Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla osób bezrobotnych Powiatu nakielskiego o nazwie Blok doradczy z elementami komunikacji elektronicznej

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Dąbrowskiego 46
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 386 76 10 , fax. 0-52 386 76 13
  • Data zamieszczenia: 2012-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Dąbrowskiego 46 46
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 386 76 10, fax. 0-52 386 76 13
    REGON: 09251274800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla osób bezrobotnych Powiatu nakielskiego o nazwie Blok doradczy z elementami komunikacji elektronicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych Powiatu nakielskiego o nazwie Blok doradczy z elementami komunikacji elektronicznej. 2. Cel szkolenia Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy na temat poszukiwania pracy, poruszania się po rynku pracy oraz nabycie przez uczestników umiejętności podstawowej obsługi komputera. 3. Liczba uczestników Szkolenie przeznaczone jest dla 20 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią lub Filii w Szubinie. 4. Liczba godzin szkolenia Wymagana liczba godzin szkolenia to 150h dla każdego uczestnika szkolenia w tym: Blok zajęć z zakresu doradztwa - 80 godzin. Blok zajęć z zakresu obsługi komputera - 70 godzin 5. Czas trwania i sposób organizacji szkolenia a. Szkolenie musi być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. b. Łączny czas trwania zajęć w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. c. Przez jedną godzinę należy rozumieć: 60 minut - 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy, przy czym długość przerwy może być ustalona w sposób elastyczny. Zajęcia nie mogą kończyć się przerwą. d. Realizacja szkolenia odbywać będzie się w ciągu 5 dni tygodnia od poniedziałku do piątku. Zajęcia powinny rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 8.00, a kończyć nie później niż o godz. 17.00. Liczba godzin zajęć każdego dnia musi być pełna. 6. Miejsce realizacji szkolenia a. Zajęcia muszą odbywać się w Nakle nad Notecią. Wykonawca zobowiązany jest w Wykazie pomieszczeń oraz sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ wskazać dokładny adres miejsca odbywania zajęć wraz z dokładnym opisem pomieszczeń oraz z informacją o prawie do jego dysponowania. b. Sala do zajęć w warunkach codziennego użytkowania powinna mieć przeznaczenie wykładowe lub konferencyjne musi być wyposażona w odpowiednią, do liczby uczestników, liczbę stolików i miejsc siedzących, właściwie oświetlona, przewietrzana. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom szkolenia swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywa się szkolenie (tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody). 7. Materiały dydaktyczne i catering a. Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać w pierwszym dniu szkolenia bezzwrotnie materiały dydaktyczne z logo EFS przygotowane przez Wykonawcę w postaci długopisu, zeszytu, podręcznika lub skryptu zawierającego zakres tematyczny zawarty w programie szkolenia. Materiały dydaktyczne muszą uwzględniać zakres tematyczny dotyczący realizowanego szkolenia. b. Odbiór powyższych materiałów dydaktycznych potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika podpisaniem stosownego oświadczenia. c. Wykonawca powinien zapewnić każdego dnia szkolenia catering w postaci: kawy, herbaty lub napojów zimnych w ilości min. 0,5 l na osobę. Wykonawca gwarantuje również podanie każdemu uczestnikowi szkolenia 1 bułki dziennie z wędliną, serem lub warzywami. 8. Zakres szkolenia a. Szkolenie powinno obejmować część teoretyczną i praktyczną z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej z danego zakresu (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl), b. Szkolenie musi być zrealizowane zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem MPiPS z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 2003r. Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.), c. Szkolenie musi być przeprowadzone zgodnie z programem szkolenia sporządzonym wg wzoru (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz zapisami wskazanymi w niniejszych szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia. d. W programie zajęć powinny zostać uwzględnione następujące tematy: Zakres merytoryczny szkolenia. I. Blok tematyczny z zakresu doradztwa zawodowego: 1. Samoocena 2. Określenie słabych i mocnych stron 3. Predyspozycje zawodowe 4. Możliwości zwiększenie swoich umiejętności zawodowych 5. Poruszanie się po rynku pracy - metody szukania pracy - analiza niepowodzeń w poszukiwaniu pracy - co to jest rynek pracy - dokumenty aplikacyjne i ich analiza - autoprezentacja i umiejętności interpersonalne - zasady przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych 6. Jak cię zwidzą tak cię piszą czyli jak wygląd wpływa na pierwszą ocenę potencjalnego pracownika II. Blok obejmujący zagadnienia komunikacji elektronicznej 1. Umiejętność obsługi przeglądarek internetowych 2. Umiejętność obsługi poczty elektronicznej, założenie konta pocztowego, drukowanie. 3. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych w komputerze - cv, list motywacyjny Uczestnicy maja zapoznać się z podstawowymi funkcjami/programami systemu operacyjnego Windows i Microsoft Office w zakresie niezbędnym do uzyskania w/w umiejętności. Każdy z bloków tematycznych musi prowadzić osoba posiadająca odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe. Do zajęć z obsługi komputera Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi swobodny dostęp do samodzielnego stanowiska z komputerem. Zapewnić należy również minimum jedną drukarkę dla całej grupy w celu umożliwienia swobodnego drukowania. e. Osoba, która w trakcie odbywania szkolenia przebywać będzie 80% czasu na zwolnieniu lekarskim nie może uzyskać zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. f. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia wszystkich uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. Okres ubezpieczenia obejmie cały okres trwania szkolenia i należy go uwzględnić w całkowitym koszcie szkolenia. g. Zamawiający dopuszcza możliwości przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego, w ramach programu zajęć w ostatnim dniu szkolenia w celu zweryfikowania wiedzy uczestników. Czas egzaminu nie może być jednak dłuższy niż 2 godziny. h. W pkt. 7 Programu szkolenia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest do opisania sposobu sprawdzania efektów szkolenia. 9. Zaświadczenia a. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy muszą otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z § 75 ust. 3 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. nr 279 poz. 1641) zawierające: - numer z rejestru, - imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, - nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, - formę i nazwę szkolenia, - okres trwania szkolenia, - miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, - tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, - podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniowa przeprowadzającą szkolenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Posiadanie Akredytacji Kuratora Oświaty i certyfikatu jakości ISO
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupnaklo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach