Przetargi.pl
PN-27/NT.IV/09 - Przebudowa (adaptacja) magazynu TR do potrzeb dyspozytorni i zespołów wyjazdowych Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie.

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie ogłasza przetarg

  • Adres: 39-460 Nowa Dęba, ul. M. Curie-Skłodowskiej 1a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 84612651 w. 158
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie
    ul. M. Curie-Skłodowskiej 1a 1a
    39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie
    tel. 015 84612651 w. 158
    REGON: 00056329800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoznowadeba.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PN-27/NT.IV/09 - Przebudowa (adaptacja) magazynu TR do potrzeb dyspozytorni i zespołów wyjazdowych Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na adaptacji magazynu TR wraz z wykonaniem koniecznych instalacji wewnętrznych do potrzeb dyspozytorni i zespołów wyjazdowych Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie. 1. Zakres robót obejmuje: 1.1 Roboty ogólnobudowlane: a. Demontaż nieniszczący obudowy ścian i stropu, drzwi, okien, obróbek blacharskich daszka nad wejściem, krat okiennych, konstrukcji stalowej wewnętrznej podtrzymującej obudowę stropu oraz ryglówki dla okien i drzwi zewnętrznych; b. Rozebranie posadzki z płytek; c. Montaż konstrukcji stalowej: słupów, rygli, belek; d. Roboty tynkarskie, wykładzinowe i malarskie konstrukcji; e. Obudowa ścian i sufitów; f. Wykonanie obróbek blacharskich i uszczelnień systemowych; g. Osadzenie drzwi i okien; h. Reperacja i uzupełnienie posadzki z izolacją poziomą i cokołem; i. Montaż grawitacyjnych kanałów z nasadami, wycięcie otworów i osadzenie kratek wentylacyjnych, montaż wywietrzaków dachowych; j. Montaż daszka nad wejściem; k. Roboty zewnętrzne, dojście. 1.2 Roboty instalacji sanitarnych: a. Wykonanie rurociągów z.w.u., c.w.u.,oraz cyrkulacji; b. Wykonanie instalacji kanalizacyjnej; c. Montaż armatury ( baterii umywalkowych, umywalek, muszli ustępowych, zaworów odcinających itp.); d. Wykonanie prób szczelności instalacji. 1.3 Roboty instalacji centralnego ogrzewania: a. Demontaż nieniszczący grzejników wraz z zaworami termostatycznymi; b. Wykonanie rurociągów c.o. z malowaniem; c. Montaż grzejników stalowych płytowych z zaworami termostatycznymi; d. Płukanie instalacji c.o; e. Wykonanie prób szczelności; 1.4 Roboty elektryczne: a. Demontaż nieniszczący opraw oświetleniowych, gniazd wtykowych i łączników; b. Wykonanie przyłącza SZR wraz z opomiarowaniem; c. Wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych; d. Montaż rozdzielnic wraz z osprzętem; e. Montaż osprzętu (opraw, gniazd wtykowych, łączników); f. Wykonanie stosownych pomiarów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 7 000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: Oferenci winni spełniać wymagania określone w art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wg art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: a. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - na załączniku nr 2 SIWZ. b. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a. Wykaz, co najmniej jednego lub więcej, wykonanego należycie zamówienia o podobnym charakterze tj.: budynki związane ze Służbą Zdrowia, szkołach i budynkach użyteczności publicznej, sieciach handlowych o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 400 000 zł wraz z VAT, wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert. Wykaz sporządzony przez Wykonawcę powinien zawierać: przedmiot zamówienia, wartość brutto z VAT, okres realizacji, nazwę i adres odbiorcy zamówienia i należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty ujęte w wykazie zostały wykonane należycie (referencje); b. Stwierdzające, że osoby sprawujące bezpośredni nadzór nad realizacją zadania muszą posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane oraz być członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - Kierownik Budowy - uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; - Kierownik robót - uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych; - Kierownik robót - uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych. 4. Wykonawca udzieli 3 letniej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy. 5. Wykonawcy winni złożyć ofertę zabezpieczoną wymaganym wadium i przygotowaną zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ. 6. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: Oprócz dokumentów wymienionych w pkt III.2) 2 i III.2) 3, oferta winna zawierać: 1. Formularz Oferta cenowa - na załączniku nr 1 SIWZ. 2. Podpisany i parafowany na każdej stronie wzór umowy- na załączniku nr 3 SIWZ. 3. Kosztorysy pełne obejmujące wszystkie roboty, sporządzone z podziałem na elementy jak w formularzu oferty, zawierający ceny jednostkowe robót wraz z narzutami (bez VAT), wykaz materiałów z cenami bez VAT, z podaniem nośników cenotwórczych ( stawka rg, narzuty, zysk). 4. Oświadczenie sporządzone przez Wykonawcę, że roboty budowlane określone ofertą zostaną wykonane siłami własnymi lub wykaz podwykonawców. 5. Formularz Zwrot wadium - na załączniku nr 6 SIWZ. 6. Potwierdzenie złożenia wadium. W formie pieniężnej jako pierwsza strona oferty. 7. Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność jest prowadzona w formie spółki cywilnej. W przypadku spółki cywilnej, wymagane jest złożenie wymaganych zaświadczeń, odpisów rejestrów działalności przez każdego uczestnika spółki oddzielnie, a formularze Oferta cenowa i Oświadczenia oraz pozostałe załączniki oferty winny być podpisane przez wszystkich uczestników spółki. Każda strona załączników do oferty winna być podpisana przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoznowadeba.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach