Przetargi.pl
Budowa instalacji energooszczędnego oświetlenia drogowego na terenie Gminy Puławy

Gmina Puławy ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Dęblińska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 874 121 , fax. 818 874 122
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Puławy
    ul. Dęblińska 4
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 818 874 121, fax. 818 874 122
    REGON: 54912800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugpulawy.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa instalacji energooszczędnego oświetlenia drogowego na terenie Gminy Puławy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Budowa instalacji energooszczędnego oświetlenia drogowego na terenie Gminy Puławy w miejscowościach Klikawa – ul. Wspólna i ul. Leśna, Kolonia Góra Puławska, Dobrosławów, Sosnów, Skoki, Kajetanów, Góra Puławska – ul. Powiśle, Bronowice, Niebrzegów, Wólka Gołębska, Zarzecze, Anielin i Borowa. Zakres przedmiotu zamówienia m. in. obejmuje: a) Budowę dziesięciu linii wydzielonych oświetlenia drogowego, tj.: - Klikawa – ul. Wspólna – 37 punktów oświetleniowych; - Klikawa – ul. Leśna – 8 punktów oświetleniowych (oznaczonych w dokumentacji projektowej nr 1-8); - Kolonia Góra Puławska – 16 punktów oświetleniowych; - Dobrosławów - 13 punktów oświetleniowych; - Sosnów – 11 punktów oświetleniowych; - Skoki – 3 punkty oświetleniowe; - Kajetanów – 13 punktów oświetleniowych; - Góra Puławska – ul. Powiśle – 13 punktów oświetleniowych (oznaczonych w dokumentacji projektowej nr 1-2 i 6 – 16); - Bronowice – 37 punktów oświetleniowych; - Zarzecze – 15 punktów oświetleniowych; poprzez posadowienie łącznie 166 słupów oświetleniowych wraz z oprawami oświetlenia zewnętrznego ze źródłem światła typu LED, z zasilaczami wyposażonymi w złącza „NEMA” oraz sterownikami pozwalającymi na sterowanie oprawami przez system indywidualnego sterowania oświetleniem ulicznym wraz z uruchomieniem wybudowanego oświetlenia w systemie posiadanym przez Zamawiającego. b) Rozbudowę czterech linii wydzielonych oświetlenia drogowego poprzez: - Rozbudowę wydzielonej linii oświetlenia w miejscowości Niebrzegów – 6 punktów oświetleniowych (oznaczonych w dokumentacji projektowej nr 2-7); - Rozbudowę wydzielonej linii oświetlenia w miejscowości Wólka Gołębska – 18 punktów oświetleniowych (oznaczonych w dokumentacji projektowej nr 1-2 i 5-20); poprzez posadowienie łącznie 24 słupów oświetleniowych wraz z oprawami oświetlenia zewnętrznego ze źródłem światła typu LED z zasilaczami wyposażonymi w złącza „NEMA” oraz sterownikami pozwalającymi na sterowanie oprawami przez system indywidualnego sterowania oświetleniem ulicznym wraz z uruchomieniem wybudowanego oświetlenia w systemie posiadanym przez Zamawiającego. - Montaż 52 szt. sterowników pozwalających na sterowanie oprawami przez system indywidualnego sterowania oświetleniem ulicznym wraz z uruchomieniem w systemie posiadanym przez Zamawiającego istniejącego oświetlenia drogowego w miejscowości Anielin; - demontaż 3 szt. istniejących opraw i montaż 3 szt. opraw oświetlenia zewnętrznego ze źródłem światła typu LED z zasilaczami wyposażonymi w złącza „NEMA” oraz sterownikami pozwalającymi na sterowanie oprawami przez system indywidualnego sterowania oświetleniem ulicznym wraz z uruchomieniem w posiadanym przez Zamawiającego systemie indywidualnego sterowania istniejącego oświetlenia drogowego w miejscowości Borowa (łącznie 13 opraw). UWAGA: Koszty związane z konfiguracją, wdrożeniem, eksploatacją systemu sterowania oświetleniem (w tym także koszty związane z użytkowaniem interfejsu, licencjami, opłatami serwerowymi, itp.) obciążają Wykonawcę przez okres 10 lat od daty odbioru końcowego inwestycji. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. I pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne”. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy Pzp oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: a) organizację i zagospodarowanie placów budowy, b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placach budowy, c) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, d) ewentualne inne nie wymienione prace, konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, e) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu, f) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnych powykonawczych, g) uzyskanie decyzji właściwego organu na zajęcie pasa drogowego i poniesienia kosztów zajęcia tego pasa według obowiązujących stawek, h) sporządzenie i uzyskanie zatwierdzenia przez właściwy organ projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 zł słownie: trzydzieści tysięcy złotych. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert, w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu (przelew na konto w Nadwiślańskim Banku Spółdzielczym w Puławach nr konta 24 8736 0006 2001 0000 7722 0002) z adnotacją „wadium – Budowa instalacji energooszczędnego oświetlenia drogowego na terenie Gminy Puławy”, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo — kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). Dowód wniesienia wadium (oryginał) należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sekretariacie (pok. 205) Zamawiającego. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Pzp. Jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. Uwaga: Zgodnie z przepisami ustawy Pzp, w świetle art. 46 ust. 4a „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej”. Ponieważ jest to okoliczność skutkująca zatrzymaniem wadium przez Zamawiającego – gwarant, udzielający Wykonawcy gwarancji jest zobowiązany taką okoliczność w wystawianym przez siebie dokumencie przewidzieć.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane wraz z ofertą: a) kosztorysy ofertowe; b) pisemne zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej Wykonawca polega do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – oryginał (jeżeli dotyczy); c) pełnomocnictwo do reprezentacji - oryginał lub notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia (jeżeli dotyczy). Ponadto Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia (na wezwanie Zamawiającego i w terminie wskazanym w wezwaniu) w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w § 5 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach