Przetargi.pl
Projekt uzbrojenia osiedla przy ul. Skorodeckiego w Ropczycach

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Krisego 1/30
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2015-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1/30 1/30
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 00052472000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropczyce.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt uzbrojenia osiedla przy ul. Skorodeckiego w Ropczycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia p.n. Projekt uzbrojenia osiedla przy ul. Skorodeckiego w Ropczycach jest wykonanie dokumentacji projektowej dla uzbrojenia: w sieć wodociągową, kanalizacji sanitarnej i drogi wraz z kanalizacją deszczową terenu I przy ul. Skorodeckiego w Ropczycach obejmującego około 165 działek budowlanych, objętego Miejscowym Planem Zagospodarowania Terenu (MPZT) z dnia 28 czerwca 2010 r. oraz zaprojektowanie kanalizacji sanitarnej dla terenu II przy ul. Skorodeckiego w Ropczycach nie objętego MPZT. Tereny I i II są zaznaczone na załączniku graficznym nr 9 do SIWZ. MPZT z dnia 28 czerwca 2010 r. stanowi załącznik graficzny nr 10 do SIWZ. 1.2. Zamówienie obejmuje również zaprojektowanie doprowadzenia niezbędnych mediów tj sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej do terenu I i kanalizacji sanitarnej do terenu II w oparciu o warunki techniczne stanowiące załączniki Nr 11 do SIWZ oraz kanalizacji deszczowej do odbiornika np. rów przydrożny i/lub zaprojektowany w ramach niniejszego zamówienia zbiornik. 1.3. Projekt uzbrojenia osiedla przy ul. Skorodeckiego w Ropczycach należy opracować w trzech odrębnych częściach, objętych oddzielną dokumentacją i pozwoleniem na budowę - odrębnie dla branż: sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej oraz dróg z kanalizacją deszczową. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:. 2.1. Przygotowanie kompletnych wniosków i dokumentacji formalno - prawnych dla uzyskania niezbędnych pozwoleń, decyzji, uzgodnień, opinii, warunków technicznych, w tym: przygotowanie projektów budowlanych, dokumentacji geologicznej, map do celów projektowych numerycznych, map zasadniczych, aktualnych na dzień składania wniosków wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów dla działek ewidencyjnych, po których przebiegać będzie trasa projektowanego uzbrojenia, uzyskanie prawa dysponowania gruntem na cele budowlane oraz inne dokumenty wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę dla przedmiotu zamówienia. 2.2. Przygotowanie projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich odrębnie dla poszczególnych części opracowań i poszczególnych branż a także informacji bioz i projektu docelowej stałej organizacji ruchu. 2.3. Poszczególne opracowania Wykonawca przygotuje w wersji papierowej: 1/ karty informacyjne przedsięwzięcia dla uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia - po 4 egzemplarze oraz w razie takiej potrzeby raporty oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, 2/ operaty wodno-prawne (o ile będą wymagane) w 3 egzemplarzach, 3/ projekty organizacji ruchu - w ilości 5 egz., 4/ projekty budowlane po 6 egzemplarzy, projekty wykonawcze po 4 egzemplarze, 5/ kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót - po 2 egzemplarze, 6/ specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - po 2 egzemplarze, 7/ informacje bioz w 2 egzemplarzach, 8/ dokumentację geologiczną w 4 egz. dla wymaganych przepisami poszczególnych branż. 2.4. Przekazanie Zmawiającemu całości dokumentacji projektowej przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w wersji elektronicznej tj. zapisanej na nośniku CD lub DVD w wersji pdf do edytowania przez pakiet programów OFFICE, kosztorysy w formacie ath lub xml., mapy do celów projektowych i projektu zagospodarowania w wersji elektronicznej. 3.Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 3.1. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym wszelkie proponowane rozwiązania projektowe. 3.2. Lokalizację projektowanego uzbrojenia terenu wykonawca uzgodni z właścicielami i użytkownikami działek, na których będzie ono projektowane oraz uzyska od nich zgodę na wejście w teren w celu wykonania robót w formie umowy cywilno - prawnej zawierającej załącznik graficzny przedstawiający uzgodnioną lokalizację projektowanego uzbrojenia. 3.3. O ile uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia będzie tego wymagało, oprócz karty informacyjnej przedsięwzięcia wykonawca sporządzi również raport o oddziaływaniu inwestycji na środowisko. 3.4. Na potrzeby uzyskania wszelkich wymaganych pozwoleń wodnoprawnych, wykonawca każdorazowo sporządzi niezbędne w tym zakresie operaty wodnoprawne. 3.5. Wykonawca uzyska wszelkie niezbędne warunki, zgody, uzgodnienia branżowe, decyzje itp. niezbędne do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę. 3.6. Przed wystąpieniem do właściwego organu z wnioskiem o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę, wykonawca uzgodni z Zamawiającym ostateczną wersję projektu budowlanego i wykonawczego. 3.7. Wykonawca sporządzi kosztorys inwestorski oraz przedmiar robót odrębnie dla poszczególnych części opracowań i oddzielnie dla poszczególnych branż. 3.8. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w oparciu o harmonogram rzeczowo - finansowy sporządzony przez Wykonawcę będący załącznikiem nr 1 do formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Sposób wykonania prac projektowych: 4.1. Projekty budowlane, projekty wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych winny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004r., Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.). 4.2. Projekty budowlane i wykonawcze winny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 poz. 462). 4.3. Przygotowanie dokumentów do wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tekst jedn. Dz. U z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) dla niniejszego zamówienia. 4.4. Przygotowanie materiałów do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, Karta Informacyjna Przedsięwzięcia, z wypełnionym wnioskiem zgodnie z wymogami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 z 2008 r. poz. 1227 z późniejszymi zmianami). 4.5. Opis przedmiotu zamówienia winien być zgodny z art. 29 i 30 Ustawy PZP. 4.6. Dokumentacja projektowa ma posiadać niezbędne uzgodnienia w tym uzgodnienie w zakresie zagospodarowania terenu w ZUDP w Ropczycach. 4.7. Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót należy przygotować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz.1389). 4.8. Dokumentację techniczną przy projektowaniu dróg należy opracować zgodnie z n/w aktami prawnymi: - ustawa z dnia 21.03.1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 460 t.j.), - ustawa z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 ze zm.), - Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43 poz. 430 z późn. zm.) 5. Ogólne warunki techniczne projektowania obiektów, sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej: 5.1. Sieci należy lokalizować w nieutwardzonym terenie, a w razie konieczności - wyjątkowo w poboczach jezdni, pod jezdniami lub w terenach z nawierzchnią twardą. 5.2. W razie wystąpienia kolizji projektowanej sieci z istniejącą infrastrukturą, należy zaprojektować likwidację kolizji. 5.3. Pompownię wody należy zaprojektować jako budynek kontenerowy, w pobliżu sieci energetycznych, z utwardzonym dojazdem z dróg publicznych, z ogrodzeniem oraz placem manewrowym, o ile będzie niezbędny dla zapewnienia prawidłowych warunków eksploatacji. 5.4. Przepompownie ścieków należy projektować jako studnie podziemne z polimerobetonu, z włazem do pompowni wyniesionym ponad teren do wysokości 0,5 m, w pobliżu sieci energetycznych, z utwardzonym dojazdem z dróg publicznych. W przypadku lokalizacji pod ciągiem komunikacyjnym należy projektować przepompownie przystosowane do ruchu pojazdów, z włazem przystosowanym do montażu w jezdni drogi. 5.5. W projekcie pompowni wody i przepompowni ścieków należy uwzględnić monitoring z zastosowaniem radiomodemów SATELLINE 3AS 869 w zakresie niezbędnym dla transmisji danych, umożliwiający realizację funkcji sterowania pracą przepompowni. 5.6. Układ sterowniczy przepompowni projektować tak, aby był zainstalowany w skrzynce sterowniczej obok przepompowni. Praca pomp sterowana ma być w trybie automatycznym naprzemiennie. Praca pomp ma być załączana po osiągnięciu przez zwierciadło ścieków poziomu maksymalnego i wyłączana przy poziomie minimalnym. Stan awaryjny pracy przepompowni ma uruchamiać moduł alarmowy skrzynki sterowniczej. 5.8. Drogi należy projektować na terenach oznaczonych w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego Nr 10/3/2010, na terenach oznaczonych symbolami: a/ 3 KD oraz 4 KD pod drogi publiczne, b/ 5 KD, 6 KD, 7 KD, 9 KD pod drogi publiczne dojazdowe, c/ 1-4 KDW oraz 5-11 KDW pod drogi dojazdowe wewnętrzne. Parametry dróg zostały określone w MPZP. 6. Dodatkowe informacje: 6.1. Teren objęty projektowaniem nie leży na terenie Parku Krajobrazowego oraz na terenie Europejskiej Sieci Ekologicznej Natura 2000. 6.1. W ramach zamówienia nie będzie konieczności przekraczania dróg wojewódzkich ani rzek projektowanym uzbrojeniem. 6.2. Na terenie inwestycji nie występują obszary zalewowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł, w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty na konto Zamawiającego nr 39 9171 0004 0000 8136 2000 0050 w Banku Spółdzielczym w Ropczycach. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna za skuteczne w chwili uznania rachunku zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. Wadium winno być załącznikiem do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach