Przetargi.pl
Poprawa gospodarki wodnej w miejscowościach Bronowo, Podgóry, Mzdowo i Żelice, gmina Kępice

Gmina Kępice ogłasza przetarg

  • Adres: 77-230 Kępice, ul. Niepodległości 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8576621 , fax. 59 8576624
  • Data zamieszczenia: 2015-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kępice
    ul. Niepodległości 6 6
    77-230 Kępice, woj. pomorskie
    tel. 59 8576621, fax. 59 8576624
    REGON: 77097982600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kepice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa gospodarki wodnej w miejscowościach Bronowo, Podgóry, Mzdowo i Żelice, gmina Kępice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa gospodarki wodnej w miejscowościach Bronowo, Podgóry, Mzdowo i Żelice. W zakres prac wchodzi wykonanie robót polegających na remoncie i modernizacji zewnętrznej sieci wodociągowej w miejscowości Bronowo oraz remoncie budynków hydroforni w miejscowościach Bronowo, Podgóry, Mzdowo i Żelice. 2. Ogólna charakterystyka robót w miejscowości Bronowo. 1) Zewnętrzna sieć wodociągowa: a) Zewnętrzna sieć wodociągowa: - roboty ziemne pod układanie rurociągów, - układanie rurociągów z PE i PVC, - instalacja 4 szt. hydrantów p.poz., - wykonanie przyłączy domowych 26 szt., - montaż 26 szt. wodomierzy o śr. 20 mm (wodomierze powinny być przystosowane do odczytu zdalnego w systemie, który obecnie obsługuje firma eksploatująca) 2) Roboty remontowe budowlane i instalacyjne sanitarne: a) remont dachu, b) izolacja fundamentów, c) docieplenie ścian zewnętrznych budynku, d) remont wewnątrz hydroforni, e) wymiana zbiornika i wodomierza. 3) Roboty instalacyjne elektryczne i monitoringu danych: a) demontaż starej instalacji, opraw oświetleniowych, gniazd i innych urządzeń elektrycznych, b) ułożenie nowych przewodów w osłonach, c) instalacja oświetlenia, d) montaż osprzętu elektrycznego w tym oświetlenia, e) montaż rozdzielni sterującej, f) sprawdzenia i pomiary. g) instalacja monitoringu bazującego na sieci GSM i transmisji GPRS zapewniającego pełen bieżący podgląd i sterowanie urządzeniami. Monitoring musi być kompatybilny z obecnie używanym systemem przez firmę eksploatującą wodociągi. h) monitoring danych w poziomie wody w zbiornikach, i) monitoring o poziomie wody w studni, j) monitoring pracy pomp zestawu hydroforowego, k) monitoring zaniku energii elektrycznej na SUW 3. Ogólna charakterystyka robót w miejscowości Podgóry. 1) Roboty remontowe budowlane i instalacyjne sanitarne: a) docieplenie ścian, b) wykonanie podestu i schodów wejściowych do budynku, c) remont dachu hydroforni, d) remont wewnątrz budynku, e) utylizacja gruzu, f) remont studni. 2) Roboty instalacyjne elektryczne i monitoringu danych: a) demontaż starej instalacji, opraw oświetleniowych, gniazd i innych urządzeń elektrycznych, b) ułożenie nowych przewodów w osłonach, c) instalacja oświetlenia, d) montaż osprzętu elektrycznego w tym oświetlenia, e) montaż rozdzielni sterującej, f) sprawdzenia i pomiary. g) instalacja monitoringu bazującego na sieci GSM i transmisji GPRS zapewniającego pełen bieżący podgląd i sterowanie urządzeniami. Monitoring musi być kompatybilny z obecnie używanym systemem przez firmę eksploatującą wodociągi. h) monitoring danych o poziomie wody w zbiornikach, i) monitoring o poziomie wody w studni, j) monitoring pracy pomp zestawu hydroforowego, k) monitoring zaniku energii elektrycznej na SUW. 4. Ogólna charakterystyka robót w miejscowości Mzdowo. 1) Roboty remontowe budowlane i instalacyjne sanitarne: a) remont dachu hydroforni, b) izolacja fundamentów, c) docieplenie ścian zewnętrznych budynku, d) remont wewnątrz hydroforni, e) wymiana zbiornika i wodomierza. 2) Roboty instalacyjne elektryczne i monitoringu danych: a) demontaż starej instalacji, opraw oświetleniowych, gniazd i innych urządzeń elektrycznych, b) ułożenie nowych przewodów w osłonach, c) instalacja oświetlenia, d) montaż osprzętu elektrycznego w tym oświetlenia, e) montaż rozdzielni sterującej, f) sprawdzenia i pomiary. g) instalacja monitoringu bazującego na sieci GSM i transmisji GPRS zapewniającego pełen bieżący podgląd i sterowanie urządzeniami. Monitoring musi być kompatybilny z obecnie używanym systemem przez firmę eksploatującą wodociągi. h) monitoring danych o poziomie wody w zbiornikach, i) monitoring o poziomie wody w studni, j) monitoring pracy pomp zestawu hydroforowego, k) monitoring zaniku energii elektrycznej na SUW 5. Ogólna charakterystyka robót w miejscowości Żelice: 1) Roboty remontowe budowlane i instalacyjne sanitarne: a) roboty porządkowe terenu, b) remont dachu i stropu, c) wykonanie podestu przed drzwiami, d) docieplenie ścian zewnętrznych budynku, e) remont wewnątrz budynku, f) wymiana zbiornika i wodomierza 2) Roboty instalacyjne elektryczne i monitoringu danych: a) demontaż starej instalacji, opraw oświetleniowych, gniazd i innych urządzeń elektrycznych, b) ułożenie nowych przewodów w osłonach, c) instalacja oświetlenia, d) montaż osprzętu elektrycznego w tym oświetlenia, e) montaż rozdzielni sterującej, f) sprawdzenia i pomiary, g) instalacja monitoringu bazującego na sieci GSM i transmisji GPRS zapewniającego pełen bieżący podgląd i sterowanie urządzeniami. Monitoring musi być kompatybilny z obecnie używanym systemem przez firmę eksploatującą wodociągi. h) monitoring danych o poziomie wody w zbiornikach, i) monitoring o poziomie wody w studni, j) monitoring pracy pomp zestawu hydroforowego, k) monitoring zaniku energii elektrycznej na SUW 6. Szczegółowy zakres robót został określony w pkt 3.1 - 3.5 SIWZ oraz przedmiarze robót stanowiący zał. nr 10 do SIWZ. 7.Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.). 8. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót zgodnie z Prawem Budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. 9. Zamawiający informuje, że niniejsza inwestycja jest przedsięwzięciem infrastrukturalnym, na które Zamawiający otrzymał dofinansowanie z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej i w przypadku narażenia Zamawiającego na utratę dofinansowania spowodowanym przez niedotrzymanie obowiązków umownych, z winy Wykonawcy, Zamawiający będzie dochodził pełnych roszczeń. 10. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne. 11. W przypadku potrzeby zmiany materiałów na etapie realizacji robót Wykonawca przed ich zastosowaniem musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego. 12. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie celem uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. 13. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia w zakresie możliwym do przewidzenia na etapie oferowania, na podstawie SIWZ i przedmiaru robót. Nie dotyczy to warunków niemożliwych do przewidzenia na etapie oferowania, w szczególności wynikających z błędów / braków w przedmiarach, napotkania znalezisk uniemożliwiających kontynuowanie robót, ujawnienia niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji, nietypowych warunków atmosferycznych i pozostałych okoliczności które zostały przywołane we wzorze umowy. 14. W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 15. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres min. 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru ostatecznego całego zadania. 16. Dodatkowe informacje dotyczące zakresu zamówienia w obowiązku Wykonawców: a) opracowanie dokumentacji odbiorowej określonej w § 10 ust. 2 wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wadium w wysokości: 10 000, 00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wykonawca może wnieść wadium w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BANK SPÓŁDZIELCZY w Ustce na konto Nr 10 9315 1043 0040 3768 2000 0030. Potwierdzoną przez bank kopię przelewu należy dołączyć do oferty. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach innych niż pieniądz określonych w pkt 11.3 ppkt 2 - 5 należy złożyć oryginał dokumentu wadium w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski w Kępicach, ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice w kasie Urzędu (w godz. 8.00 - 14.00), lub dołączyć oryginał dokumentu wadium do oferty, w osobnej koszulce - nie łączyć go na trwale z ofertą. Ponadto w obydwu przypadkach kopię dokumentu wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem (przez Wykonawcę) należy dołączyć do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11.11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 11.6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. 14. W przypadku wniesienia odwołania po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 15. UWAGA! Ze względu na posiadany rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Ustce, który bezpośrednio współpracuje z Bankiem Wielkopolskim przepływ środków pieniężnych może zostać wydłużony z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Należy pamiętać, że to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wniesienia wadium do wyznaczonego terminu w taki sposób, aby Zamawiający miał możliwość jego pełnej dyspozycji. W związku z tym zaleca się Wykonawcom wnoszenie wadium w formie pieniężnej z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kepice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach