Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie ogłasza przetarg
- Adres: 39-460 Nowa Dęba, ul. M. Curie-Skłodowskiej 1a
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 84612651 w. 158
- Data zamieszczenia: 2009-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie
ul. M. Curie-Skłodowskiej 1a 1a
39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie
tel. 015 84612651 w. 158
REGON: 00056329800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PN-61/NT.IV/09 - Adaptacja pomieszczeń Pogotowia Ratunkowego na Poradnię Zdrowia Psychicznego i Poradnię Leczenia Uzależnień w Szpitalu Powiatowym w Nowej Dębie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na adaptacji pomieszczeń Pogotowia Ratunkowego na Poradnię Zdrowia Psychicznego i Poradnię Leczenia Uzależnień wraz z wykonaniem koniecznych instalacji wewnętrznych w Szpitalu Powiatowym w Nowej Dębie. 1. Zakres robót obejmuje: 1.1 Roboty ogólnobudowlane: a. rozbiórka ścianki aluminiowej wraz z obróbką podwaliny; b. rozbiórka dachu nad ścianką aluminiową; c. rozebranie istniejącego chodnika; d. rozbiórka parapetu okiennego; e. demontaż nieniszczący stolarki okiennej i drzwiowej; f. wykucie z muru ościeżnic stalowych; g. poszerzenie otworów drzwiowych oraz okiennych; h. rozebranie posadzki z tworzyw sztucznych wraz z cokołem drewnianym; i. rozebranie podłoża gruntowego oraz obniżenie poziomu posadzki; j. wykonanie przesklepień; k. uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach; l. wykonanie ścianek działowych; m. dobetonowanie istniejących schodów, przygotowanie podłoża, okładzina schodów; n. roboty tynkarskie ścian, sufitów i oblicowania ścian; o. obróbki blacharskie; p. osadzenie okien, drzwi wewnętrznych i parapetów; q. wykonanie nowej ścianki aluminiowej profil ciepły z przegrodą termiczną wraz z obsadzeniem drzwi aluminiowych; r. izolacje przeciwwilgociowe, przeciwdźwiękowe, przygotowanie podłoża, wykonanie wylewki, ułożenie nowej posadzki wraz z cokolikiem; s. uzupełnienie tynków oraz nałożenie nowych; t. malowanie lamperii oraz ścian i sufitów farbą zmywalną, a także rur i innych elementów stalowych, licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych; u. wykonanie wentylacji grawitacyjnej oraz udrożnienie przewodów wentylacyjnych; v. wykonanie balustrady przy podnośniku dla niepełnosprawnych; w. montaż platformy dla niepełnosprawnych wraz z dostawą i rozruchem; x. roboty zewnętrzne tj.: docieplenie cokoła oraz ościeży płytami styropianowymi, obróbki blacharskie, wykonanie chodnika. y. wywóz materiałów z rozbiórki. 1.2 Roboty instalacji sanitarnych: a. wykonanie rurociągów z.w.u., c.w.u.; b. wykonanie instalacji kanalizacyjnej; c. montaż armatury ( baterii umywalkowych, umywalek, muszli ustępowych, zaworów odcinających, podgrzewaczy wody itp.); d. wykonanie prób szczelności instalacji. 1.3 Roboty instalacji centralnego ogrzewania: a. demontaż nieniszczący grzejników wraz z zaworami termostatycznymi; b. wykonanie rurociągów c.o. z malowaniem; c. montaż grzejników stalowych płytowych z zaworami termostatycznymi; d. płukanie instalacji c.o; e. wykonanie prób szczelności. 1.4 Roboty elektryczne: a. demontaż nieniszczący opraw oświetleniowych, gniazd wtykowych i łączników; b. wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych; c. montaż rozdzielnic wraz z osprzętem; d. montaż osprzętu (opraw, gniazd wtykowych, łączników); e. wykonanie stosownych pomiarów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 5 000 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: Oferenci winni spełniać wymagania określone w art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wg art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: a. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - na załączniku nr 2 SIWZ. b. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a. Wykaz, co najmniej jednego lub więcej, wykonanego należycie zamówienia o podobnym charakterze tj.: budynki związane ze Służbą Zdrowia, szkołach i budynkach użyteczności publicznej, sieciach handlowych o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 200 000 zł wraz z VAT, wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert. Wykaz sporządzony przez Wykonawcę powinien zawierać: przedmiot zamówienia, wartość brutto z VAT, okres realizacji, nazwę i adres odbiorcy zamówienia i należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty ujęte w wykazie zostały wykonane należycie (referencje); b. Stwierdzające, że osoby sprawujące bezpośredni nadzór nad realizacją zadania muszą posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane oraz być członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - Kierownik Budowy - uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; - Kierownik robót - uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych; - Kierownik robót - uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych. 4. Wykonawca udzieli 3 letniej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy. 5. Wykonawcy winni złożyć ofertę zabezpieczoną wymaganym wadium i przygotowaną zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ. 6. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: Oprócz dokumentów wymienionych w pkt VI.2 i VI.3, oferta winna zawierać: 1. Formularz Oferta cenowa - na załączniku nr 1 SIWZ. 2. Podpisany i parafowany na każdej stronie wzór umowy - na załączniku nr 3 SIWZ. 3. Kosztorysy pełne obejmujące wszystkie roboty, sporządzone z podziałem na elementy jak w formularzu oferty, zawierający ceny jednostkowe robót wraz z narzutami (bez VAT), wykaz materiałów z cenami bez VAT, z podaniem nośników cenotwórczych ( stawka rg, narzuty, zysk). 4. Oświadczenie sporządzone przez Wykonawcę, że roboty budowlane określone ofertą zostaną wykonane siłami własnymi lub wykaz podwykonawców. 5. Formularz Zwrot wadium - na załączniku nr 6 SIWZ. 6. Potwierdzenie złożenia wadium. W formie pieniężnej jako pierwsza strona oferty. 7. Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność jest prowadzona w formie spółki cywilnej. W przypadku spółki cywilnej, wymagane jest złożenie wymaganych zaświadczeń, odpisów rejestrów działalności przez każdego uczestnika spółki oddzielnie, a formularze Oferta cenowa i Oświadczenia oraz pozostałe załączniki oferty winny być podpisane przez wszystkich uczestników spółki. Każda strona załączników do oferty winna być podpisana przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoznowadeba.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie WLZ w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury wraz z wymianą instalacji wewnętrznej w sali widowiskowo-kinowej
Dodano: 2016-07-27 - Remont parkietu w sali 23 Miejskiego Ośrodka Kultury w Jarosławiu
Dodano: 2016-07-27 - ZG.270.1.4.2016; Wykonanie i naprawy szlaków zrywkowych drewna w Nadleśnictwie Ustrzyki Dolne - II postępowanie
Dodano: 2016-07-27 - Remont kładek przy obiektach mostowych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 988 Babica - Warzyce: Zad. Nr 1 - remont kładki dla pieszych przy moście przez potok bez nazwy w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 988 Babica - Warzyce w km 23+160 strona prawa w miejscowości Kalembina; Zad. Nr 2 - remont kładki dla pieszych przy moście przez potok Pstrągówka w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 988 Babica - Warzyce w km 26+276 strona lewa w miejscowości Wiśniowa
Dodano: 2016-07-27 - Podniesienie jakości kształcenia w ZS w Zarzeczu, poprzez budowę Sali gimnastycznej i zakup nowoczesnego wyposażenia dydaktycznego oraz przebudowę istniejącej Sali gimnastycznej - I część - Budowa Sali gimnastycznej w ZS w Zarzeczu z łącznikiem oraz przebudowa istniejącej Sali gimnastycznej.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w Polańczyku - Zacisze
Dodano: 2016-07-27 - Rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków bytowych w miejscowości Solina do przepustowości Qśr.d=920 m3/d
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1247R Brzyska Wola - Słoboda (Kolonia Polska) w km 0+950 - 1+930 w miejscowości Brzyska Wola i Słoboda
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja dróg na os. Rozwadów w Stalowej Woli.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa szatni sportowej przy stadionie wielofunkcyjnym w Młodowie i przebudowa boiska sportowego w Lisich Jamach
Dodano: 2016-07-27