Gmina Międzyrzec Podlaski ogłasza przetarg
- Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 833 712 496
- Data zamieszczenia: 2020-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzec Podlaski
ul. Warszawska 20
21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
tel. 833 712 496
REGON: 30237428000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://miedzyrzecgmina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad inwestycją dotyczącą rozbudowy, przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku byłej szkoły na centrum aktywności i integracji społecznej wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie pełnienia obowiązków Inspektora Nadzoru nad inwestycją dotyczącą rozbudowy, przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku byłej szkoły na centrum aktywności i integracji społecznej wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą. 2. Usługi będące przedmiotem zamówienia obejmują przede wszystkim czynności określone w pkt. 2.1 i 2.4. SIWZ, jako nadzór w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej oraz instalacji elektrycznych poprzez współudział inspektorów branżowych, posiadających uprawnienia budowlane bez ograniczeń w poszczególnych specjalnościach/zakresach zgodnie z pkt. 4.2.3 SIWZ. 3. Inwestycja, której dotyczy niniejsze zamówienie prowadzona będzie w obrębie działki nr 312 w miejscowości Strzakły, 21-560 Międzyrzec Podlaski. Przedmiot zamówienia objęty nadzorem inwestorskim dotyczy całej inwestycji, której zakres obejmuje n/w części (podział zgodny z podziałem zamówienia na roboty budowlane): a) część 1 zamówienia– „Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku byłej szkoły na centrum aktywności i integracji społecznej wraz z niezbędną infrastrukturą, budowa wiaty oraz budowa indywidualnej oczyszczalni ścieków ”. Zakres robót między innymi obejmuje: 1) roboty budowlane części projektowanej (m. in.: roboty przygotowawcze ziemne, roboty ziemne, roboty fundamentowe; roboty murowe i żelbetowe, ścianki działowe, dach- konstrukcja i pokrycie, stolarka i ślusarka okienna i drzwiowa, podłoża, posadzki, podłogi, tynki i okładziny wewnętrzne, malowanie, elementy ślusarsko- kowalskie, elewacja i roboty zewnętrzne); 2) roboty budowlane części istniejącej (m. in.: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, roboty fundamentowe; roboty murowe i żelbetowe, ścianki działowe, dach- konstrukcja i pokrycie, stolarka i ślusarka okienna i drzwiowa, podłoża, posadzki, podłogi; tynki i okładziny wewnętrzne, malowanie, elementy ślusarsko-kowalskie, elewacja i roboty zewnętrzne); 3) roboty sanitarne (m. in.: instalacja centralnego ogrzewania; instalacja technologiczna; instalacja wodociągowa; instalacja kanalizacyjna; instalacja wentylacji i klimatyzacji); 4) roboty elektryczne (m. in.: demontaż starych instalacji urządzeń i osprzętu oraz montaż nowych instalacji w tym: tablice rozdzielcze; roboty izolacyjne; montaż przewodów wewnątrz budynku; montaż osprzętu elektrycznego gniazd i wyłączników, przycisków; montaż opraw oświetleniowych; pomiary elektryczne; instalacje niskoprądowe RTV; instalacje niskoprądowe sieci logiczne; instalacje uziemiające; instalacja odgromowa, demontaż starych instalacji urządzeń i osprzętu; 5) instalacje gazowe w tym wpięcie instalacji wewnętrznej gazowej budynku do instalacji gazowej zbiornika na gaz płynny 6) zagospodarowanie terenu: istniejące elementy do rozbiórki (m. in.: utwardzenia, budynek, osadnik ścieków oraz ogrodzenie), wiata ( m. in.: roboty przygotowawcze ziemne, roboty ziemne, roboty fundamentowe, roboty murowe, konstrukcja wiaty/ pokrycie dachu, podłoża, posadzki, podłogi, ściany elewacyjne), utwardzenie terenu(m. in.: dojazdy, parkingi, dojścia), zieleń, elementy zewnętrzne (m. in.: ławki; kosze na śmieci; tablica ogłoszeniowa; donice kwiatowe betonowe; stojak rowerowy), plac zabaw, siłownia zewnętrzna, ogrodzenie, 7) przyłącze wodociągowe; 8) przyłącze kanalizacji sanitarnej; 9) przyłącze elektryczne (m. in.: sieci zewnętrzne, WLZ, RG, napęd bramy; linia kablowa oświetlenia teren; tablice rozdzielcze; montaż przewodów); 10) instalacja solarna i kocioł na biomasę; 11) budowa oczyszczalni ścieków, obejmująca m. in.: instalacje kanalizacji sanitarnej, instalacje kanalizacji technologicznej, instalacje kanalizacji- ścieki oczyszczone, studzienki, separator, przepompownie ścieków surowych, przepompownie ścieków oczyszczonych, oczyszczalnie ścieków, drenaż rozsączający 16x12m ø 110 w rozstawie 1,0 m, w kopcu o wymiarach 17,5 x14,5m,; studzienkę rozdzielcza, studzienkę zbiorczą, przewód kan. grawitacyjnej PCV 160; L= 280,0 m; i= 2,0%; przewód kanalizacji tłocznej PE50; L= 5,5m Uwaga: Budynek byłej szkoły w miejscowości Strzakły wpisany jest do Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków pod nr 2924. b) część 2 zamówienia– „Budowa sceny zadaszonej oraz budowa zbiornika na gaz o poj. V=4,85 m3 wraz z zewnętrzną instalacją gazową”. Zakres robót między innymi obejmuje: 1) Prace budowlane z zakresu budowy sceny zadaszonej w tym w szczególności: roboty przygotowawcze ziemne, roboty ziemne, roboty fundamentowe, żelbetowe, dach- konstrukcja i pokrycie, podłoża, posadzki, podłogi, przyłącze elektryczne, instalacja elektryczną dla sceny, 2) Prace budowlane z zakresu budowy zbiornika na gaz o poj. V=4,85 m3 wraz z zewnętrzną instalacją gazową w tym w szczególności: montaż instalacji gazowej ze zbiornikiem o poj. 4,85 m3 z przyłączem i szafą gazową, zewnętrzną instalację gazową, instalacje elektryczne, ogrodzenie butli - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71240000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. 2. Wraz z ofertą Wykonawca składa pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego złożone na zasadach określonych w rozdziale 4.4 – 4.5 SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad inwestycją dotyczącą rozbudowy, przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku byłej szkoły na centrum aktywności i integracji społecznej wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą”
Dodano: 2021-02-22 - Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad inwestycją dotyczącą termomodernizacji budynku szkoły w miejscowości Misie.
Dodano: 2021-01-29 - Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad inwestycją dotyczącą termomodernizacji budynku szkoły w miejscowości Misie.
Dodano: 2020-12-18 - „Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad inwestycjami dotyczącymi rozbudowy SUW w Rzeczycy oraz budowy punktów pomiaru przepływu i ciśnienia na sieci (15 punktów) z rozbudową systemu wizualizacji sieci wodociągowej”
Dodano: 2020-10-30 - „Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad inwestycją dotyczącą budowy linii napowietrznej nN oświetlenia drogowego podwieszonego w miejscowości Przychody”
Dodano: 2020-10-01 - „Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad inwestycją dotyczącą budowy linii napowietrznej nN oświetlenia drogowego podwieszonego w miejscowości Przychody”
Dodano: 2020-08-28 - Przetarg nieograniczony na opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. „Adaptacja i remont budynku biurowego i garażowego przy ul. Diamentowej 4 w Lublinie na potrzeby Lubelskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białej Podlaskiej wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną”
Dodano: 2020-07-16 - „Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej Remontu i przebudowy budynków Szpitala w Opolu Lubelskim i Poniatowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach opcji.”
Dodano: 2020-05-22 - „Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej Remontu i przebudowy budynków Szpitala w Opolu Lubelskim i Poniatowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach opcji.”
Dodano: 2020-05-08 - Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad inwestycją dotyczącą budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wysokie.
Dodano: 2020-04-07