Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych ogłasza przetarg
- Adres: 02-106 Warszawa, ul. A.Pawińskiego 5a
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 5923450 , fax. 22 6584733
- Data zamieszczenia: 2012-01-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych
ul. A.Pawińskiego 5a 5a
02-106 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 5923450, fax. 22 6584733
REGON: 01328561000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckppip.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 125.000 euro na: ZAPEWNIENIE POMIESZCZEŃ I INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ DLA PRZEPROWADZENIA EGZAMINU PAŃSTWOWEGO DLA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W ROKU 2012 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zapewnienie pomieszczeń i infrastruktury technicznej dla przeprowadzenia egzaminu państwowego dla pielęgniarek i położnych w roku 2012 CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA 1) SESJA WIOSENNA /marzec/kwiecień/maj 2012r. 1. egzamin dla 25 osób + 6 osób komisji, 2. egzamin dla 26 osób + 6 osób komisji, 3. egzamin dla 26 osób + 6 osób komisji, 4. egzamin dla 27 osób + 6 osób komisji, 5. egzamin dla 31 osób + 6 osób komisji, 6. egzamin dla 33 osób + 6 osób komisji. 2) SESJA JESIENNA /wrzesień/październik/listopad/ 2012r. 1. egzamin dla 24 osób + 6 osób komisji, 2. egzamin dla 25 osób + 6 osób komisji, 3. egzamin dla 25 osób + 6 osób komisji, 4. egzamin dla 25 osób + 6 osób komisji 5. egzamin dla 26 osób + 6 osób komisji, 6. egzamin dla 27 osób + 6 osób komisji, 7. egzamin dla 29 osób + 6 osób komisji, 8. egzamin dla 29 osób + 6 osób komisji, CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA 1) SESJA WIOSENNA C.D. /marzec/kwiecień/maj 2012r. 1. egzamin dla 56 osób + 7 osób komisji, 2. egzamin dla 61 osób + 7 osób komisji, 3. egzamin dla 84 osoby + 7 osób komisji, 4. egzamin dla 95 osób + 8 osób komisji, 2) SESJA JESIENNA C.D. /wrzesień/październik/listopad/ 2012r. 1. egzamin dla 60 osób + 7 osób komisji, 2. egzamin dla 67 osób + 7 osób komisji, 3. egzamin dla 73 osób + 7 osób komisji, 4. egzamin dla 78 osób + 7 osób komisji, 5. egzamin dla 99 osób + 8 osób komisji, 6. egzamin dla 99 osób + 8 osób komisji, 7. egzamin dla 108 osób + 8 osób komisji, 8. egzamin dla 112 osób + 8 osób komisji, 9. egzamin dla 160 osób + 9 osób komisji, 10. egzamin dla 166 osób + 9 osób komisji, 11. egzamin dla 222 osób + 11 osób komisji, 12. egzamin dla 301 osób + 12 osób komisji, 13. egzamin dla 463 osób + 12 osób komisji, 14. egzamin dla 483 osób + 12 osób komisji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckppip.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa hotelarska, w tym: zapewnienie sal, cateringu oraz zakwaterowania części uczestników konferencji Zachodniopomorski Dzień Instrumentów Inżynierii Finansowej w Szczecinie, 26 października 2016 r.
Dodano: 2016-07-27 - Zakup usług gastronomicznych, hotelarskich i konferencyjnych na potrzeby realizacji projektu: nr 10/NMF PL15/14 pn. Nowe wyzwania dla użytkowników SIS związane z wdrożeniem SIS II współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014 w ramach Programu PL15., sprawa nr 165/BF/16/EZ
Dodano: 2016-07-22 - Organizacja wydarzeń na rzecz Ministerstwa Środowiska, na terenie Rzeczpospolitej Polskiej lub poza jej granicami
Dodano: 2016-07-18 - Organizacja spotkań w Gdańsku/Polska, w Szwecji oraz w Niemczech lub Danii w 2016 i 2017 roku dla WS PB
Dodano: 2016-07-07 - Zakup usługi gastronomicznej, hotelowej i konferencyjnej dla uczestników warsztatów nt. Postępowanie kwalifikacyjne do służby w Policji, sprawa nr 143/BF/16/EZ
Dodano: 2016-07-05 - Organizacja i obsługa VI-tej edycji Akademii Menedżera Zrównoważonego Rozwoju
Dodano: 2016-06-04 - WYBÓR WYKONAWCY USŁUG HOTELOWO-KONFERENCYJNYCH I GASTRONOMICZNYCH NA 1 (JEDNĄ) DWUDNIOWĄ KONFERENCJĘ, postępowanie znak: ZZP-145/16
Dodano: 2016-06-01 - Kompleksowa organizacja trzech dwudniowych spotkań wyjazdowych dla przedstawicieli IZ, IP i IW
Dodano: 2016-05-18 - organizacja i obsługa dwudniowego spotkania Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska - regionalne dyrekcje ochrony środowiska w celu szkolenia z centralnego rejestru form ochrony przyrody (CRFOP), systemów informacji przestrzennej (GIS), aktów prawnych dotyczących FOP oraz wytycznych w sprawie powoływania rezerwatów. Postępowanie nr 4/GDOŚ/2016
Dodano: 2016-04-29 - ORGANIZACJA 2 DWUDNIOWYCH KONFERENCJI/ SPOTKAŃ, CZĘŚĆ 1 - 2, postępowanie znak ZZP-141/16
Dodano: 2016-04-28