Przetargi.pl
” Kompleksowa bankowa obsługa budżetu Gminy Rejowiec i jednostek organizacyjnych ”

Gmina Rejowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 22-360 Rejowiec, ul. Wiktoryna Zaleskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 688 159 , fax. 825 688 753
  • Data zamieszczenia: 2021-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rejowiec
    ul. Wiktoryna Zaleskiego 1
    22-360 Rejowiec, woj. lubelskie
    tel. 825 688 159, fax. 825 688 753
    REGON: 11019793100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugrejowiec.bip.e-zeto.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ” Kompleksowa bankowa obsługa budżetu Gminy Rejowiec i jednostek organizacyjnych ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa pn. „Kompleksowa bankowa obsługa budżetu Gminy Rejowiec i gminnych jednostek organizacyjnych” realizowana w okresie od 1.01.2021 roku do 31.12.2023 roku. 2. Zakres zamówienia obejmuje: • Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych w walutach krajowych dla Gminy Rejowiec (w tym Urzędu Miejskiego w Rejowcu) i jej jednostek organizacyjnych • Dokonywanie operacji bankowych krajowych (realizacja poleceń przelewu wypłat i wpłat gotówkowych) • Zapewnienie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych dla Gminy Rejowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz dokonywanie operacji bankowych (realizacja poleceń przelewu wypłat i wpłat gotówkowych) 3.2. Wykonawca zobowiązuje się do otwarcia i prowadzenia oraz zamykania rachunków bankowych prowadzonych w liczbie niezbędnej do prowadzenia prawidłowej gospodarki finansowej. Liczba jednostek organizacyjnych i liczba rachunków bankowych w okresie objętym zamówienie może ulec zmianie . Zamówienie na dzień ogłoszenia obejmuje 16 rachunków bankowych w walucie krajowej. Liczba jednostek organizacyjnych: 1. Urząd Miejski w Rejowcu, 2. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 3. Szkoła Podstawowa w Rejowcu, 4. Gminne Przedszkole w Rejowcu 3.3. Wykonawca zobowiązuje się do zamykania rachunków bankowych i otwierania nowych w następnym dniu roboczym po złożeniu wniosku przez zamawiającego. 3.4. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania pisemnego potwierdzenia otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych. 3.5. . Wykonawca zapewni Zamawiającemu realizację operacji bankowych, w tym w szczególności wpłat i wypłat gotówkowych w placówkach, oddziałach, filiach Wykonawcy mieszczących się na terenie miasta Rejowiec. 3.6. W przypadku awarii systemu komputerowego i w innych wyjątkowych (sporadycznie występujących) sytuacjach Wykonawca zapewni realizowanie poleceń przelewu w wersji papierowej. 3.7. Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania operacji bankowych, w tym: - realizacji poleceń przelewu (we wszystkich trybach i systemach), dla potrzeb przygotowania oferty przyjmuje się, iż w okresie od 1.01.2021 roku do 31.12.2023 roku wykonanych zostanie 55 500 sztuk przelewów w formie elektronicznej - przyjmowania wpłat gotówkowych - dokonywania wypłat gotówkowych 3.8. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzania i przekazywania Zamawiającemu wyciągów bankowych drogą elektroniczną oraz w przypadku awarii systemu komputerowego w formie papierowej. Wyciągi bankowe będą zawierały wszystkie dane i informacje o płatnościach, jakie zostały umieszczone przez kontrahentów w opisie płatności. 3.9. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia doradcy bankowego oraz doradcy technicznego dedykowanego do współpracy z Zamawiającym. 3.10. Wykonawca zobowiązuje się do wydawania czeków zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Zamawiający wyraża zgodę na zastąpienie czeków gotówkowych dyspozycjami wypłaty składanymi przez system bankowości elektronicznej, wypłata odbywałaby się za okazaniem dowodu osobistego. Wszystkie dane o transakcji wypłaty gotówkowej (wolumen, ilość wypłat, dane osoby wypłacającej, status transakcji) będą na bieżąco dostępne w systemie. 3.11. Wykonawca zobowiązuje się na wniosek Zamawiającego do zmiany kart wzorów podpisów 3.12. Wykonawca zobowiązuje się na wniosek Zamawiającego do wydawania opinii i zaświadczeń o prowadzonych rachunkach bankowych w terminie do 1 dnia roboczego od złożenia stosownego wniosku 3.13. . Wykonawca zapewni jeden terminal płatniczy, jego skonfigurowanie, podłączenie oraz serwis w terminie od dnia 01.09.2021 r. 3.14. Wykonawca zapewni usługę związaną z realizacją i rozliczaniem transakcji płatniczych opłacanych przy użyciu kart płatniczych oraz systemu BLIK 3.15. W przypadku awarii terminala Wykonawca zobowiązany jest do jego natychmiastowej wymiany, nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego tej informacji pomocy technicznej. 3.16. Wpłaty realizowane za pośrednictwem terminala podlegać będą przekazaniu na konta Zamawiającego w pełnej wysokości najpóźniej następnego dnia roboczego. 3.17. Wykonawca nie będzie pobierał od kontrahentów opłat i prowizji z tytułu realizacji transakcji bezgotówkowych realizowanych za pomocą terminala. 3.18. Wykonawca umożliwi „zerowanie sald” , zgodnie z dyspozycjami polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na wyżej wymienionych rachunkach (np. odsetki bankowe) na rachunek bieżący budżetu Gminy; 3.19. Zamawiający zastrzega możliwość lokowania wolnych środków na rachunkach w innych bankach. 3.20. Wykonawca zapewni możliwość lokowania na wniosek Zamawiającego środków pieniężnych pozostających na koniec dnia na rachunkach bankowych na rachunki lokat typu "overnight" i innych krótkoterminowych na warunkach każdorazowo ustalanych z Zamawiającym. 3.21. Oprocentowanie środków na wszystkich rachunkach bankowych (bieżących i pomocniczych) prowadzonych w PLN. Ustala się miesięczną kapitalizację odsetek (odsetki będą naliczane i dopisywane do salda rachunku na koniec każdego miesiąca). O wysokości oprocentowania w każdym miesiącu bank zawiadomi zamawiającego, poprzez ujęcie stosownej informacji na wyciągach bankowych. 3.22. Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania wpłat gotówkowych od osób trzecich na rachunki zamawiającego – wykonawca nie obciąży płatników prowizjami od wpłat podatków, opłat i innych należności na rzecz Gminy Rejowiec i jej jednostek. 3.23. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić możliwość automatycznej identyfikacji źródeł wpłat poprzez określenie nazwy i adresu kontrahenta, tytułu płatności, kwot wpłat, daty dokonania wpłaty przez kontrahenta za pośrednictwem poczty lub innych sposobów wpłat. 3.24. Zapewnienie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych: a) Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi bankowości elektronicznej, umożliwiającej w szczególności: - autoryzację przelewu, czyli identyfikację osób wprowadzających i zatwierdzających transakcję, - nadawanie przez Zamawiającego poszczególnym użytkownikom systemu zróżnicowanego poziomu uprawnień (do ściśle określonych rachunków oraz do ściśle określonych operacji na nich, tj. podgląd, tworzenie, aktualizacja, kasowanie, autoryzacja), - uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bankowych, - jednoczesne funkcjonowanie wszystkich stanowisk w tym samym czasie, - tworzenie zbiorów danych kontrahentów, numerów rachunków i innych danych ewidencyjnych; - przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, rachunku, daty, kwoty i innych możliwych do wyodrębnienia kryteriów, - składanie poleceń przelewu, - składanie poleceń przelewu z datą przyszłą ich realizacji z możliwością ich usuwania, przeglądania, modyfikowania przed wysłaniem do banku, - grupowanie przelewów w paczkę (zestaw) umożliwiającą podpisanie całego zestawu przelewów przed wysłaniem do banku, - pobieranie wyciągów bankowych w formie elektronicznej (wyciąg bankowy drukowany z systemu winien spełniać wszystkie wymogi stawiane dowodom księgowym zgodnie z ustawą o rachunkowości), - zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa świadczonych usług, - archiwizowanie wszystkich wprowadzonych danych, wykonanych operacji i sald na rachunkach, przez cały okres korzystania z systemu. b) Wykonawca zobowiązuje się do dostawy i instalacji systemu bankowości elektronicznej wraz z odpowiednią ilością narzędzi autoryzacji (tj. token, karta, czytnik, itp.). c) Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi systemu bankowości elektronicznej. d) Wykonawca zapewni bieżącą aktualizację i serwis oprogramowania oraz wsparcie merytoryczne i techniczne, w tym usunięcie ewentualnych awarii systemu bankowości elektronicznej w ciągu 12 godzin od zgłoszenia. 3.25 Wykonawca zobowiązuje się do finansowania kredytem, w rachunku bieżącym prowadzonym dla budżetu gminy występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu gminy do wysokości wynikającej z uchwały budżetowej Rady Miejskiej w Rejowcu . Zabezpieczenie kredytu weksel „in blanco”. Oprocentowanie kredytu w oparciu o stawkę WIBOR 1M ustaloną jako średnia arytmetyczna z miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie kolejnych jednomiesięcznych okresów kredytowania powiększoną/pomniejszoną o stałą marżę banku. Od udzielonego kredytu Bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych prowizji i opłat. Dla potrzeb przygotowania oferty przyjmuje się, iż w czasie obowiązywania umowy dotyczącej przedmiotowego zamówienia zaciągnięty będzie kredyt w rachunku bieżącym w wysokości po 1 500 000 zł we wskazanych latach budżetowych tj.: 2021 (12 m-cy), 2022 (12 m-cy), 2023 (12 m-cy) łącznie 4 mln 500 tys. PLN. Odsetki od kredytu w rachunku bieżącym będą naliczane na koniec każdego miesiąca w okresie, gdy kredyt ten jest uruchomiony. Odsetki będą naliczane od faktycznie wykorzystanych środków. 3.26 Bank nie będzie pobierał prowizji ani opłat z tytułu: a) otwarcia i prowadzenia rachunków bankowych, b) wydawania zaświadczeń bankowych o prowadzonych rachunkach, c) potwierdzenie salda na rachunkach bankowych, d) sporządzanie wyciągów bankowych, e) wpłat i wypłat gotówkowych, dotyczących realizacji zadań związanych z działalnością Gminy, f) wydawania opinii i historii rachunków bankowych, g) zainstalowania oraz korzystania z elektronicznej obsługi bankowej, h) potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, i) wydawanie zaświadczeń o braku obciążeń kont Zamawiającego skutkujących zajęciem środków na rachunkach przez komornika, j) realizacji przelewów wewnętrznych, k) wydawania blankietów czeków. 3.27 Opłaty i prowizje za czynności objęte przedmiotem zamówienia pobierane będą przez wykonawcę z rachunku bankowego wskazanego przez zamawiającego, w przypadku braku środków na rachunku bank niezwłocznie poinformuje odrębnie każdą jednostkę organizacyjną objętą zamówieniem o ich wysokości, a dana jednostka niezwłocznie zasili rachunek bankowy wydatków niezbędną kwotą środków. 3.28 Bank zobowiązuje się do przechowywania w skrytce depozytowej komplet kluczy do kasy Urzędu. Bank nie będzie pobierał opłat z tego tytułu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach