Przetargi.pl
Poprawa jakości systemu oświaty w Gminie Zagórz poprzez modernizację i doposażenie placówek oświatowych

Gmina Zagórz ogłasza przetarg

  • Adres: 38-540 Zagórz, ul. 3 Maja 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4622062 , fax. 013 4622062
  • Data zamieszczenia: 2014-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagórz
    ul. 3 Maja 2 2
    38-540 Zagórz, woj. podkarpackie
    tel. 013 4622062, fax. 013 4622062
    REGON: 37044077800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagorz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa jakości systemu oświaty w Gminie Zagórz poprzez modernizację i doposażenie placówek oświatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest poprawa jakości systemu oświaty w Gminie Zagórz poprzez modernizację i doposażenie placówek oświatowych, podlegająca podziałowi na następujące części: 1. Adaptacja poddasza budynku przedszkola w Tarnawie Dolnej na cele dydaktyczne - część I zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje adaptację poddasza w budynku funkcjonującego przedszkola polegającą na: a) wykonaniu otworu pod drzwi wejściowe oraz montaż drzwi wejściowych i wymiana istniejących na spełniające wymagania p-pożarowe, b) wymianie okien na luksfery w klatce schodowej, c) wykonaniu posadzki izolowanej poddasza, d) wykonaniu ścianek działowych lekkich z ociepleniem, e) wykończeniu wnętrza - wykonanie okładzin w łazienkach, malowanie f) wykonaniu instalacji zimnej i ciepłej wody, g) wykonaniu instalacji sanitarnej z montażem armatury i natrysków h) wykonaniu instancji CO z montażem elementów grzejnych i) wykonaniu instalacji wentylacyjnej z montażem centrali wentylacyjnej systemu nawiewno-wywiewnego, j) wykonaniu instalacji elektrycznej z rozdzielną główną w korytarzu, k) montażu stolarki okiennej - 8 podwójnych okien dachowych na poziomie poddasza, Szczegółowy zakres robót opisany został w załączonej dokumentacji projektowej (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 12 do SIWZ) Parametry techniczne materiałów zawarte są w Wyjaśnieniach do dokumentacji projektowej (Aneks) stanowiących załącznik nr 16 do SIWZ. 2. Budowa podjazdów dla osób niepełnosprawnych w SP w Łukowem i Gimnazjum w Tarnawie Dolnej - część II zamówienia. W Szkole Podstawowej w Łukowem zakres zamówienia obejmuje: a) rozbiórkę istniejących schodów wejściowych - konstrukcja nie zbrojona, b) wykonanie rowków wraz z korytowaniem, c) wykonanie ławy betonowej pod krawężniki wraz z ułożeniem obrzeży trawnikowych, d) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, e) wykonanie palisady wraz z ułożeniem kostki betonowej na podsypce cementowo - piaskowej, f) montaż systemowych pochwytów ze stali chromoniklowej, g) wykonanie plantowania gruntu. W Gimnazjum w Tarnawie Dolnej zakres zamówienia obejmuje: I. Podjazd zewnętrzny: a) Demontaż zewnętrznej barierki metalowej, b) Wykonanie wykopów oraz stóp betonowych c) Wykonanie podjazdu wraz z podestami spocznikowymi o konstrukcji metalowej słupowo-ryglowej ze stali chromoniklowej, d) Rozplantowanie gruntu. II. Podjazd wewnętrzny: a) Wykonanie podjazdu wraz z podestami spocznikowymi o konstrukcji metalowej słupowo-ryglowej ze stali chromoniklowej. b) Wykonanie pochwytów ze stali chromoniklowej. Szczegółowy zakres robót opisany został w załączonej dokumentacji projektowej (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 13 do SIWZ) 3. Budowa wielofunkcyjnych boisk szkolnych zlokalizowanych przy Szkole Podstawowej w Czaszynie, Łukowem i Mokrem - część III zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje: 3.1. budowę wielofunkcyjnego boiska przy Szkole Podstawowej w Łukowem na dz. nr ewid. 279/3, 279/6, 288/4, 288/7, 289 o nawierzchni poliuretanowej, w skład którego wchodzi boisko do piłki ręcznej, koszykówki, siatkówki i tenisa, wykonanie ogrodzenia boiska oraz dostawa i montaż następującego wyposażenia: bramki do piłki ręcznej z siatkami, zestaw uniwersalnych słupków i siatki do siatkówki i tenisa ziemnego, stojak sędziowski, zestaw tablic do koszykówki z koszami i stojakami - zgodnie z opisem dot. niniejszego boiska zawartym w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ. 3.2. budowę wielofunkcyjnego boiska przy Szkole Podstawowej w Mokrem na dz. nr ewid. 325 o nawierzchni poliuretanowej, w skład którego wchodzi boisko do koszykówki, siatkówki i tenisa, wykonanie ogrodzenia boiska oraz dostawa i montaż następującego wyposażenia: zestaw uniwersalnych słupków i siatki do siatkówki i tenisa ziemnego, stojak sędziowski, zestaw tablic do koszykówki z koszami i stojakami - zgodnie z opisem dot. niniejszego boiska zawartym w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ. 3.3. budowę wielofunkcyjnego boiska przy Szkole Podstawowej w Czaszynie na dz. nr ewid. 330, 324/2 o nawierzchni poliuretanowej, w skład którego wchodzi boisko do koszykówki i siatkówki i tenisa, wykonanie ogrodzenia boiska oraz dostawę i montaż następującego wyposażenia: zestaw uniwersalnych słupków i siatki do siatkówki i tenisa ziemnego, stojak sędziowski, zestaw tablic do koszykówki z koszami i stojakami - zgodnie z opisem dot. niniejszego boiska zawartym w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ. Szczegółowy zakres robót określony został w załączonej dokumentacji projektowej (załącznik nr 11 do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 14 do SIWZ). 4. Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Czaszynie, Łukowem, Porażu, Tarnawie Dolnej i Zahutyniu oraz Gimnazjum w Tarnawie Dolnej - część IV zamówienia. 4.1. Zakres zamówienia obejmuje: I. Zakup, dostarczenie, montaż, uruchomienie i przetestowanie następującego wyposażenia dydaktycznego: a) zestaw interaktywny składający się z tablicy interaktywnej, uchwytu ściennego, projektora i zestawu niezbędnego okablowania; b) oprogramowanie do tablicy; c) laboratorium językowe (kompletne wyposażenie pracowni); d) urządzenie wielofunkcyjne (kopiowanie, skanowanie, drukowanie, FAX); e) wizualizer; f) kamera mikroskopowa analogowo-cyfrowa; g) mikroskop cyfrowy; h) mikroskop szkolny; i) tryptyk interaktywny; j) projektor krótkoogniskowy; k) ekrany ścienne; l) tors z głową naturalnej wielkości; m) model kosmograficzny z oświetleniem; n) planetarium z niebem północnym. II. Instruktaż przedstawicieli poszczególnych szkół w zakresie obsługi i konserwacji dostarczonego wyposażenia dydaktycznego oraz przekazanie Zamawiającemu wyposażenia do eksploatacji. 4.2. Zamówione wyposażenie dydaktyczne musi być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi (normy) określonych obowiązującym prawem. Wyposażenie dydaktyczne stanowiące przedmiot zamówienia, należy zapakować oddzielnie dla każdej szkoły. Wraz z asortymentem należy dostarczyć dokumenty ich dotyczące, a w szczególności opisujące w języku polskim funkcje i sposób ich użytkowania, instrukcje obsługi, instrukcje konserwacji, gwarancje, atesty. 4.3. Zamówienie obejmuje dostarczenie wyposażenia dydaktycznego do następujących szkół na terenie gminy Zagórz: a) Szkoła Podstawowa w Czaszynie, b) Szkoła Podstawowa w Łukowem, c) Szkoła Podstawowa w Porażu, d) Szkoła Podstawowa w Tarnawie Dolnej, e) Szkoła Podstawowa w Zahutyniu, f) Gimnazjum w Tarnawie Dolnej. Miejscem odbioru będą siedziby ww. szkół. Wykonawca dostarczy wyposażenie dydaktyczne do szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni jego rozładunek w godzinach pracy szkół po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z dyrektorem danej szkoły. Wykonawca zobowiązany jest również do montażu oraz uruchomienia dostarczonego wyposażenia, a także przeszkolenia przedstawicieli poszczególnych szkół w zakresie obsługi i konserwacji dostarczonego wyposażenia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia, w tym za powstałe w czasie transportu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podaniem wymaganej ilości i parametrów zawiera załącznik nr 8 A-F do niniejszej SIWZ. Zamawiający w celu potwierdzenia parametrów zaoferowanych urządzeń przez Wykonawcę zweryfikuje je na podstawie wypełnionej kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Przedmiary robót stanowią wyłącznie materiał pomocniczy ułatwiający Wykonawcy wyliczenie ceny ofertowej przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. 6. Tam, gdzie w Dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarach robót oraz w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać w swojej ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku złożenia ofert równoważnych należy dołączyć foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych, zawierające ich parametry techniczne. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i nie zaakceptowane materiały Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z ich nie przyjęciem i nie zapłaceniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) dla części I zamówienia - 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100), b) dla części II zamówienia - 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), c) dla części III zamówienia - 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) d) dla części IV zamówienia - 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) Jeżeli Wykonawca składa ofertę na cały przedmiot zamówienia, wnosi wadium w wysokości 24 000 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych 00/100) 2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek banku: Bank PEKAO S. A. I Oddział w Sanoku Nr rach. 47 1240 2340 1111 0010 4389 6489. Zaleca się, by wadium w formie poręczeń lub gwarancji składać w oryginale. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty w przypadku woli jego zwrócenia w sytuacjach określonych ustawą. 4. Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzględniać wszystkie okoliczności jego zatrzymania przez Zamawiającego, wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy i zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od upływu terminu składania ofert. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom wyklucza się. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagorz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach