Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Gnojewo ,Pogorzała Wieś ,Mątowy Wielkie w gminie wiejskiej Miłoradz

Gmina Miłoradz ogłasza przetarg

  • Adres: 82-213 Miłoradz, ul. Żuławska 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2711531 , fax. 055 2711565
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miłoradz
    ul. Żuławska 9 9
    82-213 Miłoradz, woj. pomorskie
    tel. 055 2711531, fax. 055 2711565
    REGON: 17074791600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miloradz.malbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Gnojewo ,Pogorzała Wieś ,Mątowy Wielkie w gminie wiejskiej Miłoradz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Gnojewo ,Pogorzała Wieś ,Mątowy Wielkie w gminie wiejskiej Miłoradz. 2.Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową która jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego - pok.nr 10),oraz znajduje się na stronie internetowej zamawiającego www.wrotapomorza.pl , jak również z załączonym przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną. Zakres robót obejmuje wykonanie: I ETAP - Budowa sieci wodociągowej i przepompowni ścieków we wsi Gnojewo: - sieć wodociągowa fi 90 mm PE - 1372,50 m - przepompownia ścieków - kpl.1 Budowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej w Pogorzałej Wsi: - sieć grawitacyjna fi 160 mm PVC - 25 mb fi 200 mm PVC - 2346 mb fi 200 mm PE - 192,50 mb - sieć tłoczna fi 160 mm PE - 3508,50 mb fi 125 mm PE - 1071,50 mb fi 90 mm PE - 719,50 mb fi 75 mm PE - 794,50 mb fi 63 mm PE - 404 mb - przyłącza fi 200 mm PVC - 42 mb fi 160 mm PVC - 13,50 mb fi 160 mm PE - 1039 mb - przepompownie ścieków z wyposażeniem - kpl.6 II ETAP - Budowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej w Mątowach Wielkich: - sieć grawitacyjna fi 160 mm PVC - 41 mb fi 200 mm PVC -2302,50mb fi 315 mm PVC - 4,0 mb fi 200 mm PE - 180 mb - sieć tłoczna fi 110 mm PE - 4117,50 mb fi 90 mm PE - 146 mb fi 75 mm PE - 638 mb fi 63 mm PE - 63,50 mb - przyłącza fi 200 mm PVC - 117,50 mb fi 160 mm PVC - 991 mb - przepompownie ścieków z wyposażeniem - kpl.3 Roboty budowlane Szczegółowy zakres robót zawiera: Specyfikacja wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót - załączone do niniejszej SIWZ z którymi należy się obowiązkowo zapoznać. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z projektem technicznym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 60.000 złotych, słownie: sześćdziesiąttysięcyzłotych Wykonawca wnosi wadium: W pieniądzu, sposób przekazania: Przelewem na konto zamawiającego nr 88 2030 0045 1110 0000 0038 1380 lub w jednej z poniżej podanych form: - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach ubezpieczeniowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 109, poz. 1158, z późno zm.). Sposób przekazania: oryginał odpowiedniego dokumentu dołączyć do oferty . Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego( wpływu pieniędzy na rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). UWAGA :Dokument w formie poręczenia lub gwarancji musi zawierać stwierdzenie, ze na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium ( które to stanowi zabezpieczenie oferty), zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy : 1) Spełniają warunki określone w artykule 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych 2) Spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia , to jest spełniają postawiony przez zamawiającego warunek prawidłowego wykonania (prawidłowego ukończenia), zgodnie z zasadami sztuki budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym krótszym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych o podobnym charakterze do opisanego w SIWZ zamówienia o wartośći 2 000 000,- zł każda z tych robót budowlanych.Przez podobny charakter robót budowlanych zamawiający rozumie roboty, których przedmiotem były w szczególności: a) budowa sieci kanalizacji sanitarnej , b) budowa sieci wodociągowej , 3) Dysponują co najmniej jedną osobą , która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej , przy czym osoba ta musi posiadać co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, 4) Spełniają warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a więc są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 6 000 000,- zł .Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego , może przedstawić inny dokument , który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku . 5) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków , Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2.Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków. Ocena warunków udziału w postępowaniu będzie odbywać się w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia, czyli jeżeli Wykonawca wymagane postanowieniami niniejszej SIWZ oświadczenia oraz dokumenty załączy do oferty, wówczas spełni postawione warunki udziału w postępowaniu.Przy czym oświadczenia i dokumenty muszą być zgodne z wymaganiami zamawiającego postanowionymi w SIWZ , w szczególności co do treści.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a) - oświadczenia ,że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 Pzp b) wykazu prawidłowo wykonanych (prawidłowo ukończonych), zgodnie z zasadami sztuki budowlanej , w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym krótszym okresie , co najmniej dwóch robót budowlanych o podobnym charakterze do opisanego w SIWZ zamówienia, o wartości 2 000 000,- zł każda z tych robót budowlanych, , z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ,że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. c) Wykazu co najmniej jednej osoby , która pełnić będzie funkcję kierownika budowy , posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, przy czym osoba ta musi posiadać co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego dla wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nią czynności , oraz informację o podstawie do dysponowania tą osobą. d) Opłaconej polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy,Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a) - oświadczenia wykonawcy,że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 Pzp. b)- aktualnego odpisu z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru (Np. Krajowego Rejestru Sądowego), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy. c)- aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d)- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne ,lub potwierdzenia ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej a) Dokumenty, które mogą złożyć wspólnie: wszystkie te, o których mowa w pkt. 1, b) Dokumenty , jakie muszą złożyć osobno: wszystkie te, o których mowa w pkt.2, c) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika, 4. Dokumenty dodatkowe a) kosztorys ofertowy Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania do wglądu oryginałów dokumentów, które Wykonawca załączy do oferty w postaci kserokopii, zgodnie z przepisami prawa zamówień publicznych. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formacie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę lub osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. UWAGA: Wykonawca obowiązany jest wskazać Zamawiającemu , którą część zamówienia powierzy do wykonania podwykonawcom .Jesli Wykonawca nie zamierza powierzać wykonania części zamówienia podwykonawcom, wpisuje on w deklaracji sporządzonej przez niego (wg. załaczonego do SIWZ wzoru), iż nie powierzy wykonania części zamówienia podwykonawcom.Niewypełnienie lub nie złożenie z ofertą deklaracji będzie równoznaczne dla Zamawiającego z nieskorzystaniem z podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/gminy/miloradz/zamowienia/ogloszenia_inwestycyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach