Przetargi.pl
Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej, edukacyjnej, kulturalnej oraz poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych Gminy Trawniki.

GMINA TRAWNIKI ogłasza przetarg

  • Adres: 21-044 Trawniki, 605
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA TRAWNIKI
    605
    21-044 Trawniki, woj. lubelskie
    REGON: 431019840
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://trawniki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej, edukacyjnej, kulturalnej oraz poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych Gminy Trawniki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa żłobka w miejscowości Trawniki:Zakres obejmuje budowę nowoprojektowanego budynku żłobka, wolnostojącego, parterowego bez podpiwniczenia wraz z zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej, zewnętrzną zalicznikową linią kablową, nową instalacją oświetlenia terenu, utwardzeniami terenu i nasadzeniem zieleni – zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę.Zakres prac obejmować będzie w szczególności:- branżę budowlaną (roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; fundamenty; podłoże posadzki parteru; konstrukcja nadziemia; dach; ślusarka drzwiowa i okienna, elewacja; tynki i okładziny wewnętrzne; sufity podwieszane; posadzki; wyposażenie; opaska wokół budynku; miejsca postojowe; ogrodzenie; zieleń),- branżę sanitarną (przyłącze wodociągowe i przyłącze kanalizacji sanitarnej do budynku; wewnętrzne instalacje sanitarne – pompa ciepła, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja wodociągowa, instalacja hydrantowa, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja wentylacji; zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej),- branżę elektryczną (zasilanie; zewnętrzne instalacje elektryczne; rozdzielnice elektryczne; WLZ-ty; trasy kablowe; instalacja oświetlenia podstawowego i awaryjnego; instalacja gniazd i siły; instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych; instalacja fotowoltaiczna; prace dodatkowe),- branżę telekomunikacyjną (rurociąg kablowy dla potrzeb operatorów telekomunikacyjnych; trasy kablowe; system okablowania strukturalnego; system telewizji przemysłowej CCTV IP; system sygnalizacji włamania i napadu SSWiN; instalacja systemu przywoławczego w toaletach dla niepełnosprawnych; instalacja systemu rejestracji czasu pobytu dzieci w placówce oświatowej; instalacja domofonowa; dokumentacja powykonawcza).Modernizacja, w tym poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych stanowiących własność Gminy Trawniki (biblioteka, szkoła, świetlice)Do zakresu zadania należy:1. Przebudowa wraz z rozbudową istniejącego budynku biblioteki wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Struża Kolonia.Zakres obejmuje przebudowę i rozbudowę istniejącego budynku biblioteki (o nowe pomieszczenia w postaci sali wielofunkcyjnej z magazynkiem, zapleczem socjalnym, toaletą dla osób niepełnosprawnych oraz pomieszczenie porządkowe) wraz z przebudową kanalizacji sanitarnej, budową bezodpływowych zbiorników na ścieki, przebudową infrastruktury teletechnicznej oraz utwardzenia trenu – zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę.Zakres prac obejmować będzie w szczególności:- branżę budowlaną (roboty rozbiórkowe, roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; fundamenty; podłoże posadzki parteru; ściany parteru, dach; stolarka i ślusarka; elewacja; tynki i okładziny wewnętrzne; posadzki; utwardzenie terenu; chodniki, pochylnia i schody zewnętrzne; drogi i parking; ogrodzenie; biały montaż i wyposażenie),- branżę sanitarną (technologia pompy ciepła; instalacja centralnego ogrzewania; instalacja wodociągowa; instalacja kanalizacji sanitarnej; instalacja klimatyzacji freonowej; instalacja wentylacji; zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej),- branżę elektryczną (zasilanie; zalicznikowe linie kablowe; oświetlenie terenu; tablice elektryczne; część istniejąca – modernizacja instalacji oświetleniowej; instalacja oświetleniowa; instalacja gniazd i siły; instalacja połączeń wyrównawczych i odgromowa; prace dodatkowe; instalacja fotowoltaiczna).2. Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej w OleśnikachZakres prac obejmować będzie w szczególności:- wymianę stolarki okiennej (na okna PCV),- wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej (na aluminiową), w budynku Szkoły Podstawowej w Oleśnikach – zgodnie z dokumentacją projektową.3. Modernizacja remizo – świetlicy w m. Siostrzytów.Zakres prac obejmować będzie w szczególności:- wymianę stolarki okiennej i parapetów wewnętrznych,- wymianę stolarki drzwiowej,- naprawę konstrukcji dachu poprzez dodanie nowych krokwi do istniejących,- wymianę części łat pod pokrycie,- wymianę pokrycia dachów, części obróbek blacharskich, dostosowania rynien i rur spustowych,- instalację nowego napisu podświetlanego „OSP SIOSTRZYTÓW”,- wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku remizo – świetlicy o minimalnej łącznej mocy 18,7 kW, ale nie większej niż 22 kW., - wykonanie instalacji klimatyzacji (2 jednostki zewnętrzne, 3 jednostki wewnętrzne),- wykonanie instalacji powietrznej pompy ciepła o mocy 16 KW na potrzeby CO i CWU.Do Wykonawcy należy również demontaż istniejącego kotła c.o. wraz z jego wyniesieniem i złożeniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz wykonanie niezbędnych napraw w miejscach po usuniętej starej instalacji (szpachlowanie oraz malowanie farbą w kolorze ściany).Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.4. Modernizacja budynku remizo – świetlicy w m. Biskupice.Zakres prac obejmować będzie w szczególności:- wymianę rynien i rur spustowych wraz z montażem nowych mocowań, pasów podrynnowych i nadrynnowych,- wymianę obróbek blacharskich,- ocieplenie ścian budynku łącznie ze ścianami fundamentowymi,- wymianę sufitu podwieszanego wraz z dociepleniem i nowym oświetleniem,- wyrównanie ściany północnej świetlicy,- malowanie pomieszczeń i boksu garażowego,- wykonanie wylewki poziomującej w boksie garażowym wraz z wykonaniem posadzki żywicznej,- wymianę stolarki okiennej, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych wraz z narożnikami i pełną obróbką glifów,- wymianę drzwi zewnętrznych,- wymianę bramy garażowej na segmentową z napędem i drzwiami wejściowymi,- wykonanie opaski wokół budynku oraz wykonanie nawierzchni przed wjazdem do garażu,- instalację nowego napisu podświetlanego „OSP BISKUPICE”,- wykonanie instalacji elektrycznych.Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.5. Modernizacja remizo – świetlicy w m. Oleśniki.Zakres prac obejmować będzie w szczególności:- wymianę poszycia dachu na starej części budynku, części obróbek blacharskich,- wymianę i dostosowanie rynien i rur spustowych,- ocieplenie ścian budynku łącznie ze ścianami fundamentowymi,- ocieplenie stropów i stropodachu,- wymianę stolarki okiennej i parapetów wewnętrznych i zewnętrznych wraz z narożnikami i pełną obróbką glifów,- wymianę stolarki drzwiowej,- wykonanie opaski wokół budynku oraz wykonanie nawierzchni przed wjazdem do garażu,- wykonanie instalacji fotowoltaicznej o łącznej minimalnej mocy 15,4 kWp typu on-grid zlokalizowanej na dachu remizo – świetlicy,- instalację nowego napisu podświetlanego „OSP KSRG OLEŚNIKI”.Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.6. Modernizacja remizo – świetlicy w m. Dorohucza.Zakres prac obejmować będzie w szczególności:- wymianę poszycia dachu, orynnowania i obróbek blacharskich,- ocieplenie i izolacja stropów,- ocieplenie ścian budynku łącznie ze ścianami fundamentowymi.- demontaż boazerii, wykonanie niezbędnej naprawy wraz z malowaniem i wymianą instalacji elektrycznej.- demontaż podłogi drewnianej, wymiana na terakotę i ocieplenie.- wymianę stolarki okiennej, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych wraz z narożnikami i pełną obróbką glifów. - wymianę stolarki drzwiowej.- wykonanie opaski wokół budynku oraz wykonanie nawierzchni przed wjazdem do garażu.- wymianę ogrodzenia na panelowe z bramą wjazdową przesuwną i furtką.- instalację nowego napisu podświetlanego „OSP DOROHUCZA”.- wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku remizo – świetlicy o minimalnej łącznej mocy 10,45 kW, ale nieprzekraczającej mocy przyłączeniowej obiektu, która wynosi 11 kW,- wykonanie instalacji klimatyzacji (1 jednostka zewnętrzna, 1 jednostka wewnętrzna),- wykonanie instalacji powietrznej pompy ciepła o mocy 12 KW na potrzeby CO i CWU.Do Wykonawcy należy również demontaż istniejącego kotła c.o. wraz z jego wyniesieniem i złożeniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz wykonanie niezbędnych napraw w miejscach po usuniętej starej instalacji (szpachlowanie oraz malowanie farbą w kolorze ściany).Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. 7. Modernizacja remizo – świetlicy w m. Pełczyn.Zakres prac obejmować będzie w szczególności:- wymiana poszycia dachowego bez zmiany ukształtowania konstrukcji dachu,- wymiana orynnowania,- izolacja fundamentów przeciw wilgociowa oraz termiczna , - montaż paneli fotowoltaicznych na dachu o łącznej mocy 9,88 kWp, - montaż pompy ciepła powietrze- woda wraz z osprzętem,- montaż zbiornika CWU zasilanego z pompy ciepła – dystrybucja przez istniejącą instalację wodną, - wykonanie ocieplenia ścian i podmurówki, - wykonanie opaski z odpływami wody z rynien,- wykonanie nowego orynnowania,- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,- ocieplenie stropu, - ułożenie kostki przed wjazdem do garażu i wejściem do budynku,- modernizacja instalacji elektrycznej,- modernizacja podłogi, w części obiektu- wykonanie tynków wewnętrznych suchych w części obiektu- wykonanie sufitu systemowego wraz z instalacją opraw oświetleniowych w części obiektu, - wykonanie klimatyzacji (1 jednostka zewnętrzna, 2 jednostki wewnętrzne),- wykonanie napisu podświetlanego „OSP PEŁCZYN”.Do Wykonawcy należy również demontaż istniejącego kotła c.o. wraz z jego wyniesieniem i złożeniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz wykonanie niezbędnych napraw w miejscach po usuniętej starej instalacji (szpachlowanie oraz malowanie farbą w kolorze ściany).Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. 8. Modernizacja remizo – świetlicy w m. Struża.Zakres prac obejmować będzie w szczególności:- wymianę poszycia dachowego bez zmiany ukształtowania konstrukcji dachu,- wymianę orynnowania,- izolację fundamentów,- montaż paneli fotowoltaicznych o mocy do 50 kW,- montaż pompy ciepła (powietrze woda) o mocy do 50 kW, - rozprowadzenie instalacji niskotemperaturowej po budynku (grzejniki),- montaż zbiornika CWU zasilanego z pompy ciepła i wykonanie instalacji cwu,- wykonanie termomodernizacji ścian i podmurówki,- remont schodów (2 szt.) oraz rampy dla niepełnosprawnych (1 szt.), - remont opaski wraz z odpływami wody z rynien,- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej (o tych samych wymiarach/bez zmiany wielkości otworów),- ocieplenie stropu,- remont placu przed budynkiem – ułożenie kostki przed wjazdem do garażu i wejściem do budynku,- wymianę instalacji elektrycznej,- wykonanie napisu podświetlanego na budynku „OSP STRUŻA”,- modernizację podłogi w części świetlicowej (tam gdzie nie ma płytek),- wykonanie tynków wewnętrznych suchych (regipsy),- wykonanie sufitu systemowego wraz z instalacją opraw oświetleniowych wpuszczanych, - montaż klimatyzatorów,- wydzielenie pomieszczeń w budynku – kuchnia, łazienka dla niepełnosprawnych i pomieszczenie gospodarcze bez zmiany elementów konstrukcyjnych oraz wykonanie niezbędnych przyłączy.Do Wykonawcy należy również demontaż istniejącego kotła c.o. wraz z jego wyniesieniem i złożeniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz wykonanie niezbędnych napraw w miejscach po usuniętej starej instalacji (szpachlowanie oraz malowanie farbą w kolorze ściany).Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca wniesie wadium w wysokości:A) Dla części I zamówienia 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).B) Dla części II zamówienia 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).2.Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 z późn. zm.).3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego pod numerem:Spółdzielczy Bank Powiatowy Piaski Oddział TrawnikiNr 52 8689 0007 2000 0293 2000 0030z adnotacją „Wadium w postępowaniu „Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej, edukacyjnej, kulturalnej oraz poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych Gminy Trawniki”- część........*”.* wskazać część na którą wykonawca składa ofertęw terminie do dnia składania ofert (decyduje termin wpływu środków na rachunek Zamawiającego).4.Jeżeli wadium jest wnoszone w przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, w innej formie niż pieniężnej, wadium musi dotyczyć wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie np. poprzez wymienienie wszystkich Wykonawców bądź wskazanie, że Wykonawca wskazany w treści gwarancji/poręczenia działa jako pełnomocnik, lider itp.5.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej (umocowanego) przedstawiciela Gwaranta lub Poręczyciela wraz z plikami stanowiącymi ofertę.6.Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.7.Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.8.Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 7, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.9.Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.10.Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu w zakresie:1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;1.2.uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:1.4.1. DLA CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA1.4.1.1 Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie (w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył) jedną (1) robotę budowlaną obejmującą swym zakresem budowę lub przebudowę budynku użyteczności publicznej wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł brutto (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100).Przez wartość 1 roboty budowlanej Zamawiający rozumie roboty budowlane w ramach 1 umowy (1 zadania inwestycyjnego). W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości robót w ramach różnych umów, zamówień i kontraktów.UWAGA! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) lub w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby podmiotu trzeciego, warunek musi być spełniony w całości przez odpowiednio wykonawcę, wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia lub przez podmiot trzeci udostępniający zasoby (Zamawiający nie dopuszcza sumowania potencjału w zakresie doświadczenia).1.4.1.2. Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach:a) konstrukcyjno-budowlanej lub inżynieryjnej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) lub inne uprawnienia uprawniające do kierowania robotami budowlanymi nadane na podstawie przepisów obowiązujących w czasie wydania uprawnień – osoba pełniąca funkcję Kierownika budowy;b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: gazowych, cieplnych, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, wodno- kanalizacyjnych i c.o., - osoba pełniąca funkcję Kierownika robót sanitarnych;c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – osoba pełniąca funkcję Kierownika robót elektrycznych,lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551 z późn. zm.), lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.-Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) tj. osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).UWAGA! W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek w zakresie kadry (personelu) może być spełniony przez jednego Wykonawcę bądź kumulatywnie (łącznie) przez kilku bądź wszystkich Wykonawców.UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której Wykonawca będzie dysponował jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami jednocześnie w kilku ww. specjalnościach.UWAGA! Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć więcej niż jedną ofertę (na dwie części zamówienia) to może, w celu wykazania zdolności technicznych i zawodowych wskazać to samo zadanie i tą samą osobę na większą liczbę części zamówienia, jeżeli potwierdzają one spełnianie warunków na wszystkie części w ramach, których zostaną wykazane.1.4.2 CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA:1.4.2.1.Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie (w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył) dwie (2) roboty budowlane obejmujące swym zakresem budowę lub przebudowę lub modernizację budynku użyteczności publicznej wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto (słownie: milion złotych 00/100) każda z tych robót.Przez wartość 1 roboty budowlanej Zamawiający rozumie roboty budowlane w ramach 1 umowy (1 zadania inwestycyjnego). W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości robót w ramach różnych umów, zamówień i kontraktów.UWAGA! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) lub w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby podmiotu trzeciego, warunek musi być spełniony w całości przez odpowiednio wykonawcę, wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia lub przez podmiot trzeci udostępniający zasoby (Zamawiający nie dopuszcza sumowania potencjału w zakresie doświadczenia).1.4.2.2. Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach:a) konstrukcyjno-budowlanej lub inżynieryjnej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) lub inne uprawnienia uprawniające do kierowania robotami budowlanymi nadane na podstawie przepisów obowiązujących w czasie wydania uprawnień – osoba pełniąca funkcję Kierownika budowy;b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: gazowych, cieplnych, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, wodno- kanalizacyjnych i c.o., - osoba pełniąca funkcję Kierownika robót sanitarnych;c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – osoba pełniąca funkcję Kierownika robót elektrycznych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551 z późn. zm.), lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.-Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) tj. osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).UWAGA! W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek w zakresie kadry (personelu) może być spełniony przez jednego Wykonawcę bądź kumulatywnie (łącznie) przez kilku bądź wszystkich Wykonawców.UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której Wykonawca będzie dysponował jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami jednocześnie w kilku ww. specjalnościach.UWAGA! Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć więcej niż jedną ofertę (na dwie części zamówienia) to może, w celu wykazania zdolności technicznych i zawodowych wskazać to samo zadanie i tą samą osobę na większą liczbę części zamówienia, jeżeli potwierdzają one spełnianie warunków na wszystkie części w ramach, których zostaną wykazane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach