Przetargi.pl
Poczęstunek dla uczestników spotkań publicznych- Gmina Radomin

Gmina Radomin ogłasza przetarg

  • Adres: 87-404 Radomin, Radomin 1a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6837522
  • Data zamieszczenia: 2012-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radomin
    Radomin 1a 1a
    87-404 Radomin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6837522
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poczęstunek dla uczestników spotkań publicznych- Gmina Radomin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa z usługą polegającą na zapewnieniu poczęstunku dla uczestników spotkań publicznych, w postaci podania w 2 przerwach w trakcie trwania spotkania: kawy, herbaty, mleka do kawy, cukru, wody mineralnej, ciastek oraz obiadu składającego się z jednego ciepłego dania (drugie danie ), dla 100 osób łącznie. Zamówienie obejmuje także uprzątnięcie miejsca udostępnionego do wydawania posiłków oraz umycie naczyń. 1.1. Ilość osób - uczestników spotkań podzielona jest na 2 grupy, po 50 osób każda. 1.2. Spotkania dla 2 grup odbędą się w ciągu 2 dni: 1 grupa - dnia 08.10.2012r., 2 grupa - dnia 09.10.2012r. 1.3. Czas trwania spotkania dla każdej z grup - 4 godziny efektywne. Początek spotkań w każdym dniu - godz. 11:00 1.4. Miejsce prowadzenia spotkań publicznych i jednocześnie dostarczenia zamówienia: Świetlica wiejska w Radominie, Radomin 34, 87-404 Radomin. 1.5. Zamawiający udostępni zaplecze kuchenne Świetlicy w Radominie na czas - w trakcie wykonania zamówienia. 2. Sporządzony przez wykonawcę i załączony do oferty, kosztorys ofertowy - tabela elementów scalonych, stanowi dokument pomocniczy dla oceny poprawności i prawidłowości sporządzenia i obliczenia ceny oferty. 3.Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, udostępniona będzie na stronie internetowej Urzędu Gminy Radomin: www.radomin.pl - BIP- Menu przedmiotowe - przetargi- przetargi zamówień publicznych - PO KL, po uprzednim zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP. Wymienione dokumenty będą także udostępniane wykonawcom w siedzibie zamawiającego -Urząd Gminy Radomin pok. Nr 15, w godz. od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 550000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomin.pl BIP- Menu przedmiotowe-przetargi- przetargi zamówień publicznych - PO KL
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach