Przetargi.pl
sukcesywna dostawa materiałów i testów do sterylizacji, rękawic diagnostycznych, staplerów, klipsów laparoskopowych, siatek przepuklinowych, taśm urologicznych i innych materiałów medycznych na potrzeby Szpital Na Wyspie Sp. z o.o. w Żarach w podziale na 16 zadań (części/pakietów)

Szpital Na Wyspie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, ul. Pszenna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4757600, 4757615 , fax. 684 757 700
  • Data zamieszczenia: 2020-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Na Wyspie Sp. z o.o.
    ul. Pszenna 2
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 068 4757600, 4757615, fax. 684 757 700
    REGON: 97794709400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnawyspie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sukcesywna dostawa materiałów i testów do sterylizacji, rękawic diagnostycznych, staplerów, klipsów laparoskopowych, siatek przepuklinowych, taśm urologicznych i innych materiałów medycznych na potrzeby Szpital Na Wyspie Sp. z o.o. w Żarach w podziale na 16 zadań (części/pakietów)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów i testów do sterylizacji, rękawic diagnostycznych, staplerów, klipsów laparoskopowych, siatek przepuklinowych, taśm urologicznych i innych materiałów medycznych na potrzeby Szpital Na Wyspie Sp. z o.o. w Żarach w podziale na 16 zadań (części/pakietów) w ilościach i asortymencie określonym w załącznikach od nr 1.1 do nr 1.16; Zadanie nr 1 – Sukcesywna dostawa materiałów do sterylizacji, Zadanie nr 2 – Sukcesywna dostawa testów do sterylizacji, Zadanie nr 3 – Sukcesywna dostawa staplerów, siatek przepuklinowych, klipsów laparoskopowych, Zadanie nr 4 – Sukcesywna dostawa klipsów laparoskopowych, Zadanie nr 5 - Sukcesywna dostawa rękawic medycznych, Zadanie nr 6 – Sukcesywna dostawa rękawic medycznych, Zadanie nr 7 – Sukcesywna dostawa testów kontroli mycia w myjniach ultradźwiękowych, Zadanie nr 8 – Sukcesywna dostawa taśm urologicznych, Zadanie nr 9 – Sukcesywna dostawa uniwersalnych siatek do zaopatrywania przepuklin pachwinowych i brzusznych, Zadanie nr 10 – Sukcesywna dostawa fiksatora do mocowania siatki przepuklinowej, Zadanie nr 11 – Sukcesywna dostawa akcesoriów do respiratora Bellavista, Zadanie nr 12 – Sukcesywna dostawa artykułów do sterylizacji, Zadanie nr 13 – Sukcesywna dostawa filtrów do respiratora Bennet, Zadanie nr 14 – Sukcesywna dostawa strzykawek enteralnych, Zadanie nr 15 – Sukcesywna dostawa elektrod do pomiaru rzutu serca do urządzenia NICCOMO, Zadanie nr 16 – Sukcesywna dostawa endosamplerów. Zaoferowane przez Wykonawcę wyroby medyczne winny być dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. zgodnie z wymaganiami zasadniczymi zawartymi w Dyrektywie 93/42/EWG oraz zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019r., poz.175 ze zm.). Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania okazania się przez Wykonawcę dokumentem dopuszczającym oferowany wyrób medyczny do obrotu, czyli Deklarację zgodności CE. W/w dokumenty zostaną przekazane na żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni od otrzymania wezwania. 2. Przedmiot zamówienia winien odpowiadać polskim normom przenoszącym normy europejskie lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. 3. Szczegółowy asortyment, ilości oraz minimalne wymagane parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określają Rozdział II Załączniki nr 1.1 – 1.16 – formularze asortymentowo-cenowe. 4. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty dostawy, dostawy produktów z krótszym terminem ważności mogą być dopuszczone w wyjątkowych sytuacjach i każdorazowo zgodę na nie musi wyrazić upoważniony przedstawiciel Zamawiającego. 5. Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia prawidłowego przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach