Przetargi.pl
Budowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa wraz z budową, przebudową i rozbudową infrastruktury towarzyszącej oraz dostawą wyposażenia

NADLEŚNICTWO JÓZEFÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 23-460 Józefów, ul. Leśna 46
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48 530 427 152
  • Data zamieszczenia: 2024-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: NADLEŚNICTWO JÓZEFÓW
    ul. Leśna 46
    23-460 Józefów, woj. lubelskie
    tel. +48 530 427 152
    REGON: 950014989
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://jozefow.lublin.lasy.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa wraz z budową, przebudową i rozbudową infrastruktury towarzyszącej oraz dostawą wyposażenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia budowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Józefów wraz z budową, przebudową i rozbudową infrastruktury towarzyszącej oraz dostawą wyposażenia biura. 4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1) Zadanie 1 - Budowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Józefów wraz z infrastrukturą towarzyszącą w zakresie: budowa budynku administracyjnego, wolnostojącego, 2 kondygnacyjnego, z wydzieloną klatką schodową i z windą, o powierzchni użytkowej 617,75 m2 i powierzchni pomocniczej 282,66 m2 (branża: konstrukcyjna, elektryczna, sanitarna), w tym w szczególności: ściany zewnętrzne i wewnętrzne, stropy i konstrukcja i pokrycie dachu, posadzki i podłogi, tynki, malowanie, okładziny ścienne, stolarka okienna i drzwiowa, dźwig osobowy, elewacje,  przyłącze elektroenergetyczne zalicznikowe, instalacja wewnętrzna linii zasilających, montaż rozdzielnic elektrycznych, instalacja odgromowa i uziemiająca, instalacja głównego wyłącznika przeciwpożarowego prądu, instalacja gniazdowa, instalacja oświetlenia ogólnego, instalacja awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, instalacja systemu alarmu pożaru, instalacja systemu alarmu napadowego, instalacja systemu przyzywowego, instalacja kontroli dostępu, instalacja monitoringu, instalacja teletechniczna, instalacja agregatu prądotwórczego, kanał sanitarny grawitacyjny, studnie rewizyjne, instalacja gazowa ziemna i wewnętrzna, instalacja c.w.u i c.o., pompa ciepła, magazyn energii, instalacja kanalizacji sanitarnej, armatura sanitarna, wentylacja mechaniczna, klimatyzacja, udostępnienie obiektu dla osób z niepełnosprawnością ruchową: rampa najazdowa, układ komunikacyjny, winda, zaplecze sanitarne, w tym:a) Podzadanie 1 - Przebudowa linii napowietrznej nN na kablową w ramach likwidacji kolizji istniejącej infrastruktury z budową budynku administracyjnego Nadleśnictwa Józefów, w zakresie: demontaż linii i urządzeń, ułożenie linii kablowych, szafy kablowe, oświetlenie uliczne, b) Podzadanie 2 - Budowa przyłącza wodociągowego, w zakresie: przyłącze wodociągowe z rur od miejsca włączenia do studni wodomierzowej i połączenie z istniejącym odcinkiem przyłącza za studnia oraz do studni wodomierzowej do projektowanego budynku biurowego układając na głębokości min. 1,50m od docelowego poziomu terenu,c) Podzadanie 3 - Budowa chodników przy budynku biura, w zakresie: budowa chodników i opaski przy budynku, wykonanie obramowania z obrzeża palisadowego, krawężnika oraz palisady – obramowanie, ułożenie nawierzchni na chodnikach i opaskach z klinkieru drogowego.d) Podzadanie 4 - Budowa parkingu dla interesantów przy biurze wraz z dwoma miejscami do ładowania pojazdów elektrycznych, w zakresie: wykonanie nowej podbudowy wraz z nadaniem odpowiednich spadków podłużnych i porzecznych, ułożenie obramowania z krawężników, ułożenie nawierzchni na parkingu z klinkieru drogowego, wykonanie linii segregacyjnych (pasów dzielących) na parkingu i miejscach ładowania, samochodów elektrycznych.e) Podzadanie 5 - Dostawa wyposażenia biura, w zakresie: armatura sanitarna, osprzęt elektryczny, lustra, logotypy, litery przestrzenne, oznakowane budynku, zestaw do wideokonferencji, drzwi, płytki gresowe i podłogowe, cokoliki, panele podłogowe i akustyczne, profile, listwy przypodłogowe, fototapeta, okładziny ścienne, sufit podwieszany, balustrada, parapety.2) Zadanie 2 - Przebudowa ogrodzenia nr inw. 105/5, w zakresie: rozbiórki istniejącego odrodzenia wykonanego w różnych technologiach (murowane, z siatki oraz panelowe), wykonanie nowego ogrodzenia w systemie elementów prefabrykowanych o jednolitym charakterze (w miejscu rozbiórki istniejącego) o wysokości 1,5 m oraz 2,0 m, zakup i montaż elektrycznych bram przesuwnych pomalowanych w kolorze ogrodzenia, doprowadzenie instalacji elektrycznej pod automatykę bram.3) Zadanie 3 - Przebudowa z rozbudową parkingu nr inw. 220/1237, w zakresie: rozbiórki istniejącego parkingu wraz z obramowaniem, rozebranie warstwy podbudowy parkingu, nawierzchnia z parkingu (betonowa kostka brukowa) przeznaczona do rozebrania musi zostać złożona na paletach i przekazana zamawiającemu, Wykonanie nowej podbudowy wraz z nadaniem odpowiednich spadków podłużnych i porzecznych, przełożenie kostki przy istniejącym budynku Nadleśnictwa w celu wyregulowania wysokości oraz zniesienia barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych, ułożenie obramowania z krawężników oraz z obrzeży betonowych, zarówno obrzeża jak i krawężniki posadowione na ławie betonowej z oporem, ułożenie nawierzchni na drogach wewnętrznych i parkingach z klinkieru drogowego, wykonanie linii segregacyjnych (pasów dzielących) na parkingach z kostki, budowa chodników przy parkingu.4) Zadanie 4 - Budowa systemu odwodnienia wgłębnego dla parkingu i budynku administracyjnego, w zakresie: wykonanie systemu odwodnienia liniowego z drenażem francuskim, wykonanie odwodnienia połaci dachowej projektowanego budynku administracyjnego, poprzez wpięcie do projektowanej kanalizacji deszczowej.5) Zadanie 5 - Przebudowa drogi dojazdowej z rozbudową placu przy zapleczu technicznym nr inw. 220/373 w zakresie: rozbiórki istniejącego placu przy zapleczu technicznym wraz z obramowaniem (w tym schodów i pochylni dla osób niepełnosprawnych), rozebranie warstwy podbudowy, nawierzchnia z parkingu (betonowa kostka brukowa) przeznaczona do rozebrania musi zostać złożona na paletach i przekazana zamawiającemu, wykonanie nowej podbudowy wraz z nadaniem odpowiednich spadków podłużnych i porzecznych, ułożenie obramowania z krawężników oraz z obrzeży betonowych. Zarówno obrzeża jak i krawężniki posadowione na ławie betonowej z oporem, ułożenie nawierzchni na drodze dojazdowej z klinkieru drogowego, ułożenie nawierzchni na placu i parkingu z betonowej kostki brukowej (kostka prostokątna z mikrofazą), wykonanie linii segregacyjnych (pasów dzielących) na parkingach z kostki.6) Zadanie 6 - Budowa instalacji fotowoltaicznej na gruncie o mocy 50kWp na terenie nadleśnictwa Józefów w zakresie: wykonanie przyłącza kablowego, montaż konstrukcji pod panele fotowoltaiczne, montaż paneli fotowoltaicznych, układanie kabli po stronie DC, montaż rozdzielnicy elektrycznej AC/DC, montaż inwertera fotowoltaicznego, wykonanie instalacji po stronie AC, prace łączeniowe, pomiary pomontażowe.7) Zadanie 7 - Budowa stacji ładowania pojazdów elektrycznych w zakresie: budowa złącza kablowego, wykonanie przyłącza kablowego, prace łączeniowe, pomiary pomontażowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 100.000,00 (słownie: sto tysięcy złotych).12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Bank: PKO BP S.A. 0/Biłgorajnumer konta: 44 1020 5385 0000 9802 0027 8663z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: S.270.20.2024”12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niżw okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda miała wartość minimum 7.000.000 zł brutto /słownie siedem milionów zł/ i polegała na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej, o kubaturze nie mniejszej niż. 1.500,00 m3, przy czym przez budynek użyteczności publicznej rozumie się budynek, o którym mowa w § 3 pkt 6) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówieniai skierują do jego realizacji:a) min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami objętymi przedmiotem zamówienia.b) min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika robót sanitarnych) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami objętymi przedmiotem zamówienia.c) min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami objętymi przedmiotem zamówienia.DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓWUDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres robót (w tym kubaturę budynku), aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.2) Zgodnie z orzeczeniem TSUE C-387/14 (ESAPROJEKT) /odpowiedź na pytanie czwarte/ Zamawiający wskazuje, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w przypadku korzystania z podmiotów udostępniających zasoby na podstawie art. 118 ustawy Pzp Wykonawca lub minimum jeden Wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie lub minimum jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu wskazane w pkt. 6.1.4, ppkt. 1) SWZ - dotyczy to konieczności wykazania doświadczenia wynikającego z powtarzalności wykonanych robót tj. wykonania minimum 2 robót przez jeden podmiot.3) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2024 r, poz. 725) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu.4) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551).5) Zgodnie art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przez „budowę” w rozumieniu zapisów SWZ rozumie się wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego.6) Zgodnie z art. 3 pkt 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przez „przebudowę” w rozumieniu zapisów SWZ rozumie się wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji; w przypadku dróg są dopuszczalne zmiany charakterystycznych parametrów w zakresie niewymagającym zmiany granic pasa drogowego.7) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach