Przetargi.pl
„Rozbudowa SUW w Rzeczycy oraz budowa punktów pomiaru przepływu i ciśnienia na sieci (15 punktów) z rozbudową systemu wizualizacji sieci wodociągowej”

Gmina Międzyrzec Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 712 496
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzec Podlaski
    ul. Warszawska 20
    21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 833 712 496
    REGON: 30237428000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://miedzyrzecgmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa SUW w Rzeczycy oraz budowa punktów pomiaru przepływu i ciśnienia na sieci (15 punktów) z rozbudową systemu wizualizacji sieci wodociągowej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Rozbudowie SUW w Rzeczycy, (działka nr 601/1)oraz budowie punktów pomiaru przepływu i ciśnienia na sieci (15 punktów) z rozbudową systemu wizualizacji sieci wodociągowej na następujących nr działek: 363 i 364- Halasy; 415- Jelnica; 479- Krzewica; 100- Łuniew;924- Misie;298/3-Puchacze;1043 i 1045- Rogoźnica; 601/1- Rzeczyca; 935- Strzakły; 833-Tuliłów; 896- Żabce, Gmina Międzyrzec Podlaski. 2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej: 2.1. część 1 zamówienia – Rozbudowa SUW w Rzeczycy Rozbudowa SUW w Rzeczycy w ramach realizowanego projektu „ROZBUDOWA STACJI UJĘCIA I UZDATNIANIA WODY (BUDOWA ZBIORNIKÓW STALOWYCH WRAZ Z INSTALACJAMI ZEWNĘTRZNYMI, BUDOWA INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ, PRZEBUDOWA OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO, WYKONANIE UTWARDZENIE TERENU, WYMIANA OBUDOWY STUDNI, PRZEBUDOWA OGRODZENIA W MIEJSCOWOŚCI RZECZYCA) Prace budowlane dotyczące rozbudowy SUW obejmują swym zakresem: − budowę dwóch fundamentów pod dwa zbiorniki magazynowania wody czystej o pojemności 200m3 każdy. Płyta fundamentowa pod zbiornik żelbetowa wylewana z betonu C20/25 zbrojona stalą AIII i AI o grubości 80cm posadowioną na podsypce piaskowej i warstwie z chudego betonu. − budowę dwóch zbiorników retencyjno-wyrównawczych, pionowych, jednokomorowych o pojemności V=200m3 i średnicy nominalnej dn. 7000mm, które służą do magazynowania wody pitnej oraz posiadają aktualny atest higieniczny do wody pitnej. − - rozbudowę ogrodzenia (montaż nowego ogrodzenia wraz furtką i bramą z gotowych elementów wraz z prefabrykowanym lub wylewanych monolitycznie cokołem) − wykonanie utwardzenia terenu (opaska dookoła projektowanych zbiorników i dodatkowe utwardzenie terenu) o powierzchni ok 350,0m2 − wykonanie międzyobiektowych zewnętrznych instalacji wod-kan, w tym: instalacji kanalizacyjnej t. j. przelew i spust wody ze zbiornika, instalacji wodociągowej t. j. rurociągi wody uzdatnionej do i ze zbiorników wody czystej, hydranty technologiczne nadziemne DN 80, − rozbudowę zestawu hydroforowego do wydajności 180m3/h, − remont studni obejmujący wymianę obudowy studni głębinowej wraz z orurowaniem ze stali kwasoodpornej (zakres obejmuje również likwidację nasypów przy studniach oraz istniejących obudów), − montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby SUW o mocy min 20,7kWP za pomocą typowych konstrukcji wsporczych posadowionych na fundamentach, − montaż instalacji elektryczno-technologicznych pomiędzy poszczególnymi obiektami, − rozbudowę istniejącego oświetlenia zewnętrznego, − rozbudowę szafy sterującej, − rozdzielnicę elektryczną ZK-3a z wył. p.pożarowym, − montaż monitoringu stacji w celu nadzoru obiektu. Zakres robót do wykonania, a dokładnie dobór rozwiązań powinien uwzględniać specyfikę funkcjonowania oraz warunki użytkowania obiektu (z uwzględnieniem infrastruktury towarzyszącej). Zabezpieczenie antykorozyjne elementów narażonych na działanie czynników szkodliwych musi wykazywać trwałość nie krótszą niż zadeklarowany przez Wykonawcę okres gwarancji i rękojmi. Poprzez montaż instalacji fotowoltaicznej należy rozumieć wykonacie robót montażowych zgodnie z projektem budowlanym oraz przygotowanie zgłoszenia instalacji wraz załącznikami do właściwego zakładu energetycznego w celu zawarcia umowy na sprzedaż energii elektrycznej. 2.2. część 2 zamówienia – Budowa punktów pomiaru przepływu i ciśnienia na sieci (15 punktów) z rozbudową systemu wizualizacji sieci wodociągowej. Prace budowlane dotyczące budowy 15 punktów pomiaru przepływu i ciśnienia obejmują swym zakresem wykonanie : − montażu przepływomierzy DN150 (13 szt. w wersji do zabudowy w studni (12 w studniach nowoprojektowanych, 1 w studnie istniejącej), 2 szt. w wersji do zabudowy doziemnej), − montażu przetworników ciśnienia, − montażu tuleikołnierzowychΦ160/150 – 1 kpl., − montażu zasuw odcinających, − słupków telemetrycznych z modułem transmisji danych GSM/GPRS, − studni DN1200 z włazem żeliwnym Φ625 i stopniami złazowymi – 12 szt. − instalacji PV (na słupie) zasilająca punkt pomiarowy – 5 instalacji − słupków telemetrycznych z obudową, − monitoringu parametrów sieci poprzez aplikację, dostęp do serwera WEBz indywidualnym loginem i hasłem, − stanowisko operatorskie – 1 kpl. Szczegółowy zakres monitoringu parametrów sieci: − monitorowanie parametrów poprzez przeglądarkę internetową (z indywidualnym loginem i hasłem). Monitorowane parametry to:  ciśnienie,  temperatura medium,  przepływ,  temperatura zewnętrzna,  stan naładowania akumulatorów, - w przypadku rozładowania wskazany numer GSM otrzyma informację o rozładowaniu,  otwarcie słupka telemetrycznego - w przypadku otwarcia wskazany numer GSM otrzyma informację o otwarciu,  możliwość ustawienia progów ciśnienia max. i min.  możliwość generowania wykresów oraz raportów mierzonych wielkości w dowolnym okresie czasu, Szczegółowy zakres instalacji PV: − Kompletny słup posadowiony na fundamencie. Autonomiczny (tzw. wyspowy) system fotowoltaiczny (regulator ładowania solarny, akumulator 2x 220Ah min 1300 cykli do 30% głębokości rozładowania 24V, Szczegółowe parametry stanowiska operatorskiego: − praca na środowisku 64bit, − pełne stanowisko serwera danych z dodatkowym zasilaniem gwarantowanym UPS, − monitor min 22”, − telewizor min 55”, − osprzęt i okablowanie, − drukarka laserowa ze skanerem, − licencja runtime dla aplikacji do 5000 zmiennych, − serwer licencyjny, − Zabezpieczona komunikacja HTTPS dla obiektu Web, − driver dla wysyłania/odbioru SMS-ów, Modbus master i slave, SMTP, OPC, − pełny klient sieciowy WEB min szt. 3, − dostęp do elementów ActiveX. − dostęp do bibliotek DLL, − tworzenie bazy danych, − ekrany główne z odświeżeniem mx 2s, − dodatkowe ekrany funkcyjne nie mniej niż 30, − rozwiniecie poszczególnych elementów z poziomu ekranu główne, − menu obsługi dodatkowych funkcji ( czas pracy urządzeń, ilość cykli załączeń, stan filtrów), − wykresy trendów w czasie rzeczywistym i historyczne do 5 lat, − możliwość wydruku trendów wraz z opisem, − możliwość modyfikacji wyświetlania wykresów trendów co do parametrów i ilości obiektów, − generowanie raportów obiektowych i bilansowych wg zaleceń min 10 wzorów, − serwer rejestracji alarmów i zdarzeń z rejestracja każdego użytkownika i możliwością opisu zdarzenia, − możliwość generowania komunikatów SMS dla poszczególnych zdarzeń i alarmów, − graficzna prezentacja statusu obiektów (praca, awaria, tryb auto, tryb manualny,odstawiony itp.), − możliwość zdalnego sterowania obiektami poprzez indywidualne konto operatora, − zdalny dostęp poprzez przeglądarkę WWW na wybrane ekrany projektu. Dodatkowo w ramach zadania należy: − po wykonaniu punktów pomiarowych wykonać, − próby ciśnieniowe sieci, − dezynfekcję sieci, − płukanie sieci,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1.1. w zakresie części 1 zamówienia:10.000,00PLN (słownie zł: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 1.2. w zakresie części 2 zamówienia:5.000,00PLN (słownie zł: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu;(wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Banku Spółdzielczy w Międzyrzecu Podlaskim nr konta:85 8039 0006 0000 0000 0443 0006 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy:IN.271.42.2020.EJ/AD- Część nr ………” (należy wskazać nr części, na którą składana jest oferta Wykonawcy). b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.). 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonychw art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) w formie umożliwiającej złożenie skutecznego roszczenia skierowanego do Gwaranta. 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 14. UWAGA:W związku z utrudnieniami związanymi z otrzymaniem przez Wykonawców dokumentów w postaci gwarancji wadialnych sporządzonych w formie pisemnej (oryginał dokumentu z własnoręcznym podpisem) ze względu na ograniczenia funkcjonowania banków i zakładów ubezpieczeń związane z ogłoszonym w Polsce stanem epidemiologicznym, Zamawiający dopuszcza wniesienie gwarancji wadialnych w formie elektronicznej (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby umocowanej do reprezentowania gwaranta). W przypadku wniesienia wadium w formie elektronicznej, dokument nie może zawierać informacji, iż „gwarancja wygasa w momencie zwrotu oryginału dokumentu". Wadium w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wnosi się przed upływem terminu składania ofert na adres poczty elektronicznej:urzad@miedzyrzecgmina.pl
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. 2. Wraz z ofertą Wykonawca składa pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego, złożone na zasadach określonych w rozdziale 4.4 – 4.5 SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzpz podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach