Przetargi.pl
PROJEKT I BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO WZDŁUŻ DROGI POWIATOWEJ MĘTÓW - ĆMIŁÓW - PRAWIEDNIKI

Urząd Gminy Głusk ogłasza przetarg

  • Adres: 20-380 Lublin, ul. Głuska 140
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7518760 , fax. 081 7518650
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Głusk
    ul. Głuska 140 140
    20-380 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7518760, fax. 081 7518650
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glusk.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PROJEKT I BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO WZDŁUŻ DROGI POWIATOWEJ MĘTÓW - ĆMIŁÓW - PRAWIEDNIKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem pozwolenia na budowę i wykonanie oraz konserwację w okresie gwarancji oświetlenia wzdłuż drogi powiatowej 2270L Mętów - Ćmiłów - Prawiedniki. Zakres zamówienia obejmuje odcinek o długości ok. 3 000 m . Planowane jest oświetlenie od końca istniejącego oświetlenia ze stacji Mętów 3 do początku oświetlenia istniejącego w miejscowości Prawiedniki ze stacji Prawiedniki 5. Przedmiot zamówienia należy zaprojektować i wykonać zgodnie z uzyskanymi przez Zamawiającego warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci nn i podpisaną z PGE Dystrybucja LUBZEL Sp. z o.o. umową przyłączeniową oraz załączonym do niniejszej SIWZ programem funkcjonalno-użytkowym. W pracach projektowych należy przewidzieć możliwość rozbudowy instalacji oświetleniowej w przyszłości. Roboty budowlane związane z wykonaniem oświetlenia drogowego będą prowadzone w szerokościach linii rozgraniczających dróg zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, a w razie konieczności częściowo po działkach prywatnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 6.1 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i ust.2 ustawy 6.2 Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6.3 Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej oraz będą ubezpieczeni przez cały okres realizacji zamówienia. 6.4 Posiadają doświadczenie zawodowe wyrażające się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 latach co najmniej 2 zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 6.5 Dysponują lub będą dysponować przy realizacji zadania niezbędnym sprzętem (żuraw samochodowy, samochód z platformą i balkonem, spawarka transformatorowa do 500A, zagęszczarka wibracyjna spalinowa, zestaw świdrów do wiercenia poziomego otworów)6.5 Zaakceptują bez uwag postanowienia zawarte w SIWZ i projekcie umowy ( załącznik nr 7 ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ ; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy, winien przedstawić następujące dokumenty: 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ ; 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 1 - 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 5) Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w punktach 2) do 5) składa każdy z wykonawców, natomiast formularz, o którym mowa w punkcie 1) składają łącznie wykonawcy wspólnie ubiegający si1)ę o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia wymaganego przez Zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Wykonawca powinien przedstawić: 6) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania ( według załącznika nr 6 ) wraz z referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót; 7) Wykaz osób zdolnych do wykonania zadania, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z zakresem wykonywanych przez nich czynności, w tym projektanta i kierownika budowy z uprawnieniami branżowymi, zgodnymi z przedmiotem zamówienia i co najmniej 5 letnią praktyką w zawodzie na tym stanowisku - wzór formularza stanowi załącznik nr 4; 8) Dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji zawodowych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie osoby lub osób przewidzianych do projektowania i kierowania robotami budowlanymi, będącymi przedmiotem zamówienia - kserokopie uprawnień i zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 9) Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia ( sporządzony wg załącznika nr 5 ). W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 6) do 9) mogą być złożone i dotyczyć łącznie wszystkich wykonawców. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda: 10) Polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ; 11) Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub posiadanie zdolności kredytowej odpowiedniej do wartości zadania i wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; W przypadkonwykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 10) i 11) mogą być złożone i dotyczyć łącznie wszystkich wykonawców. Wymagane dokumenty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej notarialnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/glusk
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach