Przetargi.pl
Praca sprzętu do zimowego utrzymania dróg /wraz z kierowcą-operatorem/ w roku 2012 na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Łukowie

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Łapiguz 112
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7982617, 7982020 , fax. 025 7987187
  • Data zamieszczenia: 2011-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Łapiguz 112 112
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 025 7982617, 7982020, fax. 025 7987187
    REGON: 71158662700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Praca sprzętu do zimowego utrzymania dróg /wraz z kierowcą-operatorem/ w roku 2012 na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Łukowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest praca sprzętu do zimowego utrzymania dróg /wraz z kierowcą-operatorem/ w roku 2012 na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Łukowie według zapotrzebowania jak niżej : - Pług dwustronny ciężki (hydrauliczny) na nośniku o ładowności min. 15 ton z napędem na oś przednią i tylną - 4 szt., orientacyjna ilość godzin pracy /łącznie/ - ok. 1600, - Pług jednostronny sterowany z kabiny na nośniku o ładowności min. 15 ton z napędem na oś przednią i tylną - 2 szt., orientacyjna ilość godz. pracy /łącznie/ -ok. 700, - Pług jednostronny sterowany z kabiny na nośniku ładowności min. 10 ton z napędem na jedną oś - 2 szt., orientacyjna ilość godz. pracy /łącznie/ -ok. 700, - Równiarka trzyosiowa z pługiem czołowym - 2 szt., orientacyjna ilość godz. pracy -ok. 150, - Ładowarka kołowa o mocy min. 220 KM i poj. łyżki min. 3 m3 - 2 szt. , orientacyjna ilość godz. pracy -ok. 100. Podstawianie na zlecenie zamawiającego, na wskazane odcinki dróg powiatowych sprzętu i środków transportowych, wraz z kierowcą-operatorem posiadającym do dyspozycji telefon komórkowy, odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. Odśnieżanie drogi ma polegać na usuwaniu śniegu z jezdni. Gotowość podjęcia pracy przez w/w sprzęt - do 1 godziny od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Zadeklarowana dla poszczególnych sprzętów ilość godzin pracy, stanowi jedynie orientacyjną , prognozowaną przez zamawiającego wielkość do do wykorzystania. Rzeczywista ilość usług zleconych do wykonania, uzależniona będzie od bieżących potrzeb wynikających z warunków atmosferycznych, stąd faktyczna ilość wykonanych usług może się różnić od wielkości prognozowanych, podanych w SIWZ . Jakakolwiek różnica pomiędzy rzeczywistą ilością wykonanych usług a ilością podaną w SIWZ dla danej jednostki sprzętowej, nie będzie podstawą do zmian cen jednostkowych. Zarząd Dróg Powiatowych w Łukowie zobowiązuje się do zapłaty tylko za faktycznie przepracowane ilości godzin sprzętu zgodnie z zaistniałym zapotrzebowaniem wynikającym z charakteru prac zleconych i wykonywanych w zakresie utrzymania dróg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 15 000,00 zł., (słownie : piętnaście tysięcy złotych) z dopiskiem : wadium na ZUD w 2012 r. 1. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w: a) pieniądzu na konto Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. Wadium uważa się za wpłacone z chwilą zaksięgowania kwoty przelewu na koncie Zamawiającego : Oddział Kredyt Banku S.A. w Łukowie, konto nr 83 1500 2208 1222 0000 2137 0000, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8. 3. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 2, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez 1. zamawiającego. 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw; chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : a) odmówił podpisania umowy w sprawie zam. publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.lukow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach