Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Nielisz na lata 2021-2025

Gmina Nielisz ogłasza przetarg

  • Adres: 22-413 Nielisz, Nielisz
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 63 12 727, , fax. 84 63 12 715
  • Data zamieszczenia: 2020-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nielisz
    Nielisz 279
    22-413 Nielisz, woj. lubelskie
    tel. 84 63 12 727, , fax. 84 63 12 715
    REGON: 950368530
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugnielisz.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Nielisz na lata 2021-2025
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Nielisz wraz z jej wszystkimi jednostkami organizacyjnymi: 1. Urząd Gminy w Nieliszu, 2. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nieliszu z/s w Krzaku, 3. Gminny Ośrodek Kultury w Nieliszu, 4. Gminna Biblioteka Publiczna w Nieliszu z/s w Krzaku, 5. Centrum Integracji Społecznej w Nieliszu z/s w Stawie Noakowskim, 6. Samorządowy Zakład Budżetowy w Nieliszu z/s w Stawie Noakowskim, 7. Szkoła Podstawowa w Nieliszu, 8. Szkoła Podstawowa w Złojcu, 9. Dzienny Dom Senior+, 10. Centrum Usług Wspólnych. Każda z powyższych jednostek indywidualnie podpisze umowę prowadzenia rachunków na zasadach wynikających z niniejszego postępowania. W przypadku łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub powoływania nowych jednostek organizacyjnych Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego uprawniające do prowadzenia działalności bankowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2019 r. poz.2357), a w przypadku określonym w art. 178 ust.1 Prawo bankowe – inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów wymienionych w rozdziale XII SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty - wzór oferty stanowi załącznik Nr 1 SIWZ, 2) odpowiednie pełnomocnictwa - w sytuacjach określonych w części XVI pkt 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w przypadku składania ofert wspólnych, 3) oświadczenia, że posiada siedzibę, oddział, filię lub ekspozyturę na terenie Gminy Nielisz lub w odległości nie większej niż 20 km od siedziby zamawiającego - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ. b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.12 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia– wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach