Przetargi.pl
Organizacja na terenie kraju - w odległości nie większej, niż 100 km od granic administracyjnych Torunia - wypoczynku letniego w roku 2015 dla 30 dzieci w wieku od 7 do 12 lat, z rodzin zagrożonych patologią społeczną, w szczególności problemem alkoholowym, korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu.

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Konstytucji 3 Maja 40c
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6508565 , fax. 56 6486447
  • Data zamieszczenia: 2015-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu
    ul. Konstytucji 3 Maja 40c 40c
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6508565, fax. 56 6486447
    REGON: 00572128200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja na terenie kraju - w odległości nie większej, niż 100 km od granic administracyjnych Torunia - wypoczynku letniego w roku 2015 dla 30 dzieci w wieku od 7 do 12 lat, z rodzin zagrożonych patologią społeczną, w szczególności problemem alkoholowym, korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja na terenie kraju - w odległości nie większej, niż 100 km od granic administracyjnych Torunia - wypoczynku letniego w roku 2015 dla 30 dzieci w wieku od 7 do 12 lat, z rodzin zagrożonych patologią społeczną, w szczególności problemem alkoholowym, korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie więcej jednak niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Organizator wypoczynku zapewnia: 1.bazę lokalową - dopuszcza się możliwość zakwaterowania dzieci w domkach drewnianych lub pawilonach murowanych, z dostępem do pełnego węzła sanitarnego (ciepła woda dostępna przez całą dobę); 2. baza lokalowa wraz z wyposażeniem powinna być estetyczna, urządzenia sprawne; 3. całodzienne wyżywienie - 4 posiłki dziennie, w tym jeden gorący: śniadanie, obiad składający się co najmniej z dwóch dań, podwieczorek i kolacja, z tym, że : w dniu przyjazdu za wystarczające uznaje się zapewnienie posiłków licząc od obiadu, natomiast w dniu wyjazdu za wystarczające uznaje się zapewnienie śniadania (do oferty Wykonawca winien dołączyć jadłospis wraz z wyszczególnieniem gramatury, który będzie realizowany podczas pobytu); 4. realizację zajęć z zakresu profilaktyki uzależnień w wymiarze co najmniej 1 godziny dziennie przez czas trwania turnusu, przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje; 5. przeprowadzenie ankiet wśród uczestników wypoczynku i przedstawienie opracowania wyników ankiet bezpośrednio po zakończonym turnusie, według załączonego wzoru stanowiącego załącznik do istotnych warunków umownych; 6. sporządzenie sprawozdania merytorycznego podsumowującego wyniki zrealizowanego przedmiotu umowy, w terminie 14 dni od zakończenia ostatniego turnusu, które winno zawierać: 1) opis przebiegu realizacji przedmiotu zamówienia, potwierdzonego dokumentacją fotograficzną i wynikami ankiet, 2) wnioski wynikające z analizy zrealizowanego przedmiotu umowy, 3) trudności i ich przyczyny w realizacji przedmiotu zamówienia, 4) wykaz informacji udostępnianych do publicznego rozpowszechniania; 7. w czasie trwania turnusów Wykonawca zapewnia bezpieczne warunki wypoczynku i codzienną, całodobową opiekę uprawnionych wychowawców zgodnie z normami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67 ze zm.) Liczba uczestników wypoczynku pozostających pod opieką jednego wychowawcy nie może przekraczać 20 osób. W przypadku dzieci do 10 roku życia liczba uczestników pozostających pod opieką jednego wychowawcy nie może przekraczać 15 osób; 8. dowóz dzieci do miejsca pobytu i z powrotem (po zakończeniu turnusu) ubezpieczonymi autokarami (OC i NNW pasażerów) odbywa się na koszt Wykonawcy. Wykonawca zapewnia, co najmniej 2 opiekunów do każdego autokaru na każdorazowy przejazd. Zamawiający wyklucza dowóz dzieci autokarami w godzinach nocnych tzn. między godz. 22.00 a 6.00; 9. ubezpieczenie dzieci w zakresie NNW przez cały okres trwania turnusu kolonijnego (od chwili zbiórki dzieci przed wyjazdem do chwili odbioru dzieci przez rodziców/ opiekunów prawnych w Toruniu); 10. opiekę pielęgniarską oraz lekarską; 11. zorganizowanie co najmniej jednej jednodniowej autokarowej wycieczki; 12. pokrywanie kosztów biletów wstępu; 13. utrzymywanie porządku w miejscu zorganizowanego wypoczynku, w tym codzienne sprzątanie w miejscu zakwaterowania dzieci; 14.charakter świecki organizowanego wypoczynku dzieci. 15. W przypadku stwierdzenia niespełnienia któregokolwiek z warunków określonych w pkt. II.1 - 14 SIWZ, Zamawiający może rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym (koszt transportu dzieci pokrywa Wykonawca) i obciążyć Wykonawcę karą umowną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 550000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Standard obiektu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach