Przetargi.pl
Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni na dr. pow. 1498 D; Szczodrów Gm. Syców; odc. 2 km. Wykonanie nakładki bitumicznej

Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. Wojska Polskiego 52c
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3981667, 3993244
  • Data zamieszczenia: 2012-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
    ul. Wojska Polskiego 52c 52c
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3981667, 3993244
    REGON: 93196321000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni na dr. pow. 1498 D; Szczodrów Gm. Syców; odc. 2 km. Wykonanie nakładki bitumicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Podstawowe dane techniczne: 1. długość odcinka - 250,0 mb = 0,250 km, 2. szerokość jezdni - 5,50 m, 3. powierzchnia jezdni - 1.375,0 m?, 4. warstwa jezdna - mieszanka mineralno-asfaltowa. OPIS ZAMÓWIENIA Dane ogólne. Przedmiotem inwestycji jest remont pasa drogi powiatowej w Szczodrowie, dr. nr 1498 D od miejsca zakończenia remontu wykonanego w roku 2011 do końca miejscowości (w kierunku Sycowa). Cel i zakres. Celem inwestycji jest wykonanie remontu pasa drogi powiatowej polegającego na naprawie istniejącej nawierzchni asfaltowej. Łączna długość odcinka objęta inwestycją - 0,250 km. Droga po remoncie poprawi warunki jazdy oraz zwiększy stan bezpieczeństwa użytkowników drogi. Remont drogi nie spowoduje zwiększenia natężenia ruchu pojazdów samochodowych, ponieważ nie zmieni się ilość użytkowników i sposób korzystania z drogi. Zakres inwestycji obejmuje: mechaniczne rozebranie nawierzchni - frezowanie profilujące, wykonanie nowej nakładki asfaltowej w dwóch warstwach - wiążącej i ścieralnej, wyprofilowanie i utwardzenie poboczy. Opis stanu istniejącego. Remontowany odcinek drogi, to istniejąca droga o nawierzchni asfaltowej. Istniejąca nawierzchnia asfaltowa została uszkodzona, posiada ubytki i nierówności. Całkowita długość odcinka przewidziana do remontu to 0,250 km. Punkt początkowy remontowanego odcinka (km 0+000) znajduje się przy skrzyżowaniu z drogą gminną - miejsce zakończenia remontu wykonanego w roku 2011, a punkt końcowy w km 0+250. Remontowany odcinek drogi na całej długości zlokalizowany jest w ewidencyjnym pasie drogowym i nie przewiduje się zajęcia nowych gruntów. Droga jest własnością Powiatu Oleśnickiego. W wyniku eksploatacji nawierzchnia jest zdeformowana z punktowymi obniżeniami, koleinami i wybojami, bez zachowania spadków poprzecznych i podłużnych. Szerokość istniejącej nawierzchni drogowej wynosi 5,50 m. Droga posiada pochylenie poprzeczne jezdni dwustronne, w łukach spadki jednostronne. Rozwiązania projektowe. Przyjęto następujące parametry projektowe drogi: klasyfikacja drogi - klasa techniczna L, przewidywany ruch - KR2, szerokość korony - 8-10 m, szerokość nawierzchni - 5,50 m, szerokość poboczy - do 1,0 m utwardzone frezem na szerokość 0,5 m, moduł sprężystości podłoża pod konstrukcją nawierzchni E = min. 100 MPa, długość remontowanego odcinka - 250,0 m. Rozwiązania sytuacyjne: trasa projektowanej drogi gminnej przebiegać będzie w granicach istniejącej działki, zakres robót remontowych obejmuje sfrezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na całym odcinku i ułożenie nowej warstwy wiążącej gr. 4 cm oraz warstwy ścieralnej gr. 4 cm, długość łączna remontowanego odcinka drogi wynosi 250,0 mb, szerokość jezdni b = 5,50 m, na całym odcinku remontowanej drogi niweleta nawierzchni została zaprojektowana w nawiązaniu do istniejącego terenu. Rozwiązania wysokościowe: Rozwiązania wysokościowe zostały dostosowane do istniejącego poziomu jezdni asfaltowej, do istniejących wjazdów na posesje oraz do przyległych dróg gminnych. Szczegółowy przebieg niwelety został przedstawiony na profilu podłużnym. Rozwiązania techniczne: długość remontowanego odcinka drogi - 250,0 mb, powierzchnia remontowanej drogi - 1.375,0 m? Konstrukcja jezdni. Doboru konstrukcji nawierzchni dokonano metodą katalogową w oparciu o rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, z adaptacją do lokalnych warunków terenowych i materiałowych. Konstrukcja nawierzchni drogi: warstwa ścieralna - beton asfaltowy 0/12,8 mm grubości 4 cm (KR2), warstwa wiążąca - beton asfaltowy 0/16 mm grubości 4 cm (KR2), skropienie asfaltem drogowym w ilości 0,4 kg/m?, szerokość jezdni - 5,5 m. Pobocza utwardzone frezem bitumicznym o szerokości do 1,0 m należy uformować ze spadkiem 6% - grubość warstwy 15 cm. Odwodnienie: Zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne nawierzchni zapewniają odprowadzenie wód opadowych z powierzchni jezdni do istniejących rowów oraz na przyległy teren. Istniejąca konfiguracja terenu o spadkach poprzecznych i podłużnych gwarantuje odprowadzenie wód opadowych. Uwagi końcowe. Wszystkie prace związane z powyższymi robotami należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami i zasadami sztuki budowlanej. Przed wykonaniem warstw konstrukcyjnych należy wykonać zagęszczenie i wyprofilowanie istniejącej podbudowy. Materiały wykorzystywane do realizacji zadania powinny zostać dopuszczone przez Inspektora Nadzoru po przedłożeniu odpowiednich certyfikatów. Roboty prowadzić pod nadzorem osób uprawnionych, z zachowaniem przepisów i warunków BHP. Niezbędne uściślenia projektowe dotyczące usytuowania elementów drogowych i odwodnienia powierza się do wdrożenia przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. Roboty drogowe należy oznakować zgodnie z instrukcją o oznakowaniu robót prowadzonych w pasie drogowym opracowując w tym celu stosowny projekt organizacji ruchu wraz z wymaganymi uzgodnieniami. INFORMACJA DOTYCZĄCA BEZPIECZEŃSTWA I OCHRONY ZDROWIA 1. Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego oraz kolejność realizacji poszczególnych obiektów: Zakres robót obejmuje remont drogi. Roboty przy realizacji obiektu prowadzone będą w następującej kolejności: Roboty drogowe - rozbiórka istniejącej nawierzchni, wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej, Wykonanie odwodnienia, Roboty zabezpieczające istniejącą infrastrukturę, Wyniesienie i utrzymanie organizacji ruchu zastępczego i docelowego, Roboty porządkowe. I. Wykaz istniejących obiektów budowlanych. Nie występują. II. Wykaz elementów zagospodarowania działki lub terenu, które mogą stworzyć zagrożenie bezpieczeństwa i zdrowia ludzi. Nie występują. III. Wskazania dotyczące przewidywanych zagrożeń występujących podczas realizacji robót budowlanych, określając skalę i rodzaj zagrożeń oraz miejsce i czas ich występowania. 1. Załoga zatrudniona na budowie powinna zostać przeszkolona w zakresie przepisów BHP oraz powinna posiadać aktualne badania lekarskie. Przed przystąpieniem do wykonywania robót, kierownik budowy powinien przeprowadzić szkolenie BHP stanowiskowe. Zatrudnieni pracownicy powinni być zaopatrzeni w odzież roboczą, odzież ochronną oraz w osobiste środki ochrony BHP. 2. BHP przy robotach ziemnych: Rodzaje zagrożeń: porażenie prądem elektrycznym w przypadku kolizji z linią elektryczną. 3. BHP przy robotach drogowych: Rodzaje zagrożeń: porażenie prądem elektrycznym (należy stosować uziom maszyn), niebezpieczeństwo wynikające z ruchomych części działających maszyn i urządzeń (należy stosować osłony zabezpieczające), skaleczenie stosowanymi narzędziami, uderzenie lub otarcie materiałami ściernymi, uszkodzenie oczu masą i roztworami asfaltowymi. IV. Wskazanie sposobu prowadzenia instruktażu pracowników przed przystąpieniem do realizacji robót szczególnie niebezpiecznych. Nie wymagane. V. Wskazanie środków technicznych i organizacyjnych, zapobiegających niebezpieczeństwu wynikającemu z wykonywanych robót budowlanych w strefach szczególnego zagrożenia zdrowia lub w ich sąsiedztwie, w tym zapewniających bezpieczną i sprawną komunikację, umożliwiającą ewakuację na wypadek pożaru, awarii i innych zagrożeń. Nie wymagane. Roboty budowlane, muszą zostać wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Warunki wykonania i odbioru robót określa SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT - załącznik do SIWZ. CPV: 45.23.32.20-7 roboty w zakresie nawierzchni dróg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000,00 zł, słownie: pięć tysięcy zł 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp-olesnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach