Przetargi.pl
Poprawa dostępności komunikacyjnej Wyspy Piasek w Kłodzku- ZAPROJEKTUJ - WYBUDUJ Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 4.845. 000 EURO zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)

Gmina Miejska Kłodzko ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074/8654600 , fax. 074 8674062
  • Data zamieszczenia: 2010-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kłodzko
    pl. Bolesława Chrobrego 1 1
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 074/8654600, fax. 074 8674062
    REGON: 00052605000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.klodzko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa dostępności komunikacyjnej Wyspy Piasek w Kłodzku- ZAPROJEKTUJ - WYBUDUJ Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 4.845. 000 EURO zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz budowa mające na celu poprawę warunków komunikacyjnych na Wyspie Piasek w Kłodzku, a tym samym wsparcie oferty rekreacyjno - wypoczynkową dostępnej na wyspie. Przedsięwzięcie obejmuje swym zakresem obszar wskazany w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Obszar inwestycji położony jest w centrum zabytkowego Kłodzka na Wyspie Piasek i objęty jest ochroną konserwatorską. Zakres dokumentacji projektowej obejmuje w szczególności: a. projekt koncepcyjny, który należy przedstawić Zamawiającemu do uzgodnienia, b. projekt budowlano - wykonawczy, obejmujący wszystkie branże wraz z opisami, rysunkami, uzupełniony szczegółowymi projektami, umożliwiającymi wykonanie zamówienia bez konieczności dodatkowych opracowań, c. projekty organizacji ruchu drogowego (na czas realizacji zamówienia oraz docelowej organizacji ruchu drogowego) - projekty muszą być zatwierdzone, d. specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, e. kosztorys wykonawczy, f. przedmiar robót, g. opracowanie BIOZ, h. wszelkie wymagane uzgodnienia, opinie, decyzje niezbędne do otrzymania pozwolenia na budowę (w tym od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Konserwatora Zieleni, ZUD, itp.), i. pozwolenie na budowę. Zakres robót budowlanych obejmuje: 1) przebudowę ulic: Jana Matejki, Braci Gierymskich, Zofii Stryjeńskiej, 2) wykonanie nowej kanalizacji deszczowej i oświetlenia, 3) remont i konserwację mostu nad kanałem ulgi w ciągu ul. Z. Stryjeńskiej, 4) (zmiana rozwiązania przedstawionego w załączonym programie funkcjonalno - użytkowym) zagospodarowanie obszaru pomiędzy kanałem Młynówką, a rzeką Nysą Kłodzką, przy ul. Z. Stryjeńskiej, oznaczonego w załączonym programie funkcjonalno - użytkowym jako teren rekreacyjny/ zieleń, w niżej opisany sposób: a) urządzenie zieleni w taki sposób, aby stanowiła 20 - 22 procent powierzchni tego terenu (krzewy ozdobne o maksymalnej wysokości 70 cm, drzewa ozdobne niskopienne o kulistym przekroju korony, dopuszcza się trawniki z rolki), b) wykonanie miejsc postojowych w ilości min. 100 sztuk dla samochodów osobowych, w tym 6 szt. dla pojazdów osób niepełnosprawnych - nawierzchnię miejsc postojowych należy wykonać z krat trawnikowych zaznaczając obrys każdego stanowiska w sposób czytelny dla kierującego, nawierzchnię powierzchni manewrowych wykonać z kostki betonowej kolorowej grubości min. 8 cm (dobór kolorystyki kostki i gatunku trawy należy do Projektanta), spoinowanie kostek mieszanką piasek-cement 1x1 c) wykonanie pieszo - rowerowych ciągów komunikacyjnych z umieszczonymi przy nich ławkami i stojakami na rowery, ilość ławek nie może być mniejsza niż 8 szt., stojaki na rowery umieszczone w pobliżu ławek (sumaryczna ilość miejsc w stojakach nie może być mniejsza niż 12), d) wykonanie dojazdu do tymczasowo użytkowanych garaży - nawierzchnia z kostki betonowej kolorowej (kolor do wyboru przez Projektanta), grubość kostki min. 8 cm, spoinowanie mieszanką piasek-cement 1x1) e) wykonanie dojazdu do urządzeń kanalizacyjnych administrowanych przez firmę Wodociągi Kłodzkie - nawierzchnia z kostki betonowej kolorowej (kolor do wyboru przez Projektanta), grubość kostki min. 8 cm, spoinowanie mieszanką piasek-cement 1x1) , f) odtworzenie zarysu południowej fasady budynku wskazanego w programie funkcjonalno - użytkowym (patrz rysunek poniżej) poprzez wylanie żelbetowej płyty na wysokość 20 cm nad poziom terenu, płyta powinien mieścić się w prostokącie o wymiarach około 6 x 11 m - na płycie, na wysokości około 75 - 80 cm od poziomu terenu, należy umieścić makietę architektoniczną tego budynku w skali 1:50 oraz informację o zagospodarowaniu wyspy przed powodzią w 1997 roku. 5) wykonanie monitoringu (zmiana rozwiązania przedstawionego w załączonym programie funkcjonalno - użytkowym) - sygnał monitoringu przesyłany ma być drogą radiową, monitorowany obszar: ul. Z. Stryjeńskiej, obszar, o którym mowa wyżej w punkcie 4, skrzyżowania ulic: J. Matejki i Z. Stryjeńskiej, J. Matejki i Braci Gierymskich, ul. Braci Gierymskich (na ul. Braci Gierymskich przy skrzyżowaniu z ul. A. Grottgera na rogu budynku znajduje się atrapa kamery), do Wykonawcy należy: a) lokalizacja punktów kamerowych, b) uzyskanie zgód właścicieli budynków w przypadku montażu kamer na elewacjach, c) zakup kamer i osprzętu, w tym rejestratora szesnastokanałowego kompatybilnego z istniejącym systemem, monitora LCD 32, monitora LCD 26. Minimalne parametry techniczne urządzeń Transmiter IP 1. Standard kompresji obrazu MPEG-4; 2. Rozdzielczość obrazu do obserwacji minimum: 4SIF (704x576 punktów) - 25 kl./sek. - przy aktywnej rejestracji ograniczenie do 8,33 kl.sek., 2SIF (704x288) - 25 kl.sek., 1SIF (352x288) - 25 kl.sek. Przy aktywnej rejestracji: 4SIF (704x576) - 25 kl.sek., 2SIF (704x288) - 25 kl.sek., 1SIF (352x288) - 25 kl.sek., 3. Rozdzielczość obrazu do rejestracji minimum: 4SIF (704x576) - 8,33 kl.sek. 1 strumień, 2SIF (704x288) - 12,5 kl.sek. 2 strumienie konfigurowalne, 1SIF (352x288) - 25 kl.sek. 3 strumienie konfigurowalne, 4. Obsługa protokołów: TCP, UDP, ICMP, IGMP, SNMP, HTTP, 5. Wbudowany Firewall, 6. Do 2x16 jednoczesnych połączeń w trybie unicast (jest to ilość strumieni o identycznych parametrach skierowanych do różnych użytkowników), nieograniczona liczba połączeń w trybie multicast, 7. Sprzętowa analiza obrazu (w tym funkcja detekcji ruchu z określeniem wielkości obiektu, czasu trwania i kierunku ruchu), 8. Gotowość do pracy z dodatkowym oprogramowaniem zaawansowanej analizy obrazu (np. detekcja pozostawionych obiektów, obiektów przekraczających wskazaną strefę), 9. Możliwość dekodowania sygnałów video na dekoderze sprzętowym, zdalnie zarządzanym dekoderze komputerowym typu video wall lub w aplikacji obsługi systemu, 10. Funkcja dynamicznego regulowania wielkości strumienia danych video wysyłanych do sieci w przypadku braku zmian w obrazie, 11. Możliwość pełnej konfiguracji urządzenia poprzez sieć komputerową, 12. Wejścia i wyjścia alarmowe, 13. Wbudowany zegar czasu rzeczywistego oraz klient NTP. Transmiter Dekoder IP Dekoder strumienia IP z Transmitera. Głowica 5 szybko-obrotowa P T Z 1. Przetwornik 1-4 CCD Sony Super HAD Day&Night - High Resolution 2. Rozdzielczość 480 550 linii 3. Czułość 0,1 lux (w trybie kolor), 0,01 lux (w trybie cz-b) 4. Zoom x26 (optyczny 3,5 - 91mm) 5. Auto-focus; 6. Pamięć 256 presetów; 7. Ruch w poziomie -pionie - 360 stopni bez punktu granicznego -5st. do 92stopni 8. Liczba tras programowalnych: 4 9. Liczba stref prywatności 8 10. Menu ekranowe 11. Funkcja automatycznego śledzenia obiektów Antena kliencka - zintegrowana antena panelowa na pasmo 5GHz, polaryzacja pionowa lub pozioma, konstrukcja do pracy w każdych warunkach (IP66) Antena retransmisyjna - antena panelowa na pasmo 5GHz, polaryzacja pionowa-pozioma, zabezpieczenie przed elektrycznością statyczną, Pozostałe uwagi do opisu zadania. W załączonym programie funkcjonalno - użytkowym wskazuje się na konieczność uzyskania w niektórych przypadkach odstępstw od wytycznych do projektowania. Zamawiający zaznacza, że celem zadania nie jest przeprojektowanie przebiegu ulic, lecz ich odtworzenie w historycznej formie w zakresie przebiegu i nawierzchni. Jeżeli jednak wystąpi konieczność uzyskania zgody na odstępstwa, wtedy do Wykonawcy należy przygotowanie Zamawiającemu zestawienia koniecznych odstępstw, a Zamawiający złoży wniosek o wyrażenie zgody na odstępstwa. Zamawiający dostarczy Wykonawcy aktualną mapę do celów projektowych w dniu podpisania umowy. Wykonawca zwolniony jest z opracowania oceny oddziaływania na środowisko przedmiotowego zamówienia oraz zaprojektowania i wykonania makiety architektonicznej Wyspy Piasek, o której mowa w programie funkcjonalno - użytkowym. Zamawiający wymaga aby wszystkie elementy wyposażenia dodatkowego tj.: ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery ujednolicić. Elementy te, mają charakterem nawiązywać do zabytkowej części miasta, zgodnie z propozycjami zawartymi w Programie Funkcjonalno - Użytkowym. Jako materiał na podstawy ławek należy użyć odlewy żeliwne. Siedzisko wraz z oparciem na plecy należy wykonać z drewna niewymagającego konserwacji. Połączenia śrubowe: śruby ocynkowane. Kosze na śmieci i stojaki wykonać ze stali z dekoracyjnymi elementami żeliwnymi. Elementy wyposażenia dodatkowego powinny być odpowiednio zakonserwowane, odporne na warunki atmosferyczne. Zamawiający wymaga aby wszystkie elementy oświetleniowe nawiązywały do zabytkowego charakteru miasta, zgodnie z propozycjami zawartymi w Programie Funkcjonalno - Użytkowym. Lampy stojące oraz wiszące na ścianach wykonać z żeliwa. Zamawiający wymaga, aby wszelkie materiały i montowane urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia były fabrycznie nowe oraz zostały zakupione przez Wykonawcę i odpowiadały co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881). Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wszystkich materiałów, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla wyrobów budowlanych, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy wyrobu. Wszystkie materiały budowlane muszą być oznaczone znakiem CE. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania wszelkich uzgodnień, opinii, decyzji, opracowań umożliwiających prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z przekazaniem jednego egzemplarza mapy z pieczęciami świadczącymi o przyjęciu do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego. Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo - finansowego przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do fakturowania odebranych prac przez Zamawiającego zgodnie z kategoriami wydatków zapisanymi w załączniku do umowy o dofinansowanie projektu zawartej przez Zamawiającego. Definicje poszczególnych kategorii wydatków zostaną przedstawione wybranemu Wykonawcy przed podpisaniem z nim umowy na realizację przedmiotowej inwestycji, w terminie umożliwiającym przygotowanie harmonogramu rzeczowo finansowego. Zaleca się przeprowadzenie przez Wykonawcę szczegółowej wizji lokalnej terenu celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. W nagłówkach wszelkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowej inwestycji Wykonawca, jak i Zamawiający zobowiązani są do używania logotypu dostępnego w wersji czarno-białej i kolorowej na stronie: http:dolnyslask.pl, w zakładce: RPO W-Informacja i promocj-Znaki graficzne. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 3. Opis i zakres zamówienia określa Program Funkcjonalno - Użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Zamawiający ustala termin wykonania zamówienia jako termin wymagany na : a) dokumentację projektową: 10 grudnia 2010 r. b) roboty budowlane: 30 listopada 2011 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: 60.000,00 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych); Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust 6 ustawy PZP: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.) 2. Jeżeli Wykonawca wnosi Wadium w pieniądzu, musi je wpłacić odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzach Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego PBS w Strzelinie o Kłodzko - 28 9588 0004 7100 1010 2000 0050, z adnotacją Poprawa dostępności komunikacyjnej Wyspy Piasek w Kłodzku. 3.Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. Potwierdzenie-kserokopię wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument winien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (instytucji udzielającej gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierającego oświadczenie , iż: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw (w zależności od przypadku), o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp. nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw (w zależności od przypadku), chyba że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; - Wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. f) gwarancja lub poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe; g) gwarancja lub poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. h) wszelkie spory dotyczące gwarancji lub poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. j) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji i poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą . 5. W przypadku braku zapisów jak w punkcie 4 powyżej wadium nie zostanie uznane za prawidłowo wniesione. Wykonawca, którego oferta nie będzie prawidłowo zabezpieczona wniesionym wadium zostanie wykluczony z postępowania. 6.Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium przez Zamawiającego określa art.46 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.klodzko.pl w zakładce zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach