Przetargi.pl
„Termomodernizacja budynku publicznej szkoły podstawowej w miejscowości Misie”

Gmina Międzyrzec Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 712 496
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzec Podlaski
    ul. Warszawska 20
    21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 833 712 496
    REGON: 30237428000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://miedzyrzecgmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja budynku publicznej szkoły podstawowej w miejscowości Misie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na termomodernizacji istniejącego budynku szkoły podstawowej zlokalizowanej w miejscowości Misie, Gmina Międzyrzec Podlaski. 2. Inwestycja, której dotyczy niniejsze zamówienie prowadzona będzie w obrębie budynku szkoły, zlokalizowanego na działkach nr 924 i 925/1 w m. Misie, pod adresem Misie 118, 21-560 Międzyrzec Podlaski. Budynek szkoły jest budynkiem o dwóch kondygnacjach nadziemnych, bez podpiwniczenia, z jednokondygnacyjnym łącznikiem prowadzącym do hali sportowej i jej zaplecza sanitarnego. Powierzchnia zabudowy całego budynku wynosi 1.557,67 m2, kubatura 8.175,75 m3 oraz wymiary w rzucie odpowiednio S x L = 47,85 m x 63,65 m i wysokość ok.8,50 m. Konstrukcja budynku wykonana jest w technologii tradycyjnej, o ścianach murowanych, otynkowanych oraz drewnianej, płatwiowo-kleszczowej konstrukcji dachu. 3. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych, obejmujących swym zakresem: a) modernizację instalacji grzewczej poprzez m.in.: zastosowanie pompy ciepła (zestawu pompowego w postaci kaskady pomp ciepła) typu solanka-woda o mocy min. 200 kW z dolnym źródłem w postaci sond gruntowych; wykonanie instalacji kotłowni, a w tym m.in. montaż zbiorników buforowych, pomp obiegowych, orurowania, armatury oraz osprzętu; wymiana istniejących instalacji centralnego ogrzewania, a w tym grzejników wraz z orurowaniem; doprowadzenie obszarów prowadzonych prac do stanu istniejącego; b) budowę instalacji fotowoltaicznej o mocy nie mniejszej niż PV 11,52kWp, a w tym m.in.: weryfikacja stanu istniejących zabezpieczeń oraz ich wymiana w przypadku rozbieżności w stosunku do założeń projektowych; dostosowanie układu pomiarowo- rozliczeniowego do potrzeb dostawcy i odbiorcy energii; montaż konstrukcji wsporczych (nośnych) na dachach budynku; montaż instalacji uziemienia; montaż modułów fotowoltaicznych; montaż inwertera, aparatury – rozdzielnic wraz z zabezpieczeniami; montaż wewnętrznej i zewnętrznej trasy kablowej, przyłączenie instalacji PV do istniejącej tablicy bezpiecznikowej budynku; uruchomienie systemu zarządzania energią TIK; c) wymianę instalacji oświetlenia na energooszczędne typu LED, a w tym m.in.: demontaż istniejących opraw oświetleniowych; montaż przewodów elektrycznych dla przedłużenia istniejącej instalacji oraz dla potrzeb projektowanego oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego; montaż czujek ruchu w pomieszczeniach sanitariatów, montaż gniazd wtykowych i włączników; wymiana opraw oświetleniowych na typu LED; rozbudowa rozdzielnic o dodatkowe zabezpieczenia przepięciowe i nadmiaroprądowe, funkcję załączania oświetlenia nocnego zegarem astronomicznym oraz inne roboty związane (m.in. montaż głównego wyłącznika pożarowego prądu); odtworzenie tynków w zakresie przeprowadzonych prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 zł). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu;(wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Banku Spółdzielczy w Międzyrzecu Podlaskim nr konta: 85803900060000000004430006 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: IN.271.48.2020.KB”. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.). 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) w formie umożliwiającej złożenie skutecznego roszczenia skierowanego do Gwaranta. 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. 2. Wraz z ofertą Wykonawca składa pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego złożone na zasadach określonych w rozdziale 4.4 – 4.5 SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach