Przetargi.pl
Prowadzenie Mobilnych Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych

Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej" ogłasza przetarg

  • Adres: 61-119 Poznań, ul. św. Michała 43
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 646 74 00 , fax. 61 646 74 01
  • Data zamieszczenia: 2014-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej"
    ul. św. Michała 43 43
    61-119 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 646 74 00, fax. 61 646 74 01
    REGON: 30215640600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goap.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: związek gmin

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie Mobilnych Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie na terenie gmin: Buk, Czerwonak, Kleszczewo, Kostrzyn, Murowana Goślina, Oborniki, Pobiedziska, Swarzędz będących uczestnikami Związku Międzygminnego Gospodarka Odpadami Komunalnymi Aglomeracji Poznańskiej Mobilnych Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (zwanych dalej MPSZOK) oraz zorganizowanie punktów odbioru przeterminowanych leków z aptek wraz z zagospodarowaniem zebranych odpadów. W zakresie prowadzenia MPSZOK Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: a) Prowadzenia MPSZOK przyjmujących od mieszkańców każdą ilość odpadów określonych w SIWZ dla danej części zamówienia w soboty w godzinach od 7:00 - 15:00 z zastrzeżeniem poniższych postanowień. b) Zorganizowania co najmniej jednego miejsca postoju MPSZOK łatwo dostępnego dla mieszkańców w każdym z punktów określonych - stosownie do danej części zamówienia - w Załączniku nr 9 w uzgodnieniu z Zamawiającym. Postój MPSZOK należy uzgodnić z właścicielem/zarządcą nieruchomości, na terenie której będzie on wykonywany. c) Zapewnienia minimalnego czasu postoju MPSZOK w jednym miejscu wynoszącego 30 minut, przy czym w okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest zapewnić co najmniej 8 takich postojów dla każdego punktu, o którym mowa w ppkt. b) powyżej, w odstępach czasowych wskazanych poniżej w ppkt. d). d) Ustalenia w harmonogramie postojów MPSZOK z częstotliwością nie rzadziej, niż raz na czternaście tygodni obowiązywania umowy, jednakże nie częściej niż co 10 tygodni dla każdego miejsca w każdym roku kalendarzowym w okresie obowiązywania umowy. e) Harmonogram powinien być sformułowany zgodnie ze wzorem nr 1, określonym w Załączniku nr 10 do SIWZ. Wykonawca ustali odrębne harmonogramy postoju MPSZOK w każdym kolejnym roku obowiązywania umowy f) Pozostawienia terenu postoju MPSZOK w stanie niezmienionym. g) Zamawiający zastrzega sobie w ramach umowy zawartej z Wykonawcą prawo zmiany dnia, godziny oraz miejsca postoju MPSZOK w toku realizacji umowy na następujących zasadach: a. Całkowita liczba miejsc postoju oraz sumaryczna liczba godzin świadczenia usług nie ulegnie zmianie. b. Zamawiający nie będzie żądał zmian częściej niż co pół roku i uczyni to z odpowiednim wyprzedzeniem przed rozpoczęciem półrocza kalendarzowego na zasadach określonych w umowie. W zakresie odbierania przeterminowanych leków Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: a) Zorganizowania punktów odbierania przeterminowanych leków we wszystkich aptekach działających w okresie realizacji umowy na terenie objętym daną częścią zamówienia, które wyraziły zgodę, o której mowa w ppkt. b) poniżej - w Załączniku nr 11 do SIWZ Zamawiający zamieścił wykaz i lokalizacje wszystkich aptek działających aktualnie w ramach poszczególnych części zamówienia, opracowany na podstawie danych uzyskanych z Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego w Poznaniu (stan na 3 stycznia 2014r.), które Wykonawca powinien uwzględnić składając ofertę. Rygory i wymagania Zamawiającego w odniesieniu do minimalnej liczby aptek i punktów odbierania przeterminowanych leków organizowanych przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia określa umowa, stanowiąca Załącznik nr 7 do SIWZ, przy czym Zamawiający wymaga, aby minimalna liczba aptek obsługiwanych przez Wykonawcę w ramach niniejszego zamówienia wynosiła co najmniej 90% istniejących aptek pod rygorem prawa rozwiązania umowy przez Zamawiającego. b) Uzyskania zgody wskazanych powyżej aptek na zorganizowanie w nich punktu odbierania przeterminowanych leków zgodnie z art. 45 ustawy o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.) a następnie podpisania stosownej umowy z każdą taką apteką. Umowa taka musi uwzględniać co najmniej postanowienia zawarte w Załączniku nr 12 do SIWZ, w tym gwarancję nieodpłatnego przyjmowania odpadów przez Wykonawcę od apteki. c) Odbioru każdej ilości przeterminowanych leków z aptek, co najmniej 8 razy dla każdej apteki w okresie obowiązywania umowy z częstotliwością nie rzadziej niż raz na czternaście tygodni obowiązywania umowy, jednakże nie częściej niż co 10 tygodni po uprzednim poinformowaniu apteki o terminach odbioru ustalonych w harmonogramie zgodnym ze wzorem nr 2, określonym w Załączniku nr 10 do SIWZ. d) Niezależnie od postanowień harmonogramu Wykonawca zobowiązany jest do odbioru przeterminowanych leków z aptek każdorazowo, nie później niż w ciągu 5 dni roboczych po otrzymaniu przez Wykonawcę od apteki telefonicznego zgłoszenia (lub zgłoszenia dokonanego w inny sposób ustalony z apteką) o wypełnieniu pojemnika, bez dodatkowego wynagrodzenia. e) Dostarczenia obsługiwanym aptekom harmonogramu odbioru przeterminowanych leków wraz z numerem telefonu, pod którym będzie zgłaszana potrzeba odbioru przeterminowanych leków, po uprzednim zatwierdzeniu harmonogramu przez Zamawiającego. f) Zapewnienia w aptekach oznakowanych pojemników przeznaczonych na zbiórkę przeterminowanych leków wraz z ich utrzymaniem w należytym stanie technicznym i sanitarnym, przy czym: a. Pojemniki, powinny być zabezpieczone przed dostępem osób trzecich, przystosowane do gromadzenia przeterminowanych leków, uniemożliwiające przypadkowe przedostanie się odpadów do środowiska, uniemożliwiające wydobycie z nich leków osobom postronnym. b. Pojemniki winny być oznakowane naklejką z informacją o rodzaju zbieranych odpadów, logo GOAP oraz numerem telefonu Wykonawcy, której wzór dostarczy Zamawiający niezwłocznie po podpisaniu umowy z Wykonawcą. c. Wykonawca może świadczyć usługi odbioru przeterminowanych leków z wykorzystaniem pojemników znajdujących się w aptekach należących do innych podmiotów (np. do gminy) na zasadach z nimi ustalonych, o ile pojemniki te spełniają wymagania, o których mowa powyżej. d. Wykonawca usunie pojemniki będące jego własnością z apteki po zakończeniu trwania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki wykonania zawarte są w SIWZ, załącznikach i wzorze umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości dla: Części 1 - 1 200,00 zł Części 2 - 3 900,00 zł Części 3 - 3 400,00 zł Części 4 - 2 400,00 zł Części 5 - 2 300,00 zł Części 6 - 3 900,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goap.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach