Przetargi.pl
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez wykonanie remontu dróg gminnych, położonych na terenie osiedla Centrum w Nisku

Gmina Nisko ogłasza przetarg

  • Adres: 37-400 Nisko, Plac Wolności 14
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8415643, 15 8415638 , fax. 15 8415630
  • Data zamieszczenia: 2015-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nisko
    Plac Wolności 14 14
    37-400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 15 8415643, 15 8415638, fax. 15 8415630
    REGON: 00054413100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nisko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez wykonanie remontu dróg gminnych, położonych na terenie osiedla Centrum w Nisku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez wykonanie remontu dróg gminnych, położonych na terenie osiedla Centrum w Nisku. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dwóch Zadań: 1) Zadanie 1: Remont dróg gminnych - ulic stanowiących infrastrukturę drogową miasta Nisko: ul. Piłsudskiego, ul. Asnyka, ul. 11 - go Listopada, ul. Targowa, ul. Olszyna, ul. 8-go Marca, ul. Kwiatkowskiego, ul. Słowackiego. 2) Zadanie 2: Remont elementów dróg gminnych na terenie miasta Nisko: ul. Olszyna, ul. Kwiatkowskiego, ul. Słowackiego, ul. 11 - go Listopada, ul. Targowa. 3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1) roboty pomiarowe, 2) roboty przygotowawcze, ziemne, rozbiórkowe , 3) frezowanie nawierzchni bitumicznej - transport we wskazane miejsce przez Zamawiającego, 4) wykonanie warstwy wyrównawczej z MMA, 5) wykonanie warstwy ścieralnej z MMA, 6) montaż krawężników, 7) montaż obrzeży, 8) wykonanie podbudowy pod chodniki i płyty ażurowe, 9) układanie kostki betonowej i płyt ażurowych, 10) wykonanie korytek ściekowych, 11) remont i czyszczenie studni kanalizacji deszczowej, 12) regulację pionowa studni kanalizacyjnych, 13) regulację pionowa zaworów wodociągowych, 14) oznakowanie poziome i pionowe dróg zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, 15) wycinkę drzew liściastych w ilości 4 szt. (drewno stanowi własność Zamawiającego) należy je pociąć na kawałki o długości 1,0 m i ułożyć w stos, gałęzie zagospodaruje Wykonawca we własnym zakresie, 16) pozostałe roboty wynikające z dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Roboty dodatkowe mogą być realizowane tylko za pisemną zgodą Zamawiającego na zasadach określonych ustawą Prawo zamówień publicznych. Za roboty dodatkowe mogą być uznane te prace, które na etapie składania oferty nie można było przewidzieć przy dokonaniu aktu należytej staranności przez Oferenta. 5. Roboty, które błędnie nie zostały ujęte w przedmiarze, a należy je wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami lub sztuką budowlaną, aby przedmiotowe dzieło zostało wykonane, odebrane i spełniało swoje funkcje nie zostaną zapłacone. 6. Dokumentacja techniczna, Specyfikacje Techniczne oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego, w tym przedmiar robót jako materiał pomocniczy do dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej służą ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Oferenta (Wykonawcy) tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje kolejność: ST, dokumentacja techniczna, przedmiar robót, umowa oraz SIWZ. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ), tj. dokumentacja techniczna oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.nisko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach