Przetargi.pl
Poprawa bezpieczeństwa i warunków komunikacyjnych na drogach powiatowych Powiatu Wielickiego nr: 2012 K, 2017 K, 2018 K, 2037 K i 2039 K, poprzez przebudowę, rozbudowę, remont i wykonanie kompleksowego oznakowania pionowego i poziomego oraz budowę sygnalizacji świetlnej i montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu, na odcinkach dróg o łącznej długości 7 520 m

Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Sienkiewicza 13A
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2882874 , fax. 012 2500378
  • Data zamieszczenia: 2015-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce
    ul. Sienkiewicza 13A 13A
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 012 2882874, fax. 012 2500378
    REGON: 35637858200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wieliczka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa sam.ter. Powiatu Wielickiego - Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bezpieczeństwa i warunków komunikacyjnych na drogach powiatowych Powiatu Wielickiego nr: 2012 K, 2017 K, 2018 K, 2037 K i 2039 K, poprzez przebudowę, rozbudowę, remont i wykonanie kompleksowego oznakowania pionowego i poziomego oraz budowę sygnalizacji świetlnej i montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu, na odcinkach dróg o łącznej długości 7 520 m
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi poprawa bezpieczeństwa i warunków komunikacyjnych na drogach powiatowych Powiatu Wielickiego nr: 2012 K, 2017 K, 2018 K, 2037 K i 2039 K, poprzez przebudowę, rozbudowę, remont i wykonanie kompleksowego oznakowania pionowego i poziomego oraz budowę sygnalizacji świetlnej i montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu, na odcinkach dróg o łącznej długości 7 520 m. Zakres zamówienia obejmuje następujące zadania: Zadanie 1 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 2018K Szczygłów - Łężkowice w m. Książnice, polegająca na budowie prawostronnego chodnika od drogi wojewódzkiej nr 967 na odc. dł. 500 mb; Zadanie 2 - Remont drogi powiatowej nr 2017K Brzezie-Marszowice- Łapanów wraz z kompleksowym oznakowaniem i montażem urządzeń bezpieczeństwa ruchu od km 0+010 do km 5+870; Zadanie 3 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2037K Wieliczka Czarnochowice od km 0+550 do km 1+450 odc. 033-060 - etap. II od km 0+550 do km 1+180; Zadanie 4 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2039K Wieliczka-Brzegi na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 2012K Bieżanów - Grabie do drogi gminnej nr 560927K w m. Kokotów, od km 2+470 do km 3+000; Zadanie 5 - Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu dróg powiatowych nr 2039 K Wieliczka - Brzegi i 2012 K Bieżanów - Grabie. Szczegółowy zakres robót określają: - Przedmiar robót stanowiący załącznik C do SIWZ, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik D do SIWZ, - Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik E do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania wnosi wadium w wysokości: 50 000,00 zł. najpóźniej do dnia 19.03.2015 r. do godz. 09:00. 2. Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami). 3. Wykonawca sam wybiera sobie formę wadium. 4.W przypadku wyboru pieniężnej formy, wadium należy wpłacić przelewem na konto Zarządu Dróg Powiatowych Nr 98-86190006-0010-0200-7168-0002 Małopolski Bank Spółdzielczy w Wieliczce. 5.Wadium wniesione w pieniądzu na konto ZDP musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego najpóźniej do dnia 19.03.2015 r. do godz. 09:00. 6.W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej, dokument należy umieścić w oryginale, w kopercie wraz z ofertą (ale nie łączyć trwale z pozostałymi dokumentami. Wymagana ważność tej formy wadium - 30 dni od terminu składania ofert. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 12. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 9.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 uPzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a.wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b.wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej, jako Beneficjenta należy wskazać Powiat Wielicki, ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, reprezentowany przez Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: długość okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.wieliczka.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach