Przetargi.pl
Projektowanie na terenie Gminy Leżajsk: Część nr 1: Projekt i budowa hali sportowej wraz z zapleczem dydaktycznym, socjalnym i medycznym w Biedaczowie, Część nr 2: Rozbudowa budynku OSP w Biedaczowie, Część nr 3: Opracowanie koncepcji rozbudowy Sali gimnastycznej w Wierzawicach, Część nr 4: Projekt dachu na Sali gimnastycznej w ZS w Piskorowicach

Gmina Leżajsk ogłasza przetarg

  • Adres: 37-300 Leżajsk, ul. Opalińskiego 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 240 62 00 , fax. 017 240 62 48
  • Data zamieszczenia: 2014-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Leżajsk
    ul. Opalińskiego 2 2
    37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie
    tel. 017 240 62 00, fax. 017 240 62 48
    REGON: 00054637700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lezajsk.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projektowanie na terenie Gminy Leżajsk: Część nr 1: Projekt i budowa hali sportowej wraz z zapleczem dydaktycznym, socjalnym i medycznym w Biedaczowie, Część nr 2: Rozbudowa budynku OSP w Biedaczowie, Część nr 3: Opracowanie koncepcji rozbudowy Sali gimnastycznej w Wierzawicach, Część nr 4: Projekt dachu na Sali gimnastycznej w ZS w Piskorowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Część nr 1: Projekt i budowa hali sportowej wraz z zapleczem dydaktycznym, socjalnym i medycznym w Biedaczowie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budynku hali sportowej wraz z zapleczem socjalnym, dydaktycznym i medycznym w Biedaczowie, modernizacje istniejącego budynku szkoły oraz projekt rozbiórki budynków kolidujących z projektowaną rozbudową. W ramach zamówienia należy wykonać również projekt zagospodarowania terenu wokół budynku, projekt kolorystyki elewacji, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót oraz kosztorys inwestorski dla przedmiotowej inwestycji. Część nr 2: Rozbudowa budynku OSP w Biedaczowie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego rozbudowy budynku OSP w Biedaczowie na działce ew. 1290/2 w miejscowości Biedaczów. W ramach zmówienia należy opracować również specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót oraz kosztorys inwestorski dla przedmiotowej inwestycji. Część nr 3: Opracowanie koncepcji rozbudowy Sali gimnastycznej w Wierzawicach Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji rozbudowy/nadbudowy sali gimnastycznej w miejscowości Wierzawice. Część nr 4: Projekt dachu na Sali gimnastycznej w ZS w Piskorowicach Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego dachu nad salą gimnastyczną i zapleczem sanitarnym w Zespole Szkół w Piskorowicach na działkach ew. 1429/3, 1429/5 w nawiązaniu do istniejących dachów na pozostałych budynkach szkoły połączonych ze sobą. W ramach zamówienia należy wykonać również projekt kolorystyki elewacji, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót oraz kosztorys inwestorski dla przedmiotowej inwestycji. Zakres prac projektowych w ramach części nr 1, 2, 4 przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Przygotowanie materiałów i uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy - część nr 4 2. Projekt zagospodarowania terenu, rzuty, przekroje oraz kolorystykę elewacji i wnętrza budynku, wizualizację komputerową 3. Projekt budowlany uwzględniający wszystkie niezbędne branże (z uwzględnieniem wytycznych funkcjonalnych oraz założeń programu funkcjonalno - użytkowego) zgodnie z obowiązującymi przepisami, łącznie z projektem zagospodarowania terenu - 5 egz. 4. Projekt wykonawczy dla wszystkich branż zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego - 5 egz. 5. Uzyskanie stosownych uzgodnień i opinii ZUDP. 6. Opracowanie dokumentacji geotechnicznej - 2 egz. (jeżeli dotyczy) 7. Niezbędne uzgodnienia. 8. Przedmiary robót oraz kosztorys inwestorski dla przedmiotowej inwestycji - 2 egz. 9. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- 2 egz. 10. Inna dokumentacja niezbędna do realizacji robót budowlanych. 11. Wszystkie opracowania, projekty i dokumentacje należy dostarczyć dodatkowo zamawiającemu w formie elektronicznej na płytach CD w formacie PDF W ramach części nr 3 zakres prac obejmuje opracowanie koncepcji rozbudowy/nadbudowy w 3 egz. Szczegółowy zakres robót na poszczególne części określają programy funkcjonalno -użytkowe: Załącznik nr 8: Program Funkcjonalno-Użytkowy na poszczególne części. Wykonawca jest zobowiązany do uszczegółowienia wytycznych inwestorskich dotyczących planowanego przedsięwzięcia i przedstawienia Zamawiającemu koncepcji budynku wraz z zagospodarowaniem terenu do akceptacji. Wykonawca będzie zobowiązany, podczas prowadzenia prac projektowych, do spotkań z Inwestorem w celu ustalenia szczegółów rozwiązań architektonicznych i konstrukcyjnych, oraz będzie musiał zastosować się do wytycznych i sugestii Inwestora, jeżeli nie będą one sprzeczne z obowiązującymi normami, prawem budowlanym i przepisami związanymi. Wykonawca przystąpi do ostatecznego opracowania dokumentacji projektowej po zatwierdzeniu koncepcji przez Zamawiającego. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) ponoszenie kosztów związanych z uzyskaniem wszelkich materiałów i dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, 2) ponoszenie kosztów związanych z uzyskaniem mapy do celów projektowych, 3) ponoszenie kosztów związanych z uzyskaniem wszelkich uzgodnień, pozwoleń, opinii, a także opracowań (badania geotechniczne oraz innych wynikających z przedmiotu zamówienia) niezbędnych do wykonania zamówienia; 4) przedłożenie do wglądu zamawiającego przedmiotowych projektów Dokumenty przedkładane przez Wykonawcę nie mogą zawierać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zastosowanych materiałów i urządzeń. Sporządzony projekt powinien uwzględniać wymagania Prawa zamówień publicznych w tym w szczególności art. 29 uPzp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część numer 1- 1 800, 00 PLN (słownie: tysiąc osiemset złotych). Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium na część nr 2, 3, 4. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego: Bank Pekao SA I O. w Leżajsku nr 45 1240 2630 1111 0000 3637 1846 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego wniesienia. Przez wniesienie rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem wykluczenia Wykonawcy (art. 24 ust. 2 pkt 2 uPzp). W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie opisanej Wadium - część numer 1 oraz włożyć do koperty zewnętrznej. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: ­ odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, ­ musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, ­ zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 uPzp) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela). Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 uPzp. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności (np.: przesłania wezwania za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek ), jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lezajsk.ug.gov.pl (BIP)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach