Powiat Kraśnicki ogłasza przetarg
- Adres: 23-204 Kraśnik, Aleja Niepodległości 20
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-06-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Kraśnicki
Aleja Niepodległości 20
23-204 Kraśnik, woj. lubelskie
REGON: 431019490 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-krasnicki/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Kraśniku do potrzeb osób niepełnosprawnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Dostosowanie budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Kraśniku do potrzeb osób niepełnosprawnych”.2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu dofinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych robót budowlanych dotyczących obiektów służących rehabilitacji w związku z potrzebami osób niepełnosprawnych, z wyjątkiem rozbiórki tych obiektów w Zespole Szkół Specjalnych w Kraśniku.3. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:1) skucie warstw posadzki w piwnicy,2) usunięcie gruntu do poziomu spodu istniejących ław fundamentowych,3) weryfikację głębokości posadowienia istniejących fundamentów oraz głębokości podszybia projektowanego trzonu windy - podbicie istniejących fundamentów, gdy wykaże to przeprowadzona weryfikacja,4) wykop pod fundament szybu windowego,5) wykonanie warstw konstrukcyjnych pod posadzki,6) zbrojenie i zalewanie ław fundamentowych,7) zbrojenie szybu windowego i opartych na nim belek podciągów i fragmentów stropów żelbetowych,8) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych istniejących i projektowanych oraz szybu windowego,9) systematyczne dokonywanie rozbiórek stropów na poszczególnych kondygnacjach, w miarę postępu robót budowy szybu windowego,10) wykucie otworów w ścianach sąsiednich szybu pod drzwi wewnętrzne na poszczególnych kondygnacjach,11) wykonanie nadszybia szybu wraz z jego ociepleniem w części strychowej budynku,12) roboty wykończeniowe po przekuciach i rozbiórkach związanych budową szybu windowego,13) uszczelnienie stropu szybu windowego po obwodzie dylatacji wzdłuż istniejących ścian na wszystkich kondygnacjach, 14) montaż windy dla osób z niepełnosprawnościami,15) wykonanie zasilania windy osobowej - maszynownia w wybudowanym szybie,16) wykonanie tablic bezpiecznikowych,17) uszczelnienie stropu szybu windowego po obwodzie dylatacji wzdłuż istniejących ścian,18) wymianę okna usytuowanego w granicy działki na poziomie piwnicy oraz wymianę w dwóch miejscach fragmentów izolacji termicznej ścian zewnętrznych ze styropianu na wełnę mineralną i wykończeniem tykiem cienkowarstwowym,19) wyburzenie ściany działowej na schodach wewnętrznych wiodących na poddasze z montażem fragmentu balustrady o pionowych pętach,20) wstawienie balustrady zapobiegającej omyłkowe zejście do piwnicy,21) ocieplenie ściany klatki schodowej na wysokości poddasza,22) wykonanie docieplenia sufitu klatki schodowej wraz z sufitem podwieszanym o odporności ogniowej,23) wstawienie klapy oddymiającej w dachu wraz z montażem ławy kominiarskiej stopni schodowych,24) wykucie otworów z założeniem nadproży, pod projektowane do zamontowania drzwi w nowo powstałych pomieszczeniach,25) wykucie otworu i wstawienie drzwi,26) wykucie otworu w ścianie zewnętrznej z istniejącymi oknami na poziomie piwnicy i parteru oraz montaż drzwi zewnętrznych oraz okna,27) wykonanie zadaszenia żelbetowego nad drzwiami wejściowymi,28) uzupełnienie fragmentów izolacji termicznej ściany zewnętrznej po wykuwaniu otworów pod drzwiami i oknem w przedsionku widny,29) dostosowanie pomieszczeń sanitarnych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,30) wydzielenie pożarowe klatki schodowej K1,31) wydzielenie kotłowni pod względem pożarowym poprzez obudowanie stropu do klasy odporności ogniowej,32) remont schodów zewnętrznych i budowę pochylni dla osób z niepełnosprawnościami,33) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji wod.-kan. w pomieszczeniach sanitarnych,34) wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego oraz ewakuacyjnego na ciągach komunikacyjnych,35) wykonanie instalacji oddymienia klatki schodowej K1,36) wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego oraz instalacji sygnalizacji przekroczenia zawartości gazu w pomieszczeniu kotłowni, wykonanie instalacji przeciwporażeniowej,37) wykonanie innych robót nie wymienionych w niniejszym ustępie, a ujętych w dokumentacji projektowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.4) Zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający określa minimalne warunki w tym zakresie, tj.:A) doświadczenie:Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące swym zakresem instalację/budowę/dobudowę/montaż dźwigu osobowego w budynku użyteczności publicznej.B) kwalifikacje zawodowe:Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże iż dysponuje osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia oraz będą pełnić funkcje określone przepisami Prawa budowlanego, w następujących specjalnościach i posiadające niżej wymienione doświadczenie zawodowe:I. co najmniej 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,II. co najmniej 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,III. co najmniej 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji poszczególnych kierowników, jeżeli posiadają oni odpowiednie uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w danej branży.Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie oświadczenia złożonego w ofercie dotyczącego osób wyznaczonych do pełnienia funkcji kierownika budowy, kierowników robót branżowych – Wykonawca poda w ofercie imię i nazwisko ww. osób, numer i specjalność uprawnień budowlanych.Osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy - Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334 ze zm).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-10
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa wraz z budową, przebudową i rozbudową infrastruktury towarzyszącej oraz dostawą wyposażenia
Dodano: 2024-06-27 - Remont nawierzchni dróg powiatowych
Dodano: 2024-06-27 - Kontynuacja programu kompleksowej gospodarki ściekowej w gminie Janów Lubelski (Etap II)
Dodano: 2024-06-26 - Poprawa szkolnej infrastruktury sportowej na terenie gminy Łabunie
Dodano: 2024-06-26 - Budowa budynku gospodarczego dla OSP Łukowa
Dodano: 2024-06-26 - Termomodernizacja budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim przy ulicy Żwirki i Wigury 2.
Dodano: 2024-06-25 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Lasy Gmina Kraśnik – I Etap
Dodano: 2024-06-25 - „Budowa Przedszkola Samorządowego w Komarówce Podlaskiej”
Dodano: 2024-06-24 - Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej, edukacyjnej, kulturalnej oraz poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych Gminy Trawniki.
Dodano: 2024-06-24 - Wymiana nawierzchni tartanowej w budynku hali lekkoatletycznej w Zespole Szkół Elektronicznych w Lublinie przy ulicy Wojciechowskiej 38
Dodano: 2024-06-24