Przetargi.pl
Poprawa jakości świadczonych usług w placówkach pomocy społecznej w Krośnie - wykonanie dokumentacji projektowej na modernizację systemu wentylacji, dobór kotłów c.o. i przebudowę instalacji gazowej i elektrycznej, dobór wind towarowych do kuchni w DPS nr 2

Gmina Krosno ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4367956 , fax. 013 4368188
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krosno
    ul. Lwowska 28a 28a
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 013 4367956, fax. 013 4368188
    REGON: 00052698900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa jakości świadczonych usług w placówkach pomocy społecznej w Krośnie - wykonanie dokumentacji projektowej na modernizację systemu wentylacji, dobór kotłów c.o. i przebudowę instalacji gazowej i elektrycznej, dobór wind towarowych do kuchni w DPS nr 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Zakres prac dotyczy przygotowania dokumentacji projektowej na: 1.1 Modernizację systemu wentylacji nawiewno-wywiewnej. Modernizacja dotyczy pomieszczeń kuchennych i zaplecza (zaplecze obejmuje pomieszczenia pralni i korytarza oraz wentylatornię). Dokumentacja projektowa na modernizację systemu wentylacji winna obejmować min. następujące zagadnienia: demontaż starych kanałów i kształtek wentylacyjnych, montaż nowych kanałów i kształtek wentylacyjnych nawiewno-wywiewnych (na zapleczu - elementy z blachy ocynkowanej) w kuchni kanały i kształtki wentylacyjne nawiewno-wywiewne z blachy kwasoodpornej), montaż tłumików akustycznych, montaż kratek wentylacyjnych, elementy podwieszenia i podparcia instalacji, demontaż okapów wentylacyjnych w kuchni, montaż okapów kuchennych wykonanych z blachy kwasoodpornej wraz z łapaczami tłuszczu dla potrzeb kuchni, demontaż wentylatorów, montaż wentylatorów, montaż centrali wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej w wykonaniu wewnętrznym z automatyką sterującą, montaż wentylatorów dachowych. 1.2 Modernizacja istniejącej kotłowni gazowej. Zakres prac projektowych powinien obejmować min.: a. demontaż istniejących dwóch kotłów gazowych o mocy odpowiednio: 105 i 145 kW. b. montaż dwóch kotłów grzewczych gazowych jeden o mocy: 140-380 kW, drugi o mocy 45-117 kW. Jeśli Projektant uzna za stosowny dobór kotłów o innych mocach jak proponowane, jest zobowiązany poinformować o tym fakcie Zamawiającego. c. przebudowa istniejących instalacji w obrębie kotłowni gazowej w zakresie niezbędnym do wymiany dwóch kotłów gazowych. d. maksymalne wykorzystanie istniejących urządzeń i ciągów instalacji kotłowej w przyjętych rozwiązaniach technologicznych. e. dostosowanie instalacji wentylacji i odprowadzenia spalin. f. przebudowa istniejącej wewnętrznej instalacji gazowej z przygotowaniem kompletu dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę. g. przebudowa instalacji elektrycznej wewnętrznej w obrębie kotłowni łącznie z doborem instalacji sterowania i regulacji. h. przyjęte rozwiązania projektowe powinny być zgodne z obowiązującymi normami i przepisami. 1.3 Wymiana dwóch wind towarowych (dźwigów) na nowe. Zakres prac projektowych powinno obejmować: a. demontaż dwóch wind towarowych istniejących b. montaż dwóch wind towarowych (dźwigów) o parametrach: - Q=100 kg, i=2/2 (dwa przystanki) - szerokość szybu dźwigowego: głębokość: 920 mm, szerokość 1030 mm - nadszybie: 1500 mm - głębokość podszybia 700 mm - wysokość podszybia: 3150 mm - w tym maszynownia 100 x 100 cm - maszynownia wymiary: 1000 x 1000 mm c. wykonanie niezbędnych prac budowlanych związanych z demontażem i montażem wind w tym obłożenie płytkami ściennymi ściany przedniej dźwigu. 1.4 Wymiana rozdzielni elektrycznych i wewnętrznych linii zasilających. Zakres prac projektowych powinien obejmować: a. wymianę i montaż rozdzielnic elektrycznych wraz z zabezpieczeniami, b. wymiana oprzewodowania wewnętrznych linii zasilających, wymiana przewodów instalacji elektrycznej, c. wymiana łączników instalacyjnych, d. wymiana gniazd instalacyjnych wtykowych, e. wymiana opraw oświetleniowych świetlówkowych. B. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie: 1. Wykonanie inwentaryzacji w zakresie niezbędnym do realizacji prac projektowych. 2. Uzyskanie min. wypisów i wyrysów z rejestru gruntów, warunków technicznych. 3. Wykonanie materiałów do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowań zgody na realizację przedsięwzięcia mogącego znacząco oddziaływać na środowisko 4. Wykonanie projektu budowlanego we wszystkich branżach wraz z opiniami uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami i opracowaniami wymaganymi przepisami szczegółowymi (art. 34 Prawa Budowlanego) wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia /osobno dla każdego z punktów: 1.1; 1,2; 1,3; 1,4 zakresu/- po 5 egz. 5. Wykonanie charakterystyki energetycznej budynku - 5 egz. 6. Wykonanie projektu wykonawczego dla każdej z branż wraz z uzyskaniem uzgodnień (w zależności od potrzeb)/osobno dla każdego z punktów 1.1; 1.2; 1.3; 1.4 zakresu/ - po 3 egz. 7. Wykonanie kosztorysów inwestorskich /osobno dla każdego z punktów 1.1; 1.2; 1.3; 1.4 zakresu/- po 2 egz. 8. Wykonanie przedmiaru robót /osobno dla każdego - z punktów 1.1; 1.2; 1.3; 1.4 zakresu/- po 3 egz. 9. Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla każdej z branż (osobno dla każdego z punktów 1.1; 1.2; 1.3; 1.4 zakresu) po 3 egz. 10. Sporządzenie wersji elektronicznej dokumentacji projektowej na nośniku CD (osobno dla każdego z punktów 1.1; 1.2; 1.3; 1.4 zakresu) w formacie ogólnodostępnym dostosowanym do przeprowadzenia postępowań przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. Wykonanie innych niezbędnych opracowań niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, 11. Wypełnienie i przedłożenie Zamawiającemu druków wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych (osobno dla każdego z punktów 1.1;1.2;1.3;1.4 zakresu - jeżeli taka konieczność wynika z obowiązujących przepisów) - po 2 egz. 12. Wykonanie dodatkowych opracowań niezbędnych do realizacji zamówienia. Dokumentację projektową należy opracować w formie zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 02.09.2004 r. (Dz. U. nr 202, poz. 2072) w sprawie szczegółowego zakresu formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. Dokumentacja powinna być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz zawierać potwierdzenia sprawdzeń rozwiązań projektowych, a także opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów. Opracowana dokumentacja musi być przygotowana w sposób umożliwiający uzyskanie pozwolenia na budowę i ogłoszenie przetargu na wykonawstwo. Celem zapoznania się z warunkami wykonania prac projektowych Zamawiający wymaga dokonania wizji lokalnej w budynku Domu Pomocy Społecznej Nr 2 mieszczącego się w Krośnie przy ul. Kletówki 7. Projektant jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Warunkiem Zamawiającego jest, by wykonawca wykazał dysponowanie co najmniej: a) jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w branży architektonicznej b) jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w branży konstrukcyjno-budowlanej c) jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w branży elektrycznej d) jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w branży instalacyjno-sanitarnej wewnętrznej (bez ograniczeń). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikające z treści art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokument wymieniony w pkt 1) należy składać w oryginale (dotyczy oświadczenia od osób fizycznych) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dokument wymieniony w pkt 2) należy złożyć w oryginale. W przypadku oferty wspólnej wykonawców: dokument wymieniony w pkt 1) składa każdy z wykonawców, dokument wymieniony w pkt 2) składa każdy z wykonawców lub pełnomocnik wykonawców składających wspólną ofertę. Przez ofertę wspólną wykonawców należy rozumieć ofertę złożoną przez konsorcjum lub spółkę cywilną. W celu skutecznego potwierdzenia za zgodność z oryginałem złożonych kopii dokumentów wymagana jest formuła -za zgodność z oryginałem- lub inna równoważna, a także podpis osoby lub osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu gdy złożona kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokument wymieniony w pkt 3) należy złożyć w oryginale. W przypadku oferty wspólnej dokument wymieniony w pkt 3) składa każdy z wykonawców lub pełnomocnik wykonawców składających wspólną ofertę. 4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług projektowych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunkiem Zamawiającego jest, by wykonawca wykazał dysponowanie co najmniej: a) jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w branży architektonicznej b) jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w branży konstrukcyjno-budowlanej c) jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w branży elektrycznej d) jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w branży instalacyjno-sanitarnej wewnętrznej (bez ograniczeń) Sposób dokonywania oceny spełniania warunku: spełnia/nie spełnia, na podstawie: - złożonego przez wykonawcę wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług projektowych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; -oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający dopuszcza również możliwość uznania uprawnień wynikających z innych niż krajowe przepisów np. treści dyrektyw, zawartych umów międzynarodowych i innych przepisów, które potwierdzą spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W przypadku oferty wspólnej wykonawców powyższy warunek można spełnić łącznie. UWAGA: zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wykonawca obowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w rozdziale III pkt 1) i 3) SIWZ. Oprócz w/w dokumentów wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą ofertę sporządzoną według załączonego do SIWZ wzoru wraz z wypełnionymi odpowiednimi formularzami: 1)Wypełniony formularz oferty przetargowej z podaniem całkowitej wartości usługi (Załącznik Nr 2); 2) Podpisane oświadczenie dotyczące praw autorskich - Załącznik Nr 4. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Do ofert składanych przez dwóch lub więcej wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) wymaga się dołączenia pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie umowy, w której określone będą prawa i obowiązki poszczególnych wykonawców. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Pełnomocnictwo musi zostać złożone w oryginale, kopii poświadczonej notarialnie, bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/by wystawiającą/ce pełnomocnictwo. Zasady podpisywania oferty dotyczą wszystkich jej dokumentów (informacji, wykazów, oświadczeń) oraz potwierdzania za zgodność z oryginałem składanych kopii. Korespondencja od Zamawiającego oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem. Podmiot składający ofertę jako uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i na tej podstawie wszystkie oferty z jego udziałem zostaną odrzucone. Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach