Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Rewitalizacja toru wyścigowego w Biłgoraju wraz z dostosowaniem i budową infrastruktury towarzyszącej etap – I ”

Powiat Biłgorajski ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, Kościuszki 94
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 688 20 00
  • Data zamieszczenia: 2023-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Biłgorajski
    Kościuszki 94
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 84 688 20 00
    REGON: 950369014
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spbilgoraj.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Rewitalizacja toru wyścigowego w Biłgoraju wraz z dostosowaniem i budową infrastruktury towarzyszącej etap – I ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą „Rewitalizacja toru wyścigowego w Biłgoraju wraz z dostosowaniem i budową infrastruktury towarzyszącej – etap I”.3.2 Usługi projektowe oraz roboty budowlane w ramach zadania „Rewitalizacja toru wyścigowego w Biłgoraju wraz z dostosowaniem i budową infrastruktury towarzyszącej – etap I” realizowanie są na podstawie dokumentów udostępnionych na stronie prowadzonego i rozstrzygniętego postępowania pod adresem: https://spbilgoraj.bip.lubelskie.pl/index.phpid=543&p1=szczegoly&p2=811983.3 Zakres robót przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia nad którymi będzie sprawowany nadzór inspektora nadzoru obejmuje w szczególności wykonanie:1) nadzór nad robotami budowalnymi, zgodnymi z zapisami Programu Funkcjonalno – Użytkowego oraz dokumentacji projektowej, a w szczególności nad następującym zakresem prac:Tor kartingowy:• przebudowę istniejącego toru kartingowego na tor wielofunkcyjny, • budowa zaplecza toru w postaci pól parku maszyn wraz z alejami komunikacyjnymi,• budowa placu – parku startu i mety pełniącego rolę zaplecza przedstartowego, • budowa dodatkowego fragmentu pętli toru, częściowo pokrywającej się z torem kartingowym o parametrach wymaganych dla wyścigów motocyklowych.Budynki:• budowę budynku centrum obsługi wyścigu – budynek wielofunkcyjny,• budowę zaplecza sanitarnego dla zawodników,• budowę zaplecza sanitarnego dla widzów pod trybuną,• namiot badań technicznych. Infrastruktura drogowa: • budowa dróg serwisowych,• budowa drogi dojazdowej wewnętrznej wraz z miejscami parkingowymi, • budowa parkingu dla widzów. Uzbrojenie terenu: • przebudowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej sanitarnej,• budowę odwodnienia placów i jezdni manewrowych w postaci kanalizacji deszczowej,• przebudowa instalacji elektrycznej oświetleniowej i zasilającej park maszyn,• budowę instalacji nagłośnieniowej. Infrastruktura towarzysząca:• trybuna na wale ziemnym z miejscami dla 500 widzów,• budowę infrastruktury technicznej towarzyszącej dla obsługi toru: semafory startowe, podest startera, podesty obserwacyjne, sygnalizacja, bariery zabezpieczające,• ogrodzenia stref toru oraz obiektu,• bram wjazdowych i furtek,• wały ziemne zabezpieczające i akustyczne,• ekrany akustyczne typu „zielona ściana”,• nasadzenia zastępcze. 3.4 Wykonawca świadczy usługi w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno - budowlanej, drogowej, sanitarnej, elektrycznej nad realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z póź. zm.), a w szczególności: a) reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli poprawności i zgodności realizacji zamówienia z umową i zakresem robót, dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej,b) sprawdzanie jakość wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych oraz urządzeń, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,c) sprawdzanie i odbieranie robót w poszczególnych branżach ulegające zakryciu lub zanikające oraz objęte odbiorami częściowymi i końcowymi w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia ich przez Wykonawcę robót (potwierdzając ten fakt w dzienniku budowy), uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowuje i udział w czynnościach odbioru robót lub ich części (etapów), jak również udział w przekazywaniu ich do użytkowania,d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuwanie wad i usterek,e) udział w pracach przy przekazaniu placu budowy i frontu robót,f) sprawdzanie kalkulacji, kosztorysów powykonawczych, dodatkowych i zamiennych oraz obmiarów robót przedkładane przez Wykonawcę robót,g) utrzymywanie z autorami dokumentacji projektowej stałego kontaktu w trakcie wykonywania robót,h) uczestniczenie w przekazywaniu przez Wykonawcę robót dokumentacji powykonawczej, poprzez weryfikację i sprawdzenie jej poprawności,i) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych prac,j) udział w czynnościach odbioru nadzorowanego zamówienia oraz sporządzanie protokołu odbioru wykonanych robót,k) kontrolowanie poprawność wykonania zamówienia w okresie:• gwarancji udzielonej przez wykonawcę na kompletną dokumentację projektową,• gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych wynoszącej 60 miesięcy,• rękojmi wynoszącej 5 lat, w szczególności inspektor nadzoru będzie uczestniczył w przeglądach z tytułu gwarancji i rękojmi oraz będzie nadzorował usuwanie stwierdzonych wad i usterek w tych okresach,l) zapewnienie przestrzegania warunków BHP w trakcie realizacji zamówienia przez Wykonawcę robót,m) opracowanie wzoru miesięcznego raportu z postępu wykonywanych robót i przekazanie go Wykonawcy do stosowania,n) sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu końcowych wersji dokumentacji powykonawczej w tym dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy wymaganych aktualnymi przepisami prawa, dzienników budowy, protokołów odbiorów technicznych, protokołów prób, pomiarów oraz badań, dokumentacji projektowej powykonawczej z wykazem wprowadzonych zmian w stosunku do dokumentacji pierwotnej, jak również dostarczanie karty gwarancyjnych z warunkami gwarancji, instrukcji (w języku polskim) użytkowania i obsługi urządzeń i wyrobów dostarczonych i wbudowanych przez Wykonawcę oraz przeszkolenie przedstawicieli Użytkownika w zakresie użytkowania i obsługi tych urządzeń i wyrobów,o) pobyt na budowie wg poniższych zasad:• obecność Kierownika wielobranżowego zespołu nadzoru w specjalności konstrukcyjno – budowalnej - min. 2 razy w tygodniu, potwierdzone wpisem do rejestru obecności inspektora w siedzibie Zamawiającego lub do dziennika budowy,• obecność inspektora w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - min. 2 razy w tygodniu jeżeli realizowane są w nim roboty budowlane, potwierdzone wpisem do rejestru obecności inspektora w siedzibie Zamawiającego lub do dziennika budowy,• obecność inspektora w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektrotechnicznych – min. 1 raz w tygodniu jeżeli realizowane są w nim roboty branżowe, potwierdzone wpisem do rejestru obecności inspektora w siedzibie Zamawiającego lub do dziennika budowy, • obecność inspektora w specjalności inżynierii drogowej – min. 2 raz w tygodniu jeżeli realizowane są w nim roboty branżowe, potwierdzone wpisem do rejestru obecności inspektora w siedzibie Zamawiającego lub do dziennika budowy,p) zatwierdzanie lub wnoszenie uwag w terminie do 7 dni roboczych do wniosków kierownika budowy w sprawie przedłożonych materiałów do ich wbudowania,r) uczestniczenie w Radach Budowy, w tym:• organizowanie ich i informowanie zaproszonych osób o jej terminie i miejscu,• przekazywanie Wykonawcy w ciągu 3 dni roboczych od dnia, w którym odbyło się zebranie rady budowy protokołu z rady celem jego uzgodnienia, • organizowanie i informowanie zaproszonych osób o dodatkowych spotkaniach w sprawie realizacji inwestycji,• niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub opóźnienie terminu zakończenia zadania,s) potwierdzanie wykazu materiałów budowalnych podlegających utylizacji sporządzony przez Wykonawcę robót budowlanych,t) przedkładanie Zamawiającemu informacji o poprawności wykonywania robót oraz o postępie w ich realizacji na wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych,u) informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót zamiennych lub robót dodatkowych nieuwzględnionych w umowie o roboty budowlane, zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót, o konieczności zwiększenia lub ograniczenia ilości robót lub zrezygnowania z określonych robót, jeżeli jest to niezbędne dla zgodnego z treścią umowy i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu umowy, niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 5 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania,v) informowanie Zamawiającego o konieczności dokonania zamiany technologii robót lub materiału przyjętego w dokumentacji projektowej na inną technologię lub materiał o właściwościach nie gorszych, jak ten z dokumentacji projektowej.w) wykonywanie innych czynności i obowiązków przewidzianych w umowie na roboty budowalne z Wykonawcą. Wykonawca ma prawo:a) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,b) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę/zgłoszeniem robót,c) nie jest uprawniony do podejmowania decyzji w zakresie zlecania Wykonawcy do wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub koniecznych,d) może zatrudnić Podwykonawców do realizacji części zakresu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4 000,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące 00/100).11.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.11.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Spółdzielczy w BiłgorajuNr 30 9602 0007 0000 0039 2000 0031z adnotacją „Wadium – Nr referencyjny: IZ.273.8.2023”11.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.11.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.11.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.11.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.11.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:5.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie5.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie5.3 uprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie5.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:5.4.1 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonuje) w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:co najmniej jedną usługę (zamówienie)polegającą na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji polegającej na budowie lub przebudowie lub remoncie toru wyścigowego lub drogi w ramach których wykonano nawierzchnię mineralno-asfaltową o długości min. 800 mb o wartości nie mniejszej niż 800 000,00 zł brutto (słownie: osiemset tysięcy złotych brutto)orazco najmniej jedną usługę (zamówienie) polegającą na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji polegającej na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej o kubaturze min. 2500 m3 o wartości nie mniejszej niż 1 200 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych brutto).Wykonawca może wykonać jako spełnianie niniejszego warunku także jedną inwestycję, która swoim zakresem obejmowała realizacją inwestycji polegającej na budowie lub przebudowie lub remoncie toru wyścigowego lub drogi w ramach których wykonano nawierzchnię mineralno-asfaltową o długości min. 800 mb oraz na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji polegającej na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej o kubaturze min. 2500 m3 o ile ich łączne wartość będzie nie mniejsza niż 2 000 000,00zł brutto.Przy czym w ramach wykazanych usług powinny być wykonywane robotyw branżach:- konstrukcyjno – budowlanej,- sanitarnej- elektrycznej- drogowej5.4.2 Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami które zostaną skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia:Kierownikiem wielobranżowego zespołu nadzoru – (1 osoba)a) posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej do nadzoru nad robotami budowlanymi bez ograniczeńb) co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno – budowlanychc) w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał 1 usługę o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto (słownie: dwa miliony złotych), polegającą na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji polegającej na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane) o kubaturze min. 2500 m3, przy czym w ramach inwestycji powinny być wykonywane roboty w branżach:konstrukcyjno – budowlanej, sanitarnej, elektrycznej.5.4.3 Inspektorami nadzoru wchodzącymi w skład wielobranżowego zespołu nadzoru, przy czym każdy z nich powinien posiadać uprawnienia do nadzoru nad robotami budowlanymi w danej specjalności oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót w danej specjalności:a) inspektor nadzoru robót sanitarnych (1 osoba) powinien posiadać uprawnienia budowlane nad robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych– w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,b) inspektora nadzoru robót elektrycznych (1 osoba) powinien posiadać uprawnienia do nadzoru bez ograniczeń w specjalności instalacyjnejw zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektrotechnicznych– zakresie objętym przedmiotem zamówienia,c) inspektora nadzoru robót drogowych (1 osoba) powinien posiadać uprawnienia budowlane do nadzoru nad robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynierii drogowej- w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.5.5 Zamawiający dopuszcza łączenie wyżej wymienionych funkcji, pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje uprawnień i doświadczenia wymaganych dla każdej funkcji5.6 Pod pojęciem ,,budynku użyteczności publicznej” należy rozumieć budynek o których mowa w § 3 pkt 6 rozporządzenia Ministra infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadają budynki i ich usytuowanie (tekst jedn. Dz.U. z 2022 r. poz. 1225)5.7 Jako zakończenie realizacji usługi należy rozumieć zakończenie usługi i jej odebranie, udokumentowane protokołem odbioru podpisanym bez uwag5.8 W przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia powtarzające się lub ciągłe, Zamawiający dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane, ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymagania określone przez Zamawiającego5.9 Kierownik wielobranżowego zespołu nadzoru oraz inspektorzy nadzoru wchodzący w skład zespołu nadzoru, o których mowa powyżej, powinni posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r, Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów5.10 Zgodnie z art, 12 a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulacje odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz.334)5.11 Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej z ww. funkcji5.12 Wszystkie osoby przewidziane do realizacji zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim. W przeciwnym wypadku Wykonawca zapewni wystarczającą ilość kompetentnych tłumaczy, wykazujących znajomość języka technicznego w zakresie terminologii budowlanej w specjalności występującej przy realizacji zamówienia5.13 Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wymagania dotyczące polegania na zasobach innych podmiotów opisane są w Rozdziale 8 SWZ5.14 Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców. Wymagania dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia opisane są w Rozdziale 9 SWZ5.15 Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).5.16 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.5.17 Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w Rozdziale 7 SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach