Przetargi.pl
Prace remontowo-konserwatorskie w budynku głównym Muzeum

Muzeum Ziemi Międzyrzeckiej im. Alfa Kowalskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Podzamcze
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7412567, 742 1850 , fax. 957 412 567
  • Data zamieszczenia: 2020-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Ziemi Międzyrzeckiej im. Alfa Kowalskiego
    ul. Podzamcze 2
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 95 7412567, 742 1850, fax. 957 412 567
    REGON: 63606300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzeum-miedzyrzecz.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace remontowo-konserwatorskie w budynku głównym Muzeum
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu konserwatorskiego budynku głównego muzeum – dawnej siedziby starostów międzyrzeckich (XVIII w.), wchodzącego obecnie w skład siedziby Muzeum Ziemi Międzyrzeckiej im. Alfa Kowalskiego, wpisanego do rejestru zabytków nieruchomych pod numerem KOK-I-256/79, który jest zlokalizowany przy ul. Podzamcze 2 na działce ewid. 375, w Międzyrzeczu, w zakresie: - Wymiana okien, - Renowacja i wymiana drzwi zewnętrznych, - Remont krat okiennych, - Remont elewacji,- Naprawa pęknięcia ściany, - Naprawa stalowego dwuetownika - Remont cokołu, - Remont gzymsów i opasek okiennych, - Remont schodów zewnętrznych, - Wykonanie robót zabezpieczających i transportowych, - innych prac niezbędne do realizacji zamówienia zgodnie z załączonym projektem budowlanym oraz SIWZ. Szczegółowy przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ (dokumentacja) w skład której wchodzą: 1) Projekt budowlany remontu konserwatorskiego budynku głównego Muzeum,2) Przedmiar, 3) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót,4) Decyzja Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków udzielająca pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku. Nr ZN-G.5142.11.2020 [Mie] z dn. 13.07.2020 r., 5) Dokumentacja badań oraz program prac konserwatorskich elewacji budynku Muzeum Ziemi Międzyrzeckiej im. Alfa Kowalskiego w Międzyrzeczu opracowanych przez Pana Piotra Maćko. 2. Powyższy zakres zamówienia jest ETAPEM VI remontu, etap I,II obejmował remont części głowic kominów wentylacyjnych oraz schodów wejściowych do budynku głównego muzeum. Etap III (rok 2017) obejmował remont dachu XIX-wiecznego łącznika wraz z remontem lukarn i wymianą okien, etap IV i V obejmował remont dachu wraz z lukarnami. 3. Ze względu na obowiązujące przepisy bezpieczeństwa na terenie muzeum prace związane z przedmiotem zamówienia prowadzone mogą być tylko w godzinach urzędowania muzeum. Uwaga: Ze względu na bezpieczeństwo zbiorów muzealnych wymiana stolarki okiennej oraz prace konserwatorskie przy stolarce drzwiowej, muszą być etapowane i wcześniej ustalone z Zamawiającym. 4. Przedmiotowa inwestycja realizowana jest w całości ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, w związku z czym terminowość przedmiotowej inwestycji jest sprawą nadrzędną. W przypadku utraty dofinansowania z powodu nieterminowego zakończenia przedmiotu zamówienia Zamawiający obciąży Wykonawcę kwotą utraconego dofinansowania. 5. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia m.in. koszty zabezpieczenia i utrzymania terenu budowy, właściwego zagospodarowania materiałów rozbiórkowych zgodnie z ustawą o odpadach, koszty energii elektrycznej i wody, uporządkowania terenu po zakończeniu robót oraz wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. 6. W przypadku gdy do wykonania zakresu przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej, STWiORB oraz przedmiarze robót, nastąpi konieczność wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub odmiennych, czyli robót nieprzewidzianych, a koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, rozpoczęcie tych robót może nastąpić jedynie na podstawie protokołu konieczności, potwierdzonego przez inspektora nadzoru i zatwierdzonego przez Zamawiającego. Roboty te będą potwierdzone także wpisem do Dziennika Budowy, przy czym roboty dodatkowe, w rozumieniu art. 630 KC, rozumie się roboty opisane i wykazane w Dokumentacji projektowej i STWiORB, ale nie ujęte w przedmiarach robót. 7. Bez zatwierdzenia protokołu konieczności przez Zamawiającego Wykonawca nie może rozpocząć wykonywania jakichkolwiek robót dodatkowych, zamiennych lub odmiennych, gdyż nie zostaną one uwzględnione w rozliczeniu finansowym. Nie stosowanie się Wykonawcy do niniejszego wymogu, spowoduje, że koszty wykonanych, bez zgody Zamawiającego (bez zatwierdzonego przez Zamawiającego protokołu konieczności) prac dodatkowych, odmiennych lub zamiennych w całości obciąża Wykonawcę. 8. Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty dodatkowe, zamienne lub odmienne, wg cen jednostkowych i stawek kosztorysowych określonych w kosztorysach szczegółowych, nie wyższych, niż podane w złożonej ofercie. 9. Uwaga!!!: Bezwzględnie należy przestrzegać zaleceń Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w zakresie kolorystyki elewacji, użytych do malowania tynków farb oraz pozostałych zaleceń wynikających z Decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków udzielającej pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku. NR ZN-G.5142.11.2020 [Mie] z dn. 13.07.2020 r. – załącznik Nr 7 do SIWZ. Wykonawca będzie musiał z wyprzedzeniem poinformować Zamawiającego o planowanym terminie malowania tynków. Próby kolorystyki elewacji będzie musiał zatwierdzić Lubuski Wojewódzki Konserwator Zabytków. Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie rozwiązań zamiennych, równoważnych określonych w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub ich pochodzenia. Podane parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Dostarczone materiały nie mogą mieć parametrów gorszych niż opisane. Wszystkie nazwy własne należy traktować jako „te” lub równoważne. 10. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej miejsca objętego zakresem robót po uprzednim uzgodnieniu terminu z pracownikiem uprawnionym do porozumiewania się z Wykonawcami, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia. 11. UWAGA !!! Wykonawca ma obowiązek ująć wszystkie niezbędne koszty aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z projektem oraz wiedzą i zasadami sztuki budowlanej. Zamawiający do niniejszej specyfikacji załączył przedmiar robót, który stanowi jedynie pomoc dla potencjalnych wykonawców przy sporządzeniu oferty cenowej. Wykonawca jest zobowiązany do wliczenia w cenę ofertową wszelkich kosztów potrzebnych do prawidłowego i kompletnego wykonania zadania. 12. Uwaga!!!: Ze względu na to, iż przedmiot zamówienia dofinansowany jest przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, zgodnie z wymaganiami ministerstwa wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy szczegółowy kosztorys ofertowy planowanych prac z wyszczególnionymi kosztami netto i brutto zadania w 1 egz. Ofertowy kosztorys budowlany musi być szczegółowy i zawierać następujące elementy: stronę tytułową, przedmiar robót, kalkulację szczegółową zastosowanych cen jednostkowych, tabelę elementów scalonych oraz w załączniku – dla analiz indywidualnych i analogii – kalkulację szczegółową cen jednostkowych wraz z uzasadnieniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od każdego wykonawcy składającego ofertę: 1) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik wykonawcy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Podpisany przez Wykonawcę szczegółowy kosztorys ofertowy planowanych prac z wyszczególnionymi kosztami netto i brutto zadania. Ofertowy kosztorys budowlany musi być szczegółowy i zawierać następujące elementy: stronę tytułową, przedmiar robót, kalkulację szczegółową zastosowanych cen jednostkowych, tabelę elementów scalonych oraz w załączniku – dla analiz indywidualnych i analogii – kalkulację szczegółową cen jednostkowych wraz z uzasadnieniem w ilości 1 egz. 2.Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik wykonawcy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.4) niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 6) Zamawiającego żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1.3) niniejszej SIWZ. 7) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.3) niniejszej SIWZ dotyczące tych podmiotów. 8) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach