udziału w postępowaniu.Przy czym oświadczenia i dokumenty muszą być zgodne z wymaganiami SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a) - oświadczenia ,że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 Pzp - wzór stanowi załącznik do SIWZ b) wykaz co najmniej dwóch usług odpowiadających charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia , wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym krótszym okresie, z podaniem zakresu i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ,że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone c) - wykazu osób ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w tego typu usługach (minimum: jedna osoba z uprawnieniami branży sanitarnej z doświadczeniem co najmniej 3 lata pracy w zawodzie) 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy,Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a) - oświadczenia ,że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 Pzp. b)- aktualnego odpisu z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru (Np. Krajowego Rejestru Sądowego), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy c)- aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. d)- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ,potwierdzającego ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne ,lub potwierdzenia ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Dokumenty dodatkowe a) Kopie uprawnień osób przewidywanych do realizacji przedmiotu zamówienia w tym obowiązkowo i ze wskazaniem osób do pełnienia funkcji: inspektora nadzoru/ w poszczególnych branżach/ wraz z kopiami zaświadczeń o wpisie na odpowiednią listę. b) Obowiązkowo protokóły odbioru zadań tożsamych z przedmiotem zamówienia. W wykazie nadzorowanych zadań za ostatnie 5 lata wyraźnie zaznaczyć zadania tożsame. !!! Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania do wglądu oryginałów dokumentów, które Wykonawca załączy do oferty w postaci kserokopii. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formacie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę lub osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/gminy/miloradz/zamowienia/ogloszenia_inwestycyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach