Gmina Żyraków ogłasza przetarg
- Adres: 39-204 Żyraków,
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 014 6831221 , fax. 014 6779295
- Data zamieszczenia: 2009-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Żyraków
39-204 Żyraków, woj. podkarpackie
tel. 014 6831221, fax. 014 6779295
REGON: 00054403600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa infrastruktury remiz Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie gminy Żyraków - termomodernizacja i remont OSP w Bobrowej Woli, Górze Motycznej i Straszęcinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I - Termomodernizacja i remont budynku remizy OSP w Bobrowej Woli Zakres robót obejmuje: wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzkę, gruntowanie podłoża i ułożenie płytek gresowych, zamurowanie otworów drzwiowych, wymurowanie (odtworzenie) ścianek działowych i wytynkowanie, ułożenie płytek ściennych, gruntowanie i malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów, wykonanie sufitu podwieszanego (kasetonowego), wykonanie wentylacji z zastosowaniem wentylatorków kanałowych, wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, wymiana instalacji wod - kan wraz z białym montażem, wymiana odcinków instalacji gazu, wymiana instalacji c.o. wraz z przewodami, grzejnikami i źródłem ciepła, wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych z kostki brukowej na nasypie ziemnym, wykonanie płyty odbojowej wokół budynku, dostawę elementów placu zabaw, dostawę mebli szkolnych, dostawę zestawów komputerowych, obłożenie schodów zewnętrznych płytkami antypoślizgowymi, wymianę daszków nad wejściami, demontaż eternitu, wykonanie nowego łacenia i pokrycie dachu blachą powlekaną, wymianę rynien i rur spustowych, obsadzenie kratek wentylacyjnych, wymiana istniejących starych okien na okna z PCV (co najmniej czterokomorowe), wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, wymiana drzwi z ościeżnicami (wewnętrzne płytowe jednodzielne pełne, zewnętrzne z ciepłego aluminium), docieplenie budynku styropianem gr.10cm, metodą lekką mokrą, cokół budynku licowany płytkami, wykonanie parkingu (ułożenie kostki betonowej gr.8cm na podsypce cementowo - piaskowej), wykonanie instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych, wykonanie instalacji odgromowej i połączeń wyrównawczych, wykonanie pomiarów i badań elektrycznych. Część II - Termomodernizacja i remont budynku remizy OSP w Górze Motycznej. Zakres robót obejmuje: wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzkę, gruntowanie podłoża i ułożenie płytek gresowych, zamurowanie otworów okiennych, wymurowanie i wytynkowanie ścianek działowych, gruntowanie i malowanie farbą emulsyjną sufitów i ścian powyżej lamperii, wykonanie lamperii do wysokości ok. 2m, obsadzenie kratek wentylacyjnych, wymiana istniejących okien na okna z PCV ( co najmniej czterokomorowe), wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, wymiana drzwi z ościeżnicami (wewnętrzne płytowe jednodzielne pełne, zewnętrzne z ciepłego aluminium), docieplenie budynku styropianem gr. 10 cm, metoda lekką mokrą, cokół budynku licowany płytkami, dostawę elementów placu zabaw, wykonanie parkingu (ułożenie kostki brukowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej), dostawę mebli szkolnych, demontaż daszku nad wejściem, malowanie pokrycia dachowego, wymiana rynien i rur spustowych. Część III - Termomodernizacja i remont budynku remizy OSP w Straszęcinie. Zakres robót obejmuje: ułożenie płytek gresowych, gruntowanie i malowanie farbą emulsyjną sufitów i ścian, obsadzanie kratek wentylacyjnych, wymianę drzwi z ościeżnicami (wewnętrzne płytowe jednodzielne, zewnętrzne z ciepłego aluminium), wykonanie instalacji c.o. wraz z przewodami, grzejnikami (uzupełnienie istniejącej instalacji), docieplenie budynku styropianem gr. 10 cm metodą lekką mokrą, cokół budynku licowany płytkami, wykonanie płyty odbojowej wokół budynku, dostawę elementów placu zabaw, dostawę mebli szkolnych, dostawę zestawów komputerowych, wykonanie parkingu (ułożenie kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej), obłożenie schodów zewnętrznych płytkami antypoślizgowymi, malowanie pokrycia dachowego, pokrycia daszków nad wejściem i garażu, uzupełnienie instalacji elektrycznej (wyłączniki i oprawy oświetleniowe), wykonanie wewnętrznej instalacji komputerowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć:aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: Wykaz co najmniej trzech robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających (np. referencji), że roboty te zostały wykonane należycie. Każda na kwotę co najmniej 100.000 zł brutto. oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ 5. Udzielą gwarancji na okres co najmniej 36 miesięcy. Okresem gwarancji winne być objęte wykonane roboty, wbudowane materiały i zainstalowane urządzenia. Okres gwarancji winien być jednakowy dla wszystkich w/w elementów. Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: Podpisany formularz oferty (wraz ze wskazaniem okresu gwarancji)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć:aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: Wykaz co najmniej trzech robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających (np. referencji), że roboty te zostały wykonane należycie. Każda na kwotę co najmniej 100.000 zł brutto. oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ 5. Udzielą gwarancji na okres co najmniej 36 miesięcy. Okresem gwarancji winne być objęte wykonane roboty, wbudowane materiały i zainstalowane urządzenia. Okres gwarancji winien być jednakowy dla wszystkich w/w elementów. Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: Podpisany formularz oferty (wraz ze wskazaniem okresu gwarancji)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie WLZ w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury wraz z wymianą instalacji wewnętrznej w sali widowiskowo-kinowej
Dodano: 2016-07-27 - Remont parkietu w sali 23 Miejskiego Ośrodka Kultury w Jarosławiu
Dodano: 2016-07-27 - ZG.270.1.4.2016; Wykonanie i naprawy szlaków zrywkowych drewna w Nadleśnictwie Ustrzyki Dolne - II postępowanie
Dodano: 2016-07-27 - Remont kładek przy obiektach mostowych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 988 Babica - Warzyce: Zad. Nr 1 - remont kładki dla pieszych przy moście przez potok bez nazwy w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 988 Babica - Warzyce w km 23+160 strona prawa w miejscowości Kalembina; Zad. Nr 2 - remont kładki dla pieszych przy moście przez potok Pstrągówka w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 988 Babica - Warzyce w km 26+276 strona lewa w miejscowości Wiśniowa
Dodano: 2016-07-27 - Podniesienie jakości kształcenia w ZS w Zarzeczu, poprzez budowę Sali gimnastycznej i zakup nowoczesnego wyposażenia dydaktycznego oraz przebudowę istniejącej Sali gimnastycznej - I część - Budowa Sali gimnastycznej w ZS w Zarzeczu z łącznikiem oraz przebudowa istniejącej Sali gimnastycznej.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w Polańczyku - Zacisze
Dodano: 2016-07-27 - Rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków bytowych w miejscowości Solina do przepustowości Qśr.d=920 m3/d
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1247R Brzyska Wola - Słoboda (Kolonia Polska) w km 0+950 - 1+930 w miejscowości Brzyska Wola i Słoboda
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja dróg na os. Rozwadów w Stalowej Woli.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa szatni sportowej przy stadionie wielofunkcyjnym w Młodowie i przebudowa boiska sportowego w Lisich Jamach
Dodano: 2016-07-27