GMINA KAMIONKA ogłasza przetarg
- Adres: 21-132 Kamionka, ul. Lubartowska 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 818527039
- Data zamieszczenia: 2023-02-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA KAMIONKA
ul. Lubartowska 1
21-132 Kamionka, woj. lubelskie
tel. 818527039
REGON: 431019690 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ugkamionka.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi pn. „Poprawa jakości dróg gminnych w gminie Kamionka - etap I” oraz pn. „Poprawa jakości dróg gminnych w gminie Kamionka - etap II” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
4.2.1. część 1 zamówienia – Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. „Poprawa jakości dróg gminnych w gminie Kamionka - etap I”, którego zakres obejmuje wykonanie następujących zadań:1) Zadanie 1 – zaprojektowanie i wybudowanie dróg, w tym:a) Zadanie 1.1. - Rozbudowa drogi gminnej Nr 103267 L w m. Ciemno;b) Zadanie 1.2. - Przebudowa drogi gminnej Nr 120862 L w Dąbrówce; c) Zadanie 1.3. - Przebudowa ulicy Słonecznej w Kamionce;d) Zadanie 1.4. - Budowa ulicy Spacerowej w Kamionce;e) Zadanie 1.5. - Przebudowa ulicy Nowej w Kamionce wraz z odcinkiem drogi gminnej Nr 120847 L;f) Zadanie 1.6. - Budowa ulicy Szkolnej w Kamionce;g) Zadanie 1.7. - Budowa ulicy Nadrzecznej w Kamionce;2) Zadanie 2 - Przebudowa drogi gminnej Nr 103262 L w m. Syry.4.3. W ramach niniejszego zamówienia (w zakresie części 1 oraz 2 zamówienia) nadzór inwestorski obejmuje branże drogową. 4.4. Szczegółowy/e zakres/y objętego nadzorem zadania określa pełna dokumentacja dotycząca zadań inwestycyjnych (program funkcjonalno-użytkowy, dokumentacja projektowa, specyfikacje technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót oraz projekt umowy jaką Zamawiający zawrze z Wykonawcą dotycząca realizacji inwestycji) dostępna/e pod adresem internetowym: https://kamionka.ezamawiajacy.pl 1) w zakresie części 1 zamówienia - pn. „Poprawa jakości dróg gminnych na terenie gminy Kamionka – etap I”, numer postępowania: RI.271.1.2023. 4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy został określony w: 1) w zakresie części 1 zamówienia – w Załączniku Nr 1a do SWZ – Projekt umowy w szczególności w § 6 projektu umowy,4.2.2. część 2 zamówienia – Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. „Poprawa jakości dróg gminnych w gminie Kamionka - etap II”, którego zakres obejmuje wykonanie następujących zadań:1) Zadanie 1 – zaprojektowanie i wybudowanie dróg, w tym:a) Zadanie 1.1. - Budowa drogi gminnej nr 103253L w m. Biadaczka;b) Zadanie 1.2. - Budowa ulicy Litewskiej w Kamionce;c) Zadanie 1.3. - Budowa ulicy Leśnej w Kamionce;d) Zadanie 1.4. - Budowa drogi gminnej Nr 103264L w m. Rudka Gołębska i Kierzkówka Kolonia – Etap I i II;e) Zadanie 1.5. - Budowa drogi gminnej nr 103279L w Kozłówce - Etap I i II; f) Zadanie 1.6. - Budowa drogi gminnej nr 103274L w m. Siedliska;g) Zadanie 1.7. - Budowa drogi gminnej nr 103256L w m. Starościn i Starościn Kolonia;2) Zadanie 2 - Budowa drogi gminnej nr 103264 L w m. Kierzkówka Kolonia.4.3. W ramach niniejszego zamówienia (w zakresie części 1 oraz 2 zamówienia) nadzór inwestorski obejmuje branże drogową. 4.4. Szczegółowy/e zakres/y objętego nadzorem zadania określa pełna dokumentacja dotycząca zadań inwestycyjnych (program funkcjonalno-użytkowy, dokumentacja projektowa, specyfikacje technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót oraz projekt umowy jaką Zamawiający zawrze z Wykonawcą dotycząca realizacji inwestycji) dostępna/e pod adresem internetowym: https://kamionka.ezamawiajacy.pl 2) w zakresie części 2 zamówienia -- pn. „Poprawa jakości dróg gminnych na terenie gminy Kamionka – etap II”, numer postępowania: RI.271.28.2022. Cena najkorzystniejszej oferty wykonawczej wynosi 9.080.166,22 zł brutto.4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy został określony w: 2) w zakresie części 2 zamówienia – w Załączniku Nr 1b do SWZ – Projekt umowy w szczególności w § 6 projektu umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:12.1.1. w zakresie części 1 zamówienia: 1 000,00 PLN(słownie zł: jeden tysiąc złotych i 00/100),12.1.2. w zakresie części 2 zamówienia: 1 000,00 PLN(słownie zł: jeden tysiąc złotych i 00/100),12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Spółdzielczy w LubartowieNr konta: 08 8707 1029 0300 0459 2003 0008z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: RI.271.4.2023 - Część nr ………” (należy wskazać nr części, na którą składana jest oferta Wykonawcy).12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: postępowaniu6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku (w zakresie części 1 i 2 zamówienia):1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego) posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej, z minimalnym doświadczeniem co najmniej 3 lata, których zakres uprawnia go do wykonywania nadzoru inwestorskiego nad robotami objętymi przedmiotem zamówienia.1) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2021 r, poz. 2351 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu.2) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4 ppkt 1) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-28
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego nad przedsięwzięciem realizowanym w ramach projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA
Dodano: 2024-04-13 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Rewitalizacja toru wyścigowego w Biłgoraju wraz z dostosowaniem i budową infrastruktury towarzyszącej etap – I ”
Dodano: 2023-07-18 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na wykonaniem przebudowy i rozbudowy budynku dawnej szkoły w Osuchach na potrzeby Muzeum Ziemi Biłgorajskiej w Osuchach
Dodano: 2023-02-17 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. „Budowa strzelnicy przy Zespole Szkół w Radoryżu Smolanym”
Dodano: 2022-10-25 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Przebudowa budynku użyteczności publicznej ze zmianą sposobu użytkowania na Centrum Kultury w Krasnem wraz z zagospodarowaniem terenu”
Dodano: 2022-07-12 - Sprawowanie kontroli i rozliczanie robót na zadaniach inwestycyjnych ujętych w projekcie ,,Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej w Starym Orzechowie''
Dodano: 2021-03-15 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. „Przebudowa ronda im. Żołnierzy Wyklętych w Kraśniku” w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Miasta Kraśnik”
Dodano: 2021-03-03 - Sprawowanie kontroli i rozliczanie robót na zadaniach inwestycyjnych ujętych w projekcie ,,Przebudowa drogi gminnej nr 104010L na odcinku Sosnowica-Sosnowica Dwór od 1+011 km do 1+415 km w msc. Sosnowica
Dodano: 2021-02-04 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją gminnych inwestycji dotyczących budowy oświetleń drogowych
Dodano: 2021-01-14 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn. "Przebudowa drogi gminnej Nr 119307L ul. Sportowa w Rykach od km 0+010,63 do km 0+215,09”
Dodano: 2021-01-11