Przetargi.pl
Podniesienie jakości i warunków kształcenia w Zespołach Szkół na terenie Gminy Tryńcza poprzez doposażenie w środki dydaktyczne i rozbudowę Zespołu Szkół w Tryńczy o obiekt wielofunkcyjny

Gmina Tryńcza ogłasza przetarg

  • Adres: 37-204 Tryńcza, Tryńcza 127
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6421221 , fax. 016 6421221
  • Data zamieszczenia: 2014-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tryńcza
    Tryńcza 127 127
    37-204 Tryńcza, woj. podkarpackie
    tel. 016 6421221, fax. 016 6421221
    REGON: 65090056500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug-tryncza.e-zet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Podniesienie jakości i warunków kształcenia w Zespołach Szkół na terenie Gminy Tryńcza poprzez doposażenie w środki dydaktyczne i rozbudowę Zespołu Szkół w Tryńczy o obiekt wielofunkcyjny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Podniesienie jakości i warunków kształcenia w Zespołach Szkół na terenie Gminy Tryńcza poprzez doposażenie w środki dydaktyczne i rozbudowę Zespołu Szkół w Tryńczy o obiekt wielofunkcyjny. 2. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej 5 -Infrastruktura publiczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.1. Budowę stołówki przy ZS w Tryńczy; Zadanie obejmuje budowę budynku stołówki z pokojami wypoczynkowymi dla sportowców wraz z przyłączami: kanalizacji sanitarnej, deszczowej, gazu, policznikowego zasilania eklektycznego utwardzeniem terenu i miejscami postojowymi na działce nr ewid 455/1;457 i działkach nr ewid. 443; 454 /przyłącz gazu/w Tryńczy. Projektowana stołówka z pokojami wypoczynkowymi dla sportowców i zaplecze kuchenne są parterowe z poddaszem użytkowym. Poprzez projektowany układ komunikacyjny stołówka połączona jest z budynkiem szkoły. Projektowana stołówka z pokojami wypoczynkowymi - która będzie również obiektem wielofunkcyjnym- wyposażona będzie w usytuowane na parterze pomieszczenie stołówki , kuchni, zmywalni, przygotowalni, magazyny, wc dla personelu i pomieszczenie socjalne oraz wc ogólnodostępne, wentylatornię i klatkę schodową. W poddaszu znajdują się pokoje wypoczynkowe dla sportowców jedno i dwuosobowe z łazienkami oraz wc ogólne i schowki na bieliznę. Podstawowe wielkości projektowanego obiektu: Powierzchnia zabudowy - 465,80 m2, Powierzchnia użytkowa - 683,95 m2, Powierzchnia całkowita - 865,80 m2, Kubatura - 3 153,00 m3. Zakres robót obejmuje: - wytyczenie i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (2 kpl), - roboty ziemne, fundamenty, - ściany przyziemia, - strop nad parterem i piętrem, - ściany i ścianki piętra, - dach i pokrycie, - stolarka otworowa, - podłoża i posadzki - parter i piętro, - tynki i roboty malarskie, - izolacje termiczne stropu piętra, - instalacje elektryczna (przyłącz, instalacja parteru, instalacja piętra), - kanalizacja sanitarna i deszczowa, - instalacja wodociągowa i kanalizacyjna, - instalacja c.o., - węzeł cieplny, - przyłącz gazowy i instalacja gazowa, - wentylacja nawiewna i wywiewna, - roboty zewnętrzne i elewacja, - roboty budowlane w części istniejącej (ze względu na projektowane połączenie szkoły ze stołówką w istniejącej ścianie łącznika należy wykonać otwór drzwiowy z założeniem nadproży stalowych, wykonać szpalety w wykuwanych drzwiach, uzupełnić malowania przy otworze drzwiowym, zamontować drzwi stalowe o odporności ogniowej, - wyposażenie stołówki. Zakres robót dotyczący budowy stołówki stanowi 72 % wydatków kwalifikowanych zgodnie z umową o dofinansowanie projektu w ramach osi osi priorytetowej 5 -Infrastruktura publiczna - Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013. Kolorystyka elewacji budynku oraz aranżacja i stylistyka wnętrz stołówki z pokojami wypoczynkowymi dla sportowców została określona w Opisie założeń koncepcji elewacji i aranżacji wnętrz budynku stołówki z pokojami wypoczynkowymi dla sportowców który stanowi załączniki Nr 10 do SIWZ. Do wyceny należy przyjąć ceny materiałów i urządzeń określonych w w/w załączniku. Zamawiający posiada aktualne pozwolenie na budowę wydane przez Starostę Przeworskiego, znak AB.7351-4-41/07- decyzja numer Nr 4-45/07 z dnia 12.07.2007 r. 3.2. Wykonanie sufitu podwieszanego akustycznego w sali gimnastycznej przy ZS w Tryńczy. Dźwiękochłonny sufit podwieszany o współczynniku pochłaniania dźwięków w klasie A (zgodnie z ogólnymi wytycznymi akustycznymi ) na całej powierzchni nad boiskiem oraz widownią, pomiędzy dźwigarami dachowymi. Część dźwiękochłonną stanowią płyty z rdzeniem z wełny szklanej o wysokiej gęstości, pokryte bardzo mocną tkaniną z włókna szklanego. Powierzchnia sufitu podwieszanego z płyt z włókien mineralnych z rastrami o wymiarach 600 x 1200 mm.3.3. Przebudowę i zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń strychu w obiekcie Zespołu Szkół w Tryńczy na pracownie plastyczną i obserwatorium astronomiczne; Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania strychu nieużytkowego w istniejącym budynku zaplecza sali gimnastycznej na cele sal dydaktycznych (plastycznej i astronomicznej) została zaprojektowana w technologii tradycyjnej. W ramach przebudowy zaprojektowano roboty budowlano-montażowe obejmujące przestrzeń istniejącego strychu oraz dachu czterospadowego. Zaprojektowano roboty rozbiórkowe, ocieplenie całego stropu poddasza. W celu zapewnienia komunikacji zaprojektowano dobudowę dwóch biegów schodowych w istniejącej klatce schodowej. W pomieszczeniach poddasza zaprojektowano wentylację nawiewno-wywiewną poprzez ściany zewnętrzne oraz stropodach budynku. Istniejący budynek zaplecza sali gimnastycznej posiada przyłącz energii elektrycznej z wewnętrzną instalacją elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną oraz ciepłowniczą, które przeznacza się do przebudowy w zakresie przestrzeni poddasza. Projektowane poddasze po przebudowie i zmianie sposobu użytkowania będzie wyposażane w instalację elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną. Budynek jako całość nadal ogrzewany będzie z kotłowni własnej z indywidualnego kotła gazowego. Zakres robót obejmuje m.in.: - prace przygotowawcze i rozbiórkowe, - przebudowę istniejącej klatki schodowej, - wydzielenie na strychu pomieszczeń przyszłych sal/ pracowni plastycznej i astronomicznej oraz pomieszczeń pomocniczych typu; korytarz, WC ogólny, pomieszczenie techniczne, klatka schodowa, - montaż nowoprojektowanej stolarki okiennej, - ocieplenie istniejące dachu i zabudowę w systemie GKF, - montaż instalacji elektrycznych wewnętrznych oraz sanitarnych (wod- kan i CO), - roboty wykończeniowe ścian i posadzek. Zamawiający posiada pozwolenie na budowę wydane przez Starostę Przeworskiego, znak AB.6740.225.13- decyzja numer Nr 219/13 z dnia 28.05.2013 r. 3.4. Remont pomieszczeń w budynku szkoły w Tryńczy na przystosowanie sal dla przedszkola; Zadanie obejmuje remont pomieszczeń na parterze istniejącego skrzydła południowego - budynku ZS w Tryńczy - w zakresie poprawiającym estetykę i funkcjonalność sal dydaktycznych przedszkola. Przewidziany zakres prac w pomieszczeniach parteru budynku Zespołu Szkół w Tryńczy jako obiekt szkolnictwa po przebudowie nie zmieni swej dotychczasowej funkcji. Zakres robót obejmuje m.in. - roboty rozbiórkowe wyposażenia łazienek (sanitariatów ) na parterze, - montaż nowych urządzeń sanitarnych typu przedszkolnego w remontowanych sanitariatach- dostosowanie do obowiązujących wymogów, - zbicie miejscowo tynków wewnętrznych oraz wykonanie (odtworzenie) nowych, drobne prace wykończeniowe i remontowe łazienki oraz istniejących sal dydaktycznych przedszkola; malowanie ścian i sufitów doposażenie w pochwyty w sanitariacie oraz w miejscach tego wymagających, - wyposażenie w nowe meble typu przedszkolnego spełniające obowiązujące wymogi dla przedszkoli. 4. Roboty budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie w związku z tym należy uwzględnić właściwe zabezpieczenie placu budowy, a prace prowadzić w sposób umożliwiający bezpieczne użytkowanie pozostałych pomieszczeń (szkoły i sali gimnastycznej). 5. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od 3.1. do 3.4. oraz zakres robót do wykonania został określony w specyfikacji technicznej wykonania robót, dokumentacji projektowej, w przedmiarze robót oraz opisie założeń koncepcji elewacji i aranżacji wnętrz które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.: Załącznik Nr 7 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Załącznik Nr 8 Dokumentacja projektowa, Załącznik Nr 9 Przedmiar robót, Załącznik Nr10 Opis założeń koncepcji elewacji i aranżacji wnętrz budynku stołówki z pokojami wypoczynkowymi dla sportowców. 6. Określone w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, opisie założeń koncepcji elewacji i aranżacji wnętrz typy, producenci, marki, znaki towarowe materiałów i urządzeń podano dla określenia wymaganego standardu technicznego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych opisywanym pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą w wysokości 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BS Jarosław Nr 29 9096 0004 2005 0021 2881 0001 z dopiskiem - przetarg nieograniczony - oznaczenie sprawy UIB.271.1.2014 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Tryńcza 37-204 Tryńcza (księgowość) pok. nr 15, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug-tryncza.e-zet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach