Przetargi.pl
Projekt techniczny na zadanie pn. Przebudowa ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu przeworskiego obejmujący drogi:P1 577 R Gniewczyna Łańcucka, Gorzyce w km 0+000 - 7+497, P1 518 R Gniewczyna Łańcucka - Świętoniowa w km 0+000-6+406, P 1 579 R Grzęska - Świętoniowa w km 0+000 - 5+990

Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku ogłasza przetarg

  • Adres: 37-200 Przeworsk, ul. Słowackiego 17
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 648-97-24
  • Data zamieszczenia: 2009-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku
    ul. Słowackiego 17 17
    37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie
    tel. 016 648-97-24
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt techniczny na zadanie pn. Przebudowa ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu przeworskiego obejmujący drogi:P1 577 R Gniewczyna Łańcucka, Gorzyce w km 0+000 - 7+497, P1 518 R Gniewczyna Łańcucka - Świętoniowa w km 0+000-6+406, P 1 579 R Grzęska - Świętoniowa w km 0+000 - 5+990
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    : Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu przebudowy dróg powiatowych na odcinkach: - P1 577 R Gniewczyna Łańcucka - Gorzyce w km 0+000 - 7+497 (dodatkowo projekt będzie obejmował wykonanie ścieżki rowerowej na odcinku w km 0+000- 1+460) - P1 518 R Gniewczyna Łańcucka - Świętoniowa w km 0+000-6+406 (dodatkowo projekt będzie obejmował wykonanie chodnika na odcinku w km 0+000- 0+480 i 5+000-5+370) - P 1 579 R Grzęska - Świętoniowa w km 0+000 - 5+990 (dodatkowo projekt będzie obejmował wykonanie chodnika na odcinkach: 0+000 - 1+250 i 2+190-2+590.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiace złotych ). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - Pieniądzu, - poręczeniu bankowym lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275) - wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy - BS Przeworsk Nr 88 9106 0008 2001 0013 8439 0003 - wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym * zwrot lub zatrzymanie wadium zgodnie z zapisami art. 46 ustawy prawo zamówień publicznych. 4. Oryginał wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Przed przygotowaniem oferty Wykonawcy powinni dokonać wizji w terenie oraz zapoznać się z opisem technicznym oraz przedmiarem robót, aby zdobyć wszelkie informacje konieczne do przygotowania oferty. 2. Wykonawcy winni spełniać następujące warunki: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ponadto wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie Wykonawca lub osoby z którymi realizował będzie przedmiot zamówienia, wykonali co najmniej 3 zadania zbliżone do przedmiotu zamówienia. b) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. c) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej tj. min. 2 osobami (1 Projektant i 1 Sprawdzający), a). dla osób tych winny być załączone dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych w wymaganym zakresie oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa,. d) są uprawnieni do występowania w obrocie gospodarczym. e) zaakceptują warunki i pozostałe zapisy umieszczone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji. f) nie są wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zmianami ) g) treść złożonej przez nich oferty będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. i) udzielą gwarancji zgodnie z zapisami projektu umowy .3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty lub oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnianie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do realizacji zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda aby Wykonawca dołączył do oferty, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty : 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004 - Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 powołanej powyżej ustawy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzone przez organ wydający. 3) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wzór formularza jest załączony do SIWZ) wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (kadra techniczna) posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia (wykaz kadry i ksero ich uprawnień oraz dokumenty potwierdzające przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) 3a ) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie, osób wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ponadto wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie Wykonawca lub osoby z którymi realizował będzie przedmiot zamówienia, wykonali co najmniej 3 zadania zbliżone do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie, wzór formularza jest załączony do SIWZ..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.przeworsk.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach