Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. „Modernizacja zdegradowanego obiektu krytej pływalni Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kraśniku”

Miasto Kraśnik ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 251 540 , fax. 818 252 709
  • Data zamieszczenia: 2020-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kraśnik
    ul. Lubelska 84
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 818 251 540, fax. 818 252 709
    REGON: 52410500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkrasnik.e-biuletyn.pl/index.php?id=51

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. „Modernizacja zdegradowanego obiektu krytej pływalni Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kraśniku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. „Modernizacja zdegradowanego obiektu krytej pływalni Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kraśniku”. 2. Zamówienie jest realizowane w ramach następujących projektów: 1) projektu pn. „Modernizacja zdegradowanego obiektu krytej pływalni Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kraśniku” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna, Działania 13.3 Rewitalizacja obszarów miejskich. 2) projektu pn. „Przebudowa krytej pływalni w Kraśniku” współfinansowanego ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej Ministerstwa Sportu i Turystyki w ramach Programu Modernizacji Infrastruktury Sportowej – Edycja 2017. 3. Zakres robót objętych nadzorem obejmuje m.in.: 1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, 2) przebudowę i rozbudowę istniejącego obiektu krytej pływalni o pomieszczenia: a) sauny mokrej i suchej wraz z węzłem sanitarnym od strony wschodniej, b) basenu dla dzieci z atrakcjami wodnymi wraz z węzłem sanitarnym od strony wschodniej, c) basenu rekreacyjnego z hydromasażami, d) nowego zaplecza technologicznego basenu w podpiwniczeniu od strony wschodniej, e) nowej wentylatorni w podpiwniczeniu, f) dla ratownika i trenerów z szatnią i natryskiem od strony południowej, g) pomieszczenia gastronomicznego, h) wyjścia na zjeżdżalnię ślimakową z wanną hamowną, i) głównego hallu z poczekalnią i kasami, j) kompleksu pomieszczeń szatniowo-sanitarnych, k) klatki schodowej do skomunikowania zespołów szatniowo-sanitarnych, l) przyziemia obiektu, a w nim magazynu chloru, podchlorów, kwasu, koagulantów, 3) przebudowę głównego wejścia do budynku, 4) wykonanie przebudowy schodów zewnętrznych z tarasu na poziom basenu otwartego, 5) rozbudowę budynku biurowego wraz z tarasem, 6) wycinkę 25 szt. drzew oraz wykonanie nasadzeń zastępczych zgodnie z decyzją na wycinkę, która została załączona do dokumentacji projektowej, 7) wykonanie instalacji niezbędnych do funkcjonowania obiektu, 8) wykonanie instalacji elektrycznych, 9) wykonanie instalacji elektronicznego systemu obsługi klienta, 10) usunięcie kolizji z kablem SN-15 kV zgodnie z warunkami usunięcia kolizji załączonymi do dokumentacji projektowej, 11) wykonanie infrastruktury technicznej – sanitarnej, w tym m.in.: instalacji zimnej i ciepłej wody użytkowej, instalacji kanalizacji sanitarnej, instalacji hydrantowej, instalacji centralnego ogrzewania, instalacji węzła cieplnego, 12) wykonanie instalacji solarnej, 13) wykonanie docieplenia ścian budynku, 14) kompleksowe zagospodarowanie działki, w tym m.in.: a) zabezpieczenie infrastruktury podziemnej, b) regulację wysokościową elementów uzbrojenia terenu do nowego ukształtowania, c) demontaż starego ogrodzenia i budowa nowego typowego panelowego, d) wykonanie robót brukarskich, w tym opaski przy budynku, chodników, dojść, dojazdów i miejsc postojowych, e) ukształtowanie i plantowanie terenu, 15) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego miejsc postojowych łącznie z miejscem dla osób niepełnosprawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami, 16) wykonanie wszystkich prac wykończeniowych wewnętrznych i zewnętrznych, 17) dostawę i montaż sprzętu ruchomego oraz umeblowanie części biurowo-administracyjnej, 18) wyposażenie hali basenów zgodnie z projektem wyposażenia, 19) wykonanie prac porządkowych. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego na terenie realizacji zadnia inwestycyjnego przez sprawowanie kontroli zgodności jego realizacji z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 3) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania – niezwłocznie po zgłoszeniu przez Wykonawcę robót budowlanych, lecz w terminie nie dłuższym niż 2 dni, 4) koordynacja robót związanych z realizacją zadania, 5) potwierdzanie faktycznie wykonanych prac oraz usunięcia wad, 6) udzielanie na żądanie Zamawiającego informacji o stanie realizacji przedmiotu umowy, 7) umożliwienie Zamawiającemu i osobom go reprezentującym zapoznanie się, w każdym czasie z wszelkimi dokumentami, które będą odzwierciedlały przebieg robót, a także bieżącego informowania Zamawiającego o wszystkich istotnych sprawach dotyczących realizacji przedmiotu umowy, 8) sporządzanie na bieżąco dokumentacji fotograficznej prowadzonych prac (w formie elektronicznej), w szczególności instalacji i robót ulegających zakryciu, i przekazywanie jej w miarę potrzeb na bieżąco Zamawiającemu oraz przekazanie całości dokumentacji fotograficznej podczas odbioru końcowego, 9) rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości technicznych powstałych w toku wykonywania robót, w terminie nie dłuższym niż 2 dni, chyba że Zamawiający wyznaczy inny termin, 10) obecność Inspektora nadzoru inwestorskiego na terenie budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru oraz na wezwanie Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego (nie wyłączając obowiązku z § 4 ust. 1 pkt 3), 11) kontrolowanie prawidłowości dokumentów stanowiących podstawę dla rozliczeń budowy, 12) udział w czynnościach odbioru przedmiotu umowy, jak również uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych i innych czynnościach związanych z egzekwowaniem praw Zamawiającego w okresie rękojmi i gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych, 13) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do ich stosowania, 14) żądanie od kierownika budowy dokonywania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem, 15) przygotowanie inwestycji do odbioru końcowego wraz z wcześniejszym sprawdzeniem dokumentacji powykonawczej doręczonej Inspektorowi nadzoru przez Wykonawcę robót budowlanych. 5. Czynności opisane powyżej Inspektorzy nadzoru inwestorskiego wykonują osobiście. 6. Zmiana Inspektora nadzoru inwestorskiego wskazanego przez Wykonawcę może nastąpić za zgodą Zamawiającego. Nowy Inspektor nadzoru musi spełniać wymogi, co do kwalifikacji określone w niniejszym SIWZ. 7. Zadanie objęte nadzorem będzie realizowane w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez: Martyniuk Biuro Architektoniczne, Biuro Projektowe „ARCONEL” Sp. z o.o. oraz Zakład Usług Budowlanych „KONZBUD” Konopka Zbigniew, dostępnej na stronie: https://umkrasnik.e-biuletyn.pl/index.php?id=51&p1=szczegoly&p2=8232 8. Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.), wraz z przepisami wykonawczymi przez Wykonawcę posiadającego odpowiednie kwalifikacje. 9. Wykonawca oświadcza, że zlecone obowiązki będzie wykonywał z należytą starannością, zgodnie z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz postanowieniami umowy. 10. Wykonawca zobowiązany będzie również do uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych i innych czynnościach związanych z egzekwowaniem praw Zamawiającego w okresie rękojmi i gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych), które może być wnoszone w:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo  -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. nr 46 1240 5497 1111 0010 4019 7424. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, zaleca się, aby wykonawca dołączył do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: ,,Wadium - Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. „Modernizacja zdegradowanego obiektu krytej pływalni Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kraśniku”. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia (oryginał) należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w oddzielnej kopercie oznaczonej: "Wadium- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. „Modernizacja zdegradowanego obiektu krytej pływalni Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kraśniku”, a do oferty dołączyć kopię, której zgodność z oryginałem poświadczono. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia gwarancji lub poręczenia w formie elektronicznej z podpisem kwalifikowanym przesłane na adres ePUAP Urzędu Miasta Kraśnik. 6. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie. 7. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 05.11.2020 r. do godz. 11:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 8. Oferta Wykonawca, który nie wniósł wadium podlega odrzuceniu. 9. Oferty Wykonawców, którzy wnieśli wadium w sposób nieprawidłowy, zostaną odrzucone. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 16. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, wraz z wypełnionym formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli, składa: 1) aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, 2) aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, 3) wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), 4) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1 i 2, 5) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 1 i ust. 2, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 6) jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty – oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1076 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach